fbpx

پاکستان کے پہلےکاروباری اعلیٰ تعلیمی ادارے،ایکسٹریم کامرس کالج کوہائیرایجوکیشن کمیشن نےتسلیم کرلیا

کراچی: پاکستانی نوجوانوں کے مستقبل کو محفوظ بنانے کے لیے انٹرپرینیورشپ کو سب سے اہم فیکلٹی کے طور پر ترجیح دیتے ہوئے، ہائر ایجوکیشن کمیشن آف پاکستان (ایچ ای سی) نے ملک کے پہلے کاروباری اعلیٰ تعلیمی ادارے، ایکسٹریم کامرس کالج کو تسلیم کیا ہے۔

ہائر ایجوکیشن کمیشن نے اپنے نوٹیفکیشن نمبر 14(131)/A&A/Acc/HEC-2022 کے ذریعے ایکسٹریم کالج کامرس (ECC) اور اس کی قابلیت کو باضابطہ طور پر تسلیم کیا ہے۔ اس کے ذریعے ای سی سی کے طلباء قومی سطح پر تسلیم شدہ بین الاقوامی قابلیت سے مستفید ہوں گے۔ یہ پہچان طلباء کے لیے دستیاب مواقع اور گیٹ ویز کو بڑھاتی ہے۔

اکیڈمک علم اور ایک کامیاب پیشہ ورانہ کیریئر میں فرق کو ختم کرنے کے مقصد کے ساتھ، ایکسٹریم کامرس کالج کا قیام پاکستانی طلباء اور نوجوان افرادی قوت کو ایک کاروباری اور اختراعی ذہنیت کو فروغ دینے کے لیے پرورش کا ماحول فراہم کرنے کے لیے کیا گیا تھا، اس طرح ان کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے کہ وہ اپنی مکمل صلاحیتوں کا ادراک کر سکیں۔ ممکنہ، استعداد. کالج کمانے اور بااختیار ہونے کے ساتھ ساتھ اپنے آپ کو تعلیم دینے کی ترغیب دیتا ہے۔ یہ ہنر پر مبنی سیکھنے اور قابلیت کو بروئے کار لا کر حاصل کیا جاتا ہے۔

ملک میں ایک اہم کاروباری اعلیٰ تعلیمی ادارہ (HEI) ہونے کے ناطے، ECC کالج میں قیام کے دوران تمام طلباء کو تکمیلی انکیوبیشن پلس ای کامرس کی ساختی تربیت فراہم کرتا ہے۔ کالج طلباء کو عملی اور تجرباتی سیکھنے کے مواقع بھی فراہم کرتا ہے، جہاں صنعت کے ماہرین اور کاروباری افراد ڈیجیٹل ماحولیاتی نظام کے بارے میں اپنے علم کا اشتراک کرنے کے لیے دستیاب ہیں۔

ایکسٹریم کامرس کی وژنری قیادت انسانی سرمائے میں موجود زبردست قومی صلاحیت کو تلاش کرنے میں کامیاب رہی اور وہ پاکستان کو عالمی ای کامرس مارکیٹوں کے لیے بیک آفس اور تکنیکی خدمات کا عالمی مرکز بنانے کے اپنے وژن کے لیے انتھک محنت کر رہی ہے۔

ایکسٹریم کامرس کالج پاکستان کا پہلا کاروباری اعلیٰ تعلیمی ادارہ ہے جو ایکسٹریم کامرس اور آکسفورڈ کے انڈیپنڈنٹ بزنس سکول کے مشترکہ منصوبے کے طور پر وجود میں آیا ہے۔ مستقبل کے تعلیمی اور انکیوبیشن ہب کے طور پر ECC کا مقصد پوسٹ گریجویٹ قابلیت اور مہارت پر مبنی سیکھنے کے لیے سستی پری یونیورسٹی کے مکمل اسپیکٹرم کو تیار کرنا اور پھیلانا ہے، جو عالمی معیار کی بین الاقوامی قابلیت سے مکمل ہو۔

ای سی سی ڈیجیٹل انٹرپرینیورشپ کے لیے ملک کا سب سے بڑا ادارہ ہے جس کی توجہ ای کامرس اور ابھرتی ہوئی ٹیکنالوجیز پر ہے۔ اس کا صدر دفتر کراچی میں ہے، جس میں آٹھ مختلف شہروں میں سیٹلائٹ انکیوبیشن کیمپس ہیں، جو ملک بھر کے طلباء کو ایڈجسٹ کر سکتے ہیں اور عالمی سطح پر Extreme Commerce کی آن لائن کمیونٹی کے ذریعے 10 لاکھ سے زیادہ ای کامرس ماہرین اور کاروباری افراد کے ساتھ نیٹ ورکنگ کا موقع فراہم کر سکتے ہیں۔

پاک فوج ملکی سلامتی کی ضامن۔ شہدا کی قربانیوں پر فخر
پاکستانی طلبا و طالبات نے 14 ممکنہ نئے سیارچے دریافت کرلیے
ہمت ہے تو کھرا سچ کا جواب دو، پروپیگنڈہ مبشر لقمان کو سچ بولنے سے نہیں روک سکتا