fbpx

میں نے یاسر کا انتخاب کیا کیونکہ یہ عورت کی صحیح معنوں میں عزت کرنا جانتے ہیں اقرا عزیز

یاسر حسین کو سوشل میڈیا یا ٹی وی شوز کسی بھی اداکار یا اداکارہ کے حوالے سے پوچھے گئے سوال پر اپنی رائے کا کھل کر اظہار کرتے ہیں جس وجہ یاسر حسینخود ہی ےنقید کا نشانہ بن جاتے ہیں –

باغی ٹی وی : گزشتہ دنوں برطانوی نشریاتی ادارے ’بی بی سی اردو‘ سے بات کرتے ہوئے یاسر حسین نے کہا تھا کہ پاکستانی شوبز انڈسٹری شروع سے ہی ’منافق‘ ہے اور کہ تھ کہہمارے پروڈکشنز ہاؤسز کا ماحول بالکل فیکٹریوں والا ہے-

ٰیاسر حسین نے کہا تھا کہ وہ جب بھی جس موضوع پر جو بات کہتے ہیں، وہ متنازع ہوجاتی ہے اور ایک نئی بحث چھڑ جاتی ہے۔

جس کے بعد اب یاسر حسین کی اہلیہ اور اداکارہ اقرا عزیز نے سوشل میڈیا پر کی گئی ایک طویل پوسٹ میں ان کا دفاع کرتے ہوئے بتایا کہ لوگوں کی شدید تنقید کے باوجود انہیں یاسر حسین سے محبت کیوں ہوئی۔

اقرا عزیز نے لکھا کہ ‘میں نے یاسر کا انتخاب اپنے لیے اس لیے کیا کیونکہ یہ ہمیشہ سچ بولتے ہیں اور لوگوں میں فرق نہیں کرتے’۔

اقرا عزیز نے لکھا کہ یاسر، سب کی عزت کرتے ہیں اور ان کو ان کا کریڈٹ دیتے ہیں۔

اداکارہ نے مزید لکھا کہ اس سب سے بڑھ کر یہ کہ عورت کی صحیح معنوں میں عزت کرنا جانتے ہیں، میری امی اور بہن کے بعد ان سے زیادہ اعتماد مجھے کسی نے نہیں دیا۔

انہوں نے لکھا کہ ‘آج کل کے زمانے میں یہ ایک بڑی بات ہے کہ ایک مرد، آپ کا شوہر، آپ کو آپ کے کام، آپ کے خوابوں کو سپورٹ کرے اور چاہے کہ آپ کامیابی کی بلندیوں کو سر کریں’۔

اقرا عزیز نے مزید لکھا کہ ‘ایک عورت سے پیار کرنا، اس کی عزت کرنا اور اسے ہزاروں کروڑوں لوگوں کے سامنے اپنا تسلیم کرنا، اپنے گھر کی عزت بنانا، اس کے خوابوں کو پورا کرنے میں نہ صرف اسے سپورٹ کرنا بلکہ اس کی مدد بھی کرنا، اپنی خوشی سے زیادہ اس کی خوشی کا خیال ہونا، میاں بیوی یا مرد و عورت میں فرق نہ کرنا، یہ ہر لڑکی کا خواب ہوتا ہے اور میرا یہ خواب پورا ہوا’۔

اقرا عزیز کی پوسٹ پر صارفین نے تنقید کا نشانہ بنایا ایک صارف نے کہا کہ بیچاری جب سے شادی ہوئی ہے صفائی ہی دے رہی ہے صرف بعض اوقات اس کے لئے بہت دُکھ ہوتا ہے-

جہاں صارفین نے تنقید کی وہیں کچھ صارفین یاسر حسین کی حمایت میں بھی سامنے آئے اایک صارف نے کہا کہ جو بھی کہہ لو یاسر ایمندار آدمی ہے میں نے اس کے بہت سے انٹر ویوز دیکھے ہیں یہ کبھی کسی کی برائی نہیں کرتا اور جو بھی بات ہوتی ہے اس کا بڑے اچھے سے جواب دیتا ہے-

خیال رہے کہ اقرا عزیز اور یاسر حسین نے 28 دسمبر 2019 کو کراچی میں شادی کی تھی شادی کی تقریب میں شوبز شخصیات سمیت ان کے قریبی رشتہ داروں نے بھی شرکت کی تھی۔

یاسر حسین نے جولائی 2019 میں اقرا عزیز کو لکس اسٹائل ایوارڈ کے دوران شادی کی پیشکش کی تھی اداکار نے ایوارڈ شو میں اقرا عزیز کو سب کے سامنے انگوٹھی پہنائی جبکہ ان کے گال پر بوسہ بھی دیا تھا جس کے بعد دونوں پر تنقید بھی کی گئی تاہم جلد ہی دونوں نے متعدد انٹرویوز کے ذریعے یہ اعلان کیا تھا کہ دونوں جلد شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گے۔

جتنی مضبوط صبا ہے وہ اتنے ہی مضبوط مرد کی حقدار ہے یاسر حسین

ہمارے پروڈکشنز ہاؤسز کا ماحول بالکل فیکٹری والا ہے یاسر حسین

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.