fbpx

ورلڈ موبائل نے کلب میں‌ شامل ہونے والوں کے بارے میں بڑا اعلان کردیا

لاہور:ورلڈ موبائل نے امسال کلب میں‌ شامل ہونے والوں کے بارے میں بڑا اعلان کردیا،اطلاعات کے مطابق ورلڈ موبائل ، قابل تجدید توانائی ، شیئرنگ اکانومی اور بلاکچین ٹکنالوجی پر بنایا گیا پہلا موبائل نیٹ ورک ہے ، اس جدید نیٹ ورک نےورلڈ موبائل کلب میں‌ شامل ہونے والوں کے بارے میں کچھ تفصیلات بھی جاری کردی ہیں‌

جس کے مطابق فلہم پچ پر موجود کھلاڑیوں سے زیادہ ہے۔ فلاحم ایک کنبہ ہے۔ایک فیملی جو ہر فین کو لے کر آتی ہے جو ہمارے پیچھے ، ہر کھلاڑی ، ہماری تمام ٹیمیں اور ہر وہ فرد جو یہاں کام کرتا ہے۔ایک ایسا خاندان جو ہمارے کلب کو جو کچھ بناتا ہے وہ بناتا ہے۔ لندن کا اصلی ، تاریخ میں کھڑا ہے اور مستقبل کے لئے تیار ہے۔

یہ ایک متاثر کن ، پرعزم اور متنوع کنبہ ہے۔ کچھ سالوں سے اس کا حصہ رہے ہیں ، کچھ صرف تھوڑی دیر کے لئے۔کچھ خوش ہوکر اور جتنا اونچی آواز میں گائیں ، کچھ خاموشی سے معاون کردار ادا کرتے ہیں۔ اور ہم یہاں ہیں ، سب ایک ساتھ پھر آرہے ہیں۔

21/22 ہوم اور ایون کٹس دونوں جمعہ 30 جولائی کو صبح 9 بجے سے شاپ.فلاحم ایف سی ڈاٹ کام اور اسٹیڈیم میں آن لائن خریدنے کے لئے دستیاب ہوں گے۔

نئی ہوم کٹ پہلی بار ہفتہ کے روز مارکو سلوا کی طرف سے کراوین کاٹیج میں چارلٹن ایتھلیٹک کے خلاف مارٹن سلوا کی طرف سے پہلا پہنا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق اس حوالے سے معلوم ہوا ہے کہ اس آئندہ 2021/22 سیزن سے شروع ہونے والے کلب کو تین سالوں میں شریک کرتا ہے۔ اس میں مردوں ، خواتین اور اکیڈمی U23 اور U18 ٹیموں کی شرٹس کے سامنے والی ورلڈ موبائل علامت (لوگو) کی خصوصیت نظر آئے آئے گا

یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ ورلڈ موبائل کا مقصد 2030 تک ڈیجیٹل تقسیم کو ختم کرنا ہے اور افریقہ میں شروع ہونے والے ، براعظموں کو WIFI کی بہت زیادہ ڈیمانڈکونیٹ ورک کے ساتھ مربوط کرے گا۔

اب تک ورلڈ موبائل نے متعدد تعلیمی اداروں اور زانزیبار کے ایک اسمارٹ گاوں میں رابطے کے اقدامات کواپنایا ہے ، جس کے پاس پہلے انٹرنیٹ کی سہولت موجود نہیں تھی۔ اب ، وہ زانزیبار کے اس پار پھیل رہے ہیں اس کے بعد تنزانیہ اور کینیا ہیں۔

فلہم نے یہ بھی اعلان کیا کہ شائقین کوورلڈ موبائل کی خصوصیات والی نئی فہم 21-22 گھر اور دور کی کٹس پر پہلی نظرکل بروز بدھ مل چکی ہے ۔کیا آپ یہ دیکھنے کے منتظر ہیں کہ نیا کفیل فولم 21-22 کٹس پر کیسا نظر آئے گا؟ بہت جلد آپ کی نظروں کے سامنے ہوگا