fbpx

فحش فلمیں بنانے کا الزام :عدالت نےشلپا شیٹھی کے شوہرراج کندرا کو پولیس ریمانڈ میں دے دیا

بالی ووڈ اداکارہ شلپا شیٹھی کے شوہر راج کندرا کو عدالت نے فحش فلمیں بنانے کے الزام میں 23 جولائی تک پولیس کے حوالے کر دیا۔

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا کے مطابق پولیس کی جانب سے گزشتہ روز راج کندرا کو عدالت میں پیش کیا گیا پولیس نے عدالت کو بتایا کہ راج کندرا مبینہ فحش فلمیں بنا رہے ہیں اور اس لیے ان کے جسمانی ریمانڈ کی ضرورت ہے تاکہ تفتیش کو آگے بڑھایا جائے۔

رپورٹس کے مطابق پولیس کا کہنا تھا کہ فروری میں مٹی کے گرین پارک بنگلے پر چھاپہ مارا تو وہاں فحش فلموں کی شوٹنگ کے بارے میں معلومات حاصل ہوئیں –

شلپا شیٹھی کے شوہر راج کندرا پرغیر اخلاقی فلمیں بنانے والا گروہ چلانے کا الزام

ممبئی پولیس کے مطابق رواں سال فروری میں کرائم برانچ ممبئی نے فحش فلمیں بنانے اور انہیں موبائل ایپس پر نشر کرنے کے الزام میں راج کندرا کے خلاف مقدمہ درج کیا گیا تھا۔اور اسی کیس کی بنیاد پر تمام تر شواہد کے ساتھ راج کندرا کو مرکزی ملزم کے طور پر گرفتار کیا گیا ہے۔ممبئی کرائم برانچ کے پاس راج کندرا کے خلاف کا فی شواہد موجود ہیں۔

فحش فلم بنانے کا الزام ،شلپا شیٹھی کے شوہر راج کندرا گرفتار

پولیس کے مطابق انکشاف ہوا ہے کہ راج کندرا ’ہاٹ شاٹس‘ ایپ کے کام سے باخبر رہنے اور مالی لین دین کے بارے میں باقاعدگی سے اپ ڈیٹ لے رہے تھے انہوں نے تین واٹس ایپ گروپ بھی بنائے جن کے ایڈمن وہ خود تھے۔

خیال رہے کہ فحش اداکارہ پونم پانڈے نے راج کند را اور ان کے ساتھی کے خلاف بمبئی ہائیکورٹ میں مقدمہ درج کر رکھا ہے۔ اداکارہ کا الزام ہے کہ راج کندرا ان کے مواد کو معاہدہ ختم ہوجانے کے بعد غیر قانونی طور پر استعمال کر رہے ہیں۔

اپنی نئی آنے والی فلم میں بالی ووڈ کے اندر چھپے ہوئے لوگوں کو بے نقاب کروں گی کنگنا رناوت