fbpx

آپ اپنی زندگی کے ہیرو ہیں تحریر فاروق زمان

آپ اپنی زندگی کے ہیرو ہیں؟ ہیں یا نہیں؟ رکیں، سوچیں، اپنی زندگی کو اپنی آنکھوں میں کسی فلم کی طرح چلائیں۔ اب اس فلم میں خود کو دیکھیں کہ آپ کون سا کردار ادا کر رہے ہیں۔ اپنے ساتھ ایک ہیرو کی طرح ہیں یا زیرو ہیں۔ آپ کا کردار کیا ہے، مثبت یا منفی آپ کی شخصیت و حیثیت کیا ہے۔ آپ کی زندگی کیسی ہے۔ آپ کا کردار آپ کی زندگی میں قابل ذکر یا طاقتور ہے یا نہیں۔ آپ واقعی ہیرو ہیں یا اپنی زندگی کے ولن ہیں۔ آپ فالتو کردار یا منفی کردار تو نہیں جو ہر چیز ہر بات کا منفی پہلو دیکھتا ہے۔ نا خود خوش رہتا ہے، نہ دوسروں کو خوش رہنے دیتا ہے۔ خود پریشان رہتا ہے یا دوسروں کو پریشان کرتا رہتا ہے۔ بالکل ناکام ہے۔ جو اپنی زندگی کے مقصد کو یکسر بھلا ضائع کر رہا ہے۔ بس کھانے پینے اور سونے میں مشغول ہے۔ جس میں کوئی قابل ذکر خصوصیت نہیں ہے۔ ایک کمزور انسان، جو زندگی میں آنے والی مشکلات کے سامنے ہار مان لیتا ہے اور مشکلات سے لڑنے اور ان کو حل کرنے کی بجائے ہمت ہار کر بیٹھ جاتا ہے۔ گھبرا جاتا ہے۔ آپ سوچیں آپ کو نظر آنے والی اپنی زندگی کی فلم وہی ہے، جیسا آپ اپنی زندگی کو دیکھنا چاہتے ہیں۔ آپ کی زندگی آپ کی توقعات اور خواہشات کے مطابق ہے۔ آپ کی زندگی میں آپ کا کردار وہی ہے جو آپ چاہتے ہیں۔ کیا آپ واقعی اپنی زندگی کے ہیرو ہیں۔؟
اپنی زندگی کی فلم دیکھنے کے بعد بہت سے جوابات میں آپ کو ناکامی کا اور مایوسی کا سامنا کرنا پڑا ہو گا۔ میں آپ، اپنی زندگی کی فلم اپنی آنکھوں کے سامنے چلا کر دیکھیں تو ہمیں مایوسی ہوتی ہے کہ ہم اپنی زندگی کے ہیرو بالکل نہیں ہیں ، بلکہ ہمارا کردار کوئی قابل ذکر نہیں ہے۔ بعض اوقات تو لگتا ہے کہ ہم اپنے سے منسلک دوسرے لوگوں کی زندگیوں میں بھی ولن کے کردار کے طور پر شامل ہیں۔ اپنی زندگی کی فلم دیکھنے کے بعد شاید آپ سوچ رہے ہوں کہ آپ اپنی زندگی کے ہیرو ہیں، یا کو سکتا ہے آپ کو لگ رہا ہو کہ آپ تو بلکل بھی ہیرو نہیں ہیں۔ ہیرو نہیں ہیں تو ہیرو بننا ہوگا۔ خود کو بدلنا ہو گا۔ آپ اپنی زندگی کے ہیرو ہیں، آپ کو ثابت کرنا ہو گا۔ آپ کو ہیرو بننے کے لیے تگ و دو کرنی ہوگی۔ اپنی زندگی کی فلم   میں خود کو ہیرو کی طرح فٹ کرنا ہو گا۔ آپ کے یقیناً اپنی زندگی سے متعلقہ بہت سے خواب ہوں گے۔ زندگی سے وابستہ امیدیں ہوں گی۔ بہت کچھ بننا چاہتے ہوں گے۔ اس سب کے لیے، ہیرو بننے کے لیے آپ کو اپنا کردار از سر نو تعمیر کرنا ہو گا۔ کمر کس کر میدان میں اترنا ہو گا۔ محنت، عزم اور ہمت سے اپنے مقصد کی تکمیل کے لئے جدو جہد کرنی ہوگی۔بلند مقاصد کو پایہ تکمیل تک پہنچانے کے لیے بلند شخصیت کا حامل ہونا ضروری ہے۔
ہیرو بننے کے لیے آپ کو اپنے ساتھ اپنا سلوک بدلنا ہوگا۔ اپنے اندر سے بہتر انسان تلاش کرنا اور اپنے اندر سے ہیرو کو باہر نکالنا ہو گا۔ دنیا داری کے منفی جال سے نکلنا ہو گا۔ اپنی شخصیت کو اچھائی کے سراپے میں ڈھالنا ہو گا۔ اپنی تعمیر بہتر اور مثبت خطوط پر کرنا ہوگی۔ اس شخصیت کی تعمیر اچھی عادات اور اچھے کاموں کی بنیاد پر کرنا ہو گی۔ بری عادتوں سے چھٹکارا پانا ہوگا۔ ولن یا منفی کردار کو مقابلہ کر کے پچھاڑنا ہوگا۔ ہیرو دراصل ایک ایسا لفظ ہے، جو اچھائی کا ہر رخ ہے۔ ایک طاقت کا نام ہے، وہ طاقت جو جو برائی کا مقابلہ کرکے اس کو پٹخ کے رکھ دیتی ہے۔ آپ کو بھی ایسے ہی ہر منفی چیز کا نام مٹانا ہو گا۔
خود کو بیکار کی باتوں اور بے مقصد کاموں میں ضائع مت کریں۔ آپ کی عادات و اطوار، اعلیٰ شخصیت، عمدہ انسان اور بہتر کردار کے حامل انسان کی ہونی چاہیے۔ زندگی کے ہیرو بن کر زبردست طریقے سے گزاریں۔ اپنی طاقت خود بنیں، بلاشبہ آپ ہی اپنی زندگی کے ہیرو ہیں۔

@FarooqZPTI