ورلڈ ہیڈر ایڈ

ڈی پی او قصور عبدالغفار قیصرانی کا ایس ایچ اوز کی میٹنگ میں خطاب ، جرائم کی بیخ کنی پر زور

ڈی پی او قصور عبدالغفار قیصرانی نے تھانوں میں سائلین کی درخواستوں پر ایف آئی آر درج نہ کرنے والے پولیس افسران پر برہم ہوتے ہوئے کہا کہ پولیس افسران فرائض کی ادائیگی کے دوران کوئی دباؤ قبول نہ کریں اور ہمیشہ پیشہ وارانہ امور کی انجام دہی میں صرف میرٹ کو مدنظر رکھیں۔ جھوٹے مقدمات کا اندراج اور کسی مظلوم سے زیادتی ہرگز برداشت نہیں کی جائے گی۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق ان خیالات کا اظہار انہوں نے ایس ایچ اوز کے ساتھ کرائم میٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

میٹنگ میں ایس پی انویسٹی گیشن شہباز الٰہی، ڈی ایس پی سٹی رائے احسان الٰہی ، ڈی ایس پی صدر عالم شیر جاوید اور تمام انچارج برانچز دفاتر بھی موجود تھے۔
ڈی پی او قصور نے ایس ایچ اوز کو سختی سے ہدایت کی کہ میرٹ پر تفتیش کریں، انصاف فراہم کریں ، شہریوں کیساتھ خوش اخلاقی کیساتھ پیش آئیں اور کسی شریف شہری سے بدسلوکی ہرگز برداشت نہیں ہو گی ۔

انہوں نے مزید کہا کہ شہریوں کی جان و مال کے دشمن ڈاکوؤں ، مجرمان ۔ اشتہاریوں اور جرائم پیشہ افراد کے خلاف کاروائیاں مزید تیز کریں۔ جرائم اور لاقانونیت کو سختی سے کچلا جاۓ اور کسی مجرم اشتہاری اور جرائم پیشہ عناصر کو سر اٹھانے کی اجازت نہیں دی جائے گی۔ تمام زیر تفتیش مقدمات کی تفتیش جلد از جلد مکمل کرکے چالان عدالت میں جمع کروائیں اسی طرح ہر تفتیشی افسر اپنے اپنے ما ل مقدمات اور پینڈنگ روڈز بھی جلد جمع کروائیں،ایس ڈی پی اوز اپنے سرکل کے تھانوں کی کارکردگی کو مزید بہتر بنانے کیلئے ایس ایچ اوز اور تفتیشی افسران کیساتھ ہفتہ وار میٹنگ کریں اور کارکردگی کا جائزہ لیں،کسی قسم کی سستی و لاپرواہی ہرگز برداشت نہیں کی جائے گی۔ڈی پی اوقصور نے میٹنگ کے دوران تمام ایس ایچ اوز کی فرداًفرداًکارکردگی کا جائزہ بھی لیااہم ایشوز ڈس کس کیے اور اچھی کارکردگی پر متعدد ایس ایچ اوز کیلئے نقدی اور تعریفی سرٹیفکیٹ کا اعلان بھی کیا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.