fbpx

زبوں حالی کا شکار عینک والا جن کے کرداروں کے لئے یاسرحسین کی عران خان سے مدد کی اپیل

بچوں اور بڑوں کے پسندیدہ جنوں اور پریوں کے قصوں سے بھرپور90ء کی دہائی کا پی ٹی وی ڈراما سیریز عینک والا جن ڈراما طویل عرصے تک نشر ہوتا رہا اور آج بھی لوگ نستور جن، زکوٹا، ہامون جادوگر اور بل بتوڑی کے کرداروں کو بھولے نہیں ہیں-

باغی ٹی وی : مذکورہ ڈرامے کو جتنی مقبولیت پاکستان میں حاصل ہوئی وہ آج تک کسی ڈرامے کا مقدر نہیں بنی تاہم ڈرامے میں کام کرنے والی کاسٹ کا حال اب زیادہ اچھا نہیں یہ ایسے ٹی وی اداکاروں کے لیے عام مسئلہ ہے جو کسی شو میں طویل عرصے تک کام کرتے ہیں اور ان کے کردار اتنے مشہور ہوجاتے ہیں کہ دیگر ڈائریکٹرز ان کو کاسٹ کرنے سے گھبراتے ہیں۔

ان ڈائریکٹرز کو لگتا ہے کہ ان کے ڈراموں میں وہ اداکار اپنے سابقہ کردار کے اثر سے باہر نہیں نکل سکے گا۔

تاہم اب اداکار یاسر حسین ان کی مدد کے لئے سامنے آئے ہیں اورسوشل میڈیا کے ذریعے وزیراعظم سے ان کی مدد کی درخواست کی ہے۔

یاسر حسین نے انسٹا اسٹوری میں ایک تصویر شئیر کی تصویر میں وزیراعظم عمران خان کے ہمراہ ڈرامہ سیریل ’عینک والا جن‘ کے تین معروف کردار موجود ہیں۔

یاسر حسین نے اپنی انسٹا اسٹوری میں لکھا کیا آپ جانتے ہیں کہ عینک والا جن کی کاسٹ کو دوبارہ کاسٹ نہیں یا گیا، ان میں سے آدھے لوگ بھوک سے مرگئے اور باقی افراد میں سے کچھ امداد پر زندہ ہیں۔

انہوں نے لکھا وزیراعظم عمران خان ان فنکاروں نے ہسپتال سے پارٹی بنانے تک آپ کا ساتھ دیا، ان کی حالت پر رحم کریں۔

عمران خان کے ساتھ کھڑے کرداروں میں ’زکوٹا جِن‘، ہامون جادوگر اور ’بل بتوڑی‘ شامل ہیں جنہوں نے تصویر میں اپنا وہی منفرد روپ اپنایا ہوا ہے جس سے اُنہیں ماضی میں کافی شہرت ملی۔

عینک والا جن میں زکوٹا جن کا کردار ادا کرنے الے مطلوب الرحمن المعروف منا لاہوری مشکلات کا سامنا کرتے ہوئے 2018 میں انتقال کر گئے تھے جبکہ 2017 میں بل بتوڑی کا کردار ادا کرنے والی نصرت آرا بیگم کا انتقال ہوا تھا۔

انہوں نے بھی طویل بیماری کا سامنا کیا جبکہ مالی مشکلات کے باعث علاج معالجے کی سہولیات تک رسائی میں مشکلات کا سامنا بھی ہوا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.