fbpx

90 فیصد تک جھوٹ اور سچ کا صحیح تعین کرنے والی مشین

سائنسدانوں نے جھوٹ پکڑنے والی ایسی مشین ایجاد کرلی –

باغی ٹی وی : غیر ملکی ویب سائٹ کے مطابق امریکا کی ایک ٹیکنالوجی فرم کونویرس نے 90 فیصد تک جھوٹ اور سچ کا صحیح تعین کرنے والی ایک لائی مشین متعارف کروائی ہے۔

امریکہ میں ایجاد کی جانے والی مشین آنکھ کی پتلیوں کی حرکت ریکارڈ کرے گی جس سے سچ اور جھوٹ کا 90 فیصد تک بالکل صحیح تعین ہوسکے گا۔

اس مشین کی آئی ڈیٹیکٹ ٹیکنالوجی انسانوں کی دل کی دھڑکن، سانس لینے یا پھر پسینہ آنے کا جائزہ لینے والی مشینوں سے بالکل ہٹ کر ہے۔

فوٹو بشکریہ کونویرس
فرم کے چیئرمین ٹوڈ میکلسن کا کہنا ہے کہ انسانوں کے اپنی سانس پر کنٹرول کرنے، پرسکون رہنے اور پسینہ نہ آنے سے سچ اور جھوٹ کا اندازہ لگایا جا سکے گا۔

آئی ڈیٹیکٹ کو تقریباً ایک سو مختلف عناصر کے ہمراہ پتلیوں کے سائز میں تبدیلی کو ریکارڈ کرنے کے لیے استعمال میں لایا جائے گا۔

یوٹاہ یونیورسٹی کے عالمی سطح پر نامور سائنس دانوں نے 2003 میں یہ ٹیکنالوجی تیار کی اور وسیع تر تحقیق کے ذریعے ،اس میں بہترین تبدیلی لائی گئی ہے-

کمپنی کے مطابق ایوارڈ یافتہ آئی آڈٹیکٹ ٹیکنالوجی صرف 15 سے 30 منٹ میں ملازمت کے درخواست دہندگان ، ملازمین ، مریضوں ، منشیات کے استعمال کنندہ ، کھلاڑیوں ، مجرموں کے مشتبہ افراد اور دیگر مخصوص معاملات یا جرائم کے بارے میں درست جانچ کرتی ہے۔

آئی ڈیٹیکٹ کو عام عنوانات پر اسکریننگ ٹیسٹوں کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے۔ اور ، اس کا استعمال مجرمانہ یا سول مقدمات میں تشخیصی (واحد مسئلہ) ٹیسٹ کے لئے کیا جاسکتا ہے۔ یہ جھوٹ کا پتہ لگانے کی صنعت میں ایک حقیقی گیم چینجر ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.