fbpx

ضمنی انتخابات میں پی ٹی آئی جیتے گی،اسد عمر

پاکستان تحریک انصاف کے سینئر رہنما اسد عمر نے کہا ہے کہ ضمنی انتخابات کے لیے ہماری اکثریت واضح ہوگئی ہے۔لاہور میں پریس کانفرنس کے دوران اسد عمرکا کہنا تھا کہ صورتحال واضح ہے، عوام عمران خان کے ساتھ کھڑے ہیں، پریڈ گراؤنڈ میں آج تک کسی کی جلسہ کرنے کی جرات نہیں ہوئی۔انہوں نے کہا کہ ہمارے مخالفین کی کانپیں ٹانگ گئی ہیں، جب کچھ نہیں ملا تو عمران خان پر ذاتی حملے شروع کر دیے گئے ہیں۔

تحریک انصاف کے سابق وزراء کے فرنٹ مین نے کیے زمینوں پر قبضے

اسد عمر نے مزید کہا کہ مریم نے سب سے بڑا جھوٹ بولا جو ریلیف پیکیج ہے وہ ممکن نہیں، پنجاب میں سب سے بڑا ریلیف پیکیج عمران خان کا صحت کارڈ ہے۔ الیکشن میں دھاندلی کے لیے منصوبہ بندی کی جا رہی ہے، ضمنی انتخاب والے حلقوں میں غیرقانونی طور پر ترقیاتی کام ہو رہے ہیں۔اسد عمر نے کہا کہ الیکشن کمیشن نے تاحال پنجاب میں مخصوص نشستوں کا نوٹیفکیشن جاری نہیں کیا، وزیراعلیٰ پنجاب نے 18 دن بعد فارغ ہو جانا ہے۔

عامر لیاقت کی قومی اسمبلی کی سیٹ پر تحریک انصاف کے امیدوار کا اعلان

 

 

پاکستان تحریک انصاف کے سینئر رہنما اسد عمرنے کہا کہ ان لوگوں نے قومی احتساب بیورو (نیب) قانون میں ترامیم کر کے اربوں روپےکا ریلیف لیا، ان کے پاس ملک میں بدترین لوڈشیڈنگ کا کوئی جواب نہیں، ان کے پاس جواب نہیں تو یہ ذاتیات پر اتر آئے ہیں۔

 

ضمنی الیکشن،پی ٹی آئی کے ن لیگ پر دھاندلی کے الزامات

 

علاوہ ازیں پاکستان تحریک انصاف کی مرکزی رہنما سابق رکن قومی اسمبلی ڈاکٹر سیمی بخاری نے پی پی 168میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ چند ماہ پہلے تک پنجاب امن کا گہوارہ تھا اور لوگ سکھ چین سے جی رہے تھے لیکن حمزہ شہباز اینڈ کمپنی اقتدار پر قبضہ کرتے ہی پنجاب کا سکھ چین لوٹ کر عوام کو بے رحم مہنگائی کے رحم و کرم پر چھوڑ دیا 17جولائی کو پنجاب کے غیور عوام اپنے ووٹ کی طاقت سے پی ٹی آئی کو کامیاب بنائیں گے اور ن لیگ کو عبرتناک شکست سے دو چار کریں گے.