زمباوے ٹیم کا ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ

زمباوے ٹیم کا ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ

باغی ٹی وی :پاکستان اور زمباوے کے درمیان تیسرے ون ڈے میں مہمان ٹیم نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا ہے۔

ٹاس کے بعد مختصربات کرتے ہوئے کپتان بابراعظم نے بتایا کہ ٹیم میں چار تبدیلیاں کی گئی ہیں۔ فخر زمان، خوشدل شاہ، وہاب ریاض اور محمد حسنین کو بھی ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔

. واضح رہے کہ پاکستان اپنا تیسرا ون ڈے میچ کھیل رہا ہے ،جبکہ اس کو دو صفر سے برتری حاصل ہے. پاکستان کو سیریز میں دو صفر کی فیصلہ کن برتری حاصل ہے اور اب قومی ٹیمیں کی نظر کلین سویپ کرنے پرہے۔

میچ کیلئے قومی اسکواڈ کا اعلان کر دیا گیا۔ ظفرگوہر، عبداللہ شفیق اور محمد حسنین اسکواڈ کا حصہ ہیں۔ عابد علی، عماد وسیم اور حارث رؤف کو آرام دیا گیا ہے.مہمان ٹیم بھی ون ڈے سیریز کا اختتام کامیابی پر کرنے کی خواہاں ہے جس کیلئے بھرپور محنت کی جائے گی۔

پاکستانی ٹیم میں تین تبدیلیاں کی گئی ہیں لیکن حتمی فیصلہ پچ دیکھ کر کیا جائے گا۔ ذرائع کے مطابق شاداب خان ابتدائی 2 میچز کی طرح تیسرے میچ کے لیے بھی میسر نہیں ہوں گے۔ ان کے زمبابوے کے خلاف ٹی 20 سیریز کھیلنے کے امکانات ہیں۔

تین میچوں پر مشتمل ون ڈے سیریز کے دوسرے مقابلے میں پاکستان نے زمبابوے کو 6 وکٹوں سے شکست دی تھی۔ پاکستان نے زمبابوے کا207 رنز کا ہدف4 وکٹوں کے نقصان پر35ویں اوور میں با آسانی حاصل کرلیا تھا۔

سیریز کے پہلے میچ پاکستان نے زمبابوے کو26 رنز سے شکست دی تھی۔ زمبابوے کی ٹیم پاکستان کی جانب سے دیئے گئے 282 رنز ہدف کے تعاقب میں 255 رنز بنا کرآؤٹ ہو گئی۔

ون ڈے سیریز کے اختتام کے بعد دونوں ٹیموں کے درمیان 3 ٹی ٹوئنٹی میچز بھی کھیلے جائیں گے جو کہ 8،7 اور10 نومبر کو شیڈول ہیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.