ہم کسی چشم فسوں ساز میں رکھے ہوئے ہیں
خواب ہیں ، خواب کے انداز میں رکھے ہوئے ہیں
ثمینہ راجہ
ادیبہ،شاعرہ ، مترجم اور صحافی
30 اکتوبر 2012: یوم وفات
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ثمینہ راجا ﺑﮩﺎﻭﻟﭙﻮﺭ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺟﺎﮔﯿﺮﺩﺍﺭ ﮔﮭﺮﺍﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﯿﮟ ۔ ﺑﺎﺭﮦ ﺗﯿﺮﮦ ﺑﺮﺱ ﮐﯽ ﻋﻤﺮ ﺳﮯ ﺷﻌﺮ ﮔﻮﺋﯽ ﮐﺎ ﺁﻏﺎﺯ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﺟﻠﺪ ﮨﯽ ﺍﻥ ﮐﺎ ﮐﻼﻡ ﭘﺎﮎ ﻭ ﮨﻨﺪ ﮐﮯ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺍﺩﺑﯽ ﺟﺮﺍﺋﺪ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﺋﻊ ﮨﻮﻧﮯ ﻟﮕﺎ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮﺍﻧﮯ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﺳﻤﺎﺟﯽ ﭘﺎﺑﻨﺪﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺷﻌﺮﯼ ﻭ ﺍﺩﺑﯽ ﻣﺤﻔﻠﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﮯ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺣﺎﺻﻞ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺳﮑﮯ ﻟﮩﺬﺍ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﺍﯾﮏ ﻃﻮﯾﻞ ﻋﺮﺻﮯ ﺗﮏ ﺻﺮﻑ ‘ ﻓﻨﻮﻥ، ﻧﻘﻮﺵ، ﺍﻭﺭﺍﻕ ،ﻧﯿﺎ ﺩﻭﺭ ﺍﻭﺭ ﺳﯿﭗ، ﺟﯿﺴﮯﺍﺩﺑﯽ ﺟﺮﺍﺋﺪ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﺠﯿﺪﮦ ﺣﻠﻘﻮﮞ ﺗﮏ ﮨﯽ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺭﮨﯽ ۔ ﺍﯾﮏ ﻋﻤﺮ ﮐﯽ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﺍﻭﺭ ﺭﯾﺎﺿﺖ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺑﺎﻵﺧﺮ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﻓﻦ ﮐﻮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻻﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻣﯿﺎﺏ ﮨﻮﺋﯿﮟ ۔ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﺘﻮﺭﺍﺕ ﮐﯽ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﺼﻮﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﻧﺎﻣﺴﺎﻋﺪ ﺍﻭﺭ ﻧﺎ ﻣﻮﺍﻓﻖ ﺣﺎﻻﺕ ﻣﯿﮟ ﭘﺮﺍﺋﻮﯾﭧ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﮐﺎ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﺟﺎﺭﯼ ﺭﮐﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺭﺩﻭ ﺍﺩﺏ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﻢ ﺍﮮ ﮐﯿﺎ ۔
1992 ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﺴﺘﻘﺒﻞ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﺩﺑﯽ ﺟﺮﯾﺪﮮ ﮐﺎ ﺍﺟﺮﺍﺀ ﮐﯿﺎ ﺟﻮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮔﮭﺮﯾﻠﻮ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻋﺮﺻﮯ ﺗﮏ ﺟﺎﺭﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮦ ﺳﮑﺎ ۔ 1998 ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﻮ ﻧﯿﺸﻨﻞ ﺑﮏ ﻓﺎﺅﻧﮉﯾﺸﻦ ﮐﮯ ﺭﺳﺎﻟﮯ ﻣﺎﮨﻨﺎﻣﮧ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﯽ ﻣﺪﯾﺮ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ 1998 ﮨﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺩﺑﯽ ﻣﺠﻠﮧ ﺁﺛﺎﺭ ﮐﯽ ﺍﺩﺍﺭﺕ ﺳﻨﺒﮭﺎﻟﯽ ﺍﻭﺭ ﭘﻮﺭﯼ ﺍﺭﺩﻭ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﯾﮏ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﻭﺷﻨﺎﺧﺖ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﯽ ۔ ﻭﮦ ﮐﺌﯽ ﺑﺮﺱ ﺳﮯ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺍﺩﺑﯽ ﺟﺮﯾﺪﮮ ﺁﺛﺎﺭ ﮐﯽ ﻣﺪﯾﺮ ﮨﯿﮟ ۔
ﺛﻤﯿﻨﮧ ﺭﺍﺟﮧ ﮐﺎ ﺍﺭﺩﻭ ﺷﺎﻋﺮﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﻭﮨﯽ ﻣﻘﺎﻡ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻥ ﻡ ﺭﺍﺷﺪ ﮐﺎ ﺍﺭﺩﻭ ﺷﺎﻋﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ۔ ﺭﺍﺷﺪ ﮐﻮ ﺷﺎﻋﺮﻭﮞ ﮐﺎ ﺷﺎﻋﺮ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﮐﮯ ﻣﻀﺎﻣﯿﻦ، ﺍﻭﺭﺍﻥ ﮐﺎ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﻣﻔﺮﺱ ﺍﺳﻠﻮﺏ ﻋﻮﺍﻡ ﮐﯽ ﺫﮨﻨﯽ ﺳﻄﺢ ﺳﮯ ﮐﺎﻓﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﻋﻮﺍﻡ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﻣﻘﺒﻮﻟﯿﺖ ﺣﺎﺻﻞ ﻧﮧ ﮐﺮ ﺳﮑﺎ ﺟﻮ ﻋﺎﻡ ﻓﮩﻢ ﺍﺳﻠﻮﺏ ﮐﮯ ﺣﺎﻣﻞ ﺷﻌﺮﺍ ﮐﻮ ﺁﺳﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ۔ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺛﻤﯿﻨﮧ ﺑﮭﯽ ﮐﭽﮯ ﭘﮑﮯ ﻧﺴﻮﺍﻧﯽ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﺳﮯ ﺑﮩﺖ ﺑﻠﻨﺪ ﻓﻀﺎ ﻣﯿﮟ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﺳﻨﺠﯿﺪﮦ ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ﺗﮏ ﮨﯽ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺭﮨﯿﮟ ۔ ﺟﻨﺎﺏ ﺍﺣﻤﺪ ﻧﺪﯾﻢ ﻗﺎﺳﻤﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﻨﺎﺏ ﺍﺣﻤﺪ ﻓﺮﺍﺯ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺑﮯﺷﻤﺎﺭ ﻣﺸﺎﮨﯿﺮ ﮐﯽ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺁﺭﺍﺀ ﺳﮯ ﺍﻧﺪﺍﺯﺍ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﻨﻔﺮﺩ ﻣﻮﺿﻮﻋﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﻠﻮﺏ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯﺍﺭﺩﻭﺯﺑﺎﻥ ﮐﮯ ﻧﮧ ﺻﺮﻑ ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﺑﻠﮑﮧ ﺁﺋﻨﺪﮦ ﻣﻨﻈﺮﻧﺎﻣﮯ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺍﮨﻢ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﻣﻘﺎﻡ ﺭﮐﮭﺘﯽ ﮨﯿﮟ ۔
ﺷﻌﺮﯼ ﻣﺠﻤﻮﻋﮯ:
1995 ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﺎ ﭘﮩﻼ ﺷﻌﺮﯼ ﻣﺠﻤﻮﻋﮧ ﮨﻮﯾﺪﺍ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺳﮯ ﺷﺎﺋﻊ ﮨﻮﺍ ۔ ﺗﺐ ﺳﮯ ﺍﺏ ﺗﮏ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮔﯿﺎﺭﮦ ﻣﺠﻤﻮﻋﮯ ، ﮨﻮﯾﺪﺍ – ﺷﮩﺮ ﺳﺒﺎ – ﺍﻭﺭﻭﺻﺎﻝ – ﺧﻮﺍﺑﻨﺎﺋﮯ – ﺑﺎﻍ ﺷﺐ – ﺑﺎﺯﺩﯾﺪ – ﮨﻔﺖ ﺁﺳﻤﺎﻥ – ﭘﺮﯼ ﺧﺎﻧﮧ – ﻋﺪﻥ ﮐﮯ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﭘﺮ – ﺩﻝ ِ ﻟﯿﻠٰﯽ ﺍﻭﺭ ﻋﺸﻖ ﺁﺑﺎﺩ ﺷﺎﺋﻊ ﮨﻮ ﭼﮑﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﺩﻭ ﺿﺨﯿﻢ ﮐﻠﯿﺎﺕ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺷﺎﺋﻊ ﮨﻮ ﭼﮑﯽ ﮨﮯ ۔
ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ 30 ﺍﮐﺘﻮﺑﺮ 2012 ﮐﻮ ﻭﻓﺎﺕ ﭘﺎﺋﯽ ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
منتخب کلام:
ﮨﻢ ﮐﺴﯽ ﭼﺸﻢ ﻓﺴﻮﮞ ﺳﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ
ﺧﻮﺍﺏ ﮨﯿﮟ،ﺧﻮﺍﺏ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ
ﺗﺎﺏ، ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﺑﮭﻼ ﮐﯿﺎ ﻻﺗﮯ
ﻧﺎ ﺗﻮﺍﮞ ﺩﻝ، ﻭﮨﯿﮟ ﺁﻏﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ
ﺟﻠﺘﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﺍﺑﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﭼﺮﺍﻏﻮﮞ ﺳﮯ ﭼﺮﺍﻍ
ﺟﺐ ﺗﺮﯼ ﺍﻧﺠﻤﻦ ﻧﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ
ﺍﮮ ﮨﻮﺍ ! ﺍﻭﺭ ﺧﺰﺍﺅﮞ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ؟
ﻭﺳﻮﺳﮯ ﮐﯿﻮﮞ ﺗﺮﯼ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ
ﺍﮎ ﺳﺘﺎﺭﮮ ﮐﻮ ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﺻﺒﺢ ﺗﻠﮏ ﻟﮯ ﺁﺋﯽ
ﺑﯿﺸﺘﺮ، ﺭﺍﺕ ﮐﮯ ﺁﻏﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ
ﮐﭧ ﮐﮯ ﻭﮦ ﭘﺮ ﺗﻮﮨﻮﺍﺅﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﯿﮟ ﺍﮌ ﺑﮭﯽ ﮔﺌﮯ
ﺩﻝ ﯾﮩﯿﮟ ﺣﺴﺮﺕ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﺝ ﻃﻠﺐ ﮔﺎﺭ ﮨﮯ ﮐﭽﮫ ﻟﻤﺤﻮﮞ ﮐﯽ
ﺟﻮ ﮐﺴﯽ ﭼﺸﻢ ﭘﺮ ﺍﻋﺠﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ
ﮨﻢ ﺗﻮ ﮨﯿﮟ ﺁﺏ ﺯﺭ ﻋﺸﻖ ﺳﮯ ﻟﮑﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺣﺮﻑ
ﺑﯿﺶ ﻗﯿﻤﺖ ﮨﯿﮟ،ﺑﮩﺖ ﺭﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ﮨﻢ ﺗﻮ ﯾﻮﮞ ﺍﻟﺠﮭﮯ ﮐﮧ ﺑﮭﻮﻟﮯ ﺁﭖ ﮨﯽ ﺍﭘﻨﺎ ﺧﯿﺎﻝ
ﮨﺎﮞ ﮐﻮﺋﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﮔﺎ ﺑﮭﻮﻟﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﺧﯿﺎﻝ
ﺍﯾﮏ ﭘﺘﮭﺮ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺳﮯ ﮈﻭﺑﺘﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺩﻝ
ﮨﻮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮔﮩﺮﺍ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯽ ﮔﮩﺮﺍ ﺧﯿﺎﻝ
ﺁﺏ ﺣﯿﺮﺍﮞ ﭘﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﺎ ﻋﮑﺲ ﺟﯿﺴﮯ ﺟﻢ ﮔﯿﺎ
ﺁﻧﮑﮫ ﻣﯿﮟ ﺑﺲ ﺍﯾﮏ ﻟﻤﺤﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﭨﮭﮩﺮﺍ ﺧﯿﺎﻝ
ﭘﮭﺮ ﺗﻮ ﮐﺐ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﮨﮯ ﮐﺐ ﮐﺎﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﺭﮨﮯ
ﺟﺐ ﺳﮯ ﮨﻢ ﭘﺮ ﭼﮭﺎ ﮔﯿﺎ ﺍﺱ ﺟﺎﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ
ﻧﻘﺶ ﺣﯿﺮﺕ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﭘﮭﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﺣﯿﺮﺍﻧﯽ ﭘﮧ ﭼﺸﻢ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﺋﯿﻨﮧ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺁﺋﯿﻨﮧ ﺧﺎﻧﮧ ﺧﯿﺎﻝ
ﺷﺎﻡ ﮔﮩﺮﯼ ﮨﻮ ﮐﮯ ﭘﮭﺮ ﺍﺗﺮﯼ ﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﺩﻝ ﮐﻮ ﻟﮕﺎ
ﺍﮎ ﺧﯿﺎﻝ ﺍﯾﺴﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﺍﯾﺴﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﺍﯾﺴﺎ ﺧﯿﺎﻝ
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ﺷﺎﻋﺮﯼ ﺟﮭﻮﭦ ﺳﮩﯽ ﻋﺸﻖ ﻓﺴﺎﻧﮧ ﮨﯽ ﺳﮩﯽ
ﺯﻧﺪﮦ ﺭﮨﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﮩﺎﻧﮧ ﮨﯽ ﺳﮩﯽ
ﺧﺎﮎ ﮐﯽ ﻟﻮﺡ ﭘﮧ ﻟﮑﮭﺎ ﺗﻮ ﮔﯿﺎ ﻧﺎﻡ ﻣﺮﺍ
ﺍﺻﻞ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﺗﺮﺍ ﻣﺠﮫ ﮐﻮ ﻣﭩﺎﻧﺎ ﮨﯽ ﺳﮩﯽ
ﺧﻮﺍﺏ ﻋﺮﯾﺎﮞ ﺗﻮ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺗﺮ ﻭ ﺗﺎﺯﮦ ﮨﮯ
ﮨﺎﮞ ﻣﺮﯼ ﻧﯿﻨﺪ ﮐﺎ ﻣﻠﺒﻮﺱ ﭘﺮﺍﻧﺎ ﮨﯽ ﺳﮩﯽ
ﺍﯾﮏ ﺍﮌﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺳﯿﺎﺭﮮ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ
ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﻮﻕ ﺭﻭﺍﻧﮧ ﮨﯽ ﺳﮩﯽ
ﮐﯿﺎ ﮐﺮﯾﮟ ﺁﻧﮑﮫ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺳﻮﺍ ﭼﺎﮨﺘﯽ ﮨﮯ
ﯾﮧ ﺟﮩﺎﻥ ﮔﺰﺭﺍﮞ ﺁﺋﻨﮧ ﺧﺎﻧﮧ ﮨﯽ ﺳﮩﯽ
ﺩﻝ ﮐﺎ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺳﺮ ﺩﺳﺖ ﺍﭨﮭﺎ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ
ﺧﯿﺮ ﮐﭽﮫ ﺭﻭﺯ ﮐﻮ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﮨﯽ ﺳﮩﯽ
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ﺻﻔﺤۂ ﺩﻝ ﺳﮯ ﺗﺮﺍ ﻧﺎﻡ ﻣﭩﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺠﮭﮯ ﺩﯾﺮ ﻟﮕﯽ
ﭘﻮﺭﯼ ﺍﮎ ﻋﻤﺮ ﮐﯽ ﺩﯾﺮ !
ﺍﺷﮏ ﻏﻢ۔۔۔ ﻗﻄﺮۂ ﺧﻮﮞ۔۔۔ ﺁﺏ ﻣﺴﺮﺕ ﺳﮯ
ﻣﭩﺎ ﮐﺮ ﺩﯾﮑﮭﺎ
ﺭﻧﮓ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﮭﯽ ﻣﻼ۔۔۔ ﺭﻧﮓ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﻟﮕﺎ ﮐﺮ ﺩﯾﮑﮭﺎ
ﻣﮑﺘﺐ ﻋﺸﻖ ﻣﯿﮟ ﺟﺘﻨﮯ ﺑﮭﯽ ﺳﺒﻖ ﯾﺎﺩ ﮐﯿﮯ
ﯾﺎﺩ ﺭﮨﮯ
ﻋﺮﺻﮧٔ ﺯﯾﺴﺖ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﺍﺑﻮﮞ ﮐﮯ ﺧﺮﺍﺑﮯ ﺗﮭﮯ ﺑﮩﺖ
ﺍﻥ ﺧﺮﺍﺑﻮﮞ ﻣﯿﮟ
ﺧﯿﺎﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﮕﺮ ﺟﺘﻨﮯ ﺑﮭﯽ ﺁﺑﺎﺩ ﮐﯿﮯ
ﯾﺎﺩ ﺭﮨﮯ !
ﮔﻮﺷﮧٔ ﺭﻧﺞ ﻣﯿﮟ ﮨﻨﮕﺎﻣۂ ﺩﻧﯿﺎ ﺳﮯ ﭘﺮﮮ
ﮐﻮﻥ ﺍﮎ ﮨﺠﺮ ﮐﮯ ﺷﯿﺸﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﺗﺮﺗﺎ ﺗﮭﺎ
ﺗﺮﮮ ﻋﮑﺲ ﺩﻵﺭﺍﻡ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ
ﮐﺲ ﮐﯽ ﺍﻣﯿﺪ ﮐﮯ ﺭﺳﺘﮯ ﭘﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﺍﺋﺮﮦٔ ﻧﻮﺭ ﻧﮧ ﺗﮭﺎ
ﮐﺲ ﮐﯽ ﻣﺎﯾﻮﺱ ﻧﮕﺎﮨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﮑﮭﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ
ﺗﻤﻨﺎ ﮐﮯ ﺍﺟﺎﻟﮯ ﺑﮭﯽ۔۔۔ ﺍﻧﺪﮬﯿﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ
ﺭﻭﺯ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ ﺗﮭﯽ
ﮐﺲ ﺩﻝ ﮐﮯ ﻣﻀﺎﻓﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺭﺍﺕ،
ﺗﻮ ﻧﮯ ﺟﺎﻧﺎ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ
ﺍﻭﺭ ﺗﺮﯼ ﺧﻮﺩ ﺳﺎﺧﺘﮧ ﺑﮯ ﺧﺒﺮﯼ ﮐﻮ
ﻗﺼۂ ﺩﺭﺩ ﺳﻨﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺠﮭﮯ ﺩﯾﺮ ﻟﮕﯽ
ﺁﻧﺴﻮﺅﮞ ﺳﮯ ﻣﺮﺍ ﺁﺋﯿﻨﮧٔ ﻏﻢ ﺩﮬﻨﺪﻻﯾﺎ
ﺍﯾﮏ ﺳﺮﺩﺍﺑﮧٔ ﺩﻭﺭﺍﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﻮ ﭘﻮﺷﯿﺪﮦ ﻭ ﻧﺎﺩﯾﺪﮦ ﺭﮨﯽ
ﺗﮭﯽ
ﺍﺏ ﺗﮏ
ﺍﺱ ﺗﻦ ﺯﺍﺭ ﮐﻮ۔۔۔ ﻭﮦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮨﯽ ﺑﮭﻮﻝ ﮔﺌﯽ
ﺩﻝ ﺳﮯ ﻟﭙﭩﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﯾﮏ ﺭﻧﮓ ﺍﺩﺍﺳﯽ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ
ﺭﻧﮓ ﻭ ﺭﺍﻣﺶ ﻣﯿﮟ ﺑﺴﯽ ﺯﻧﺪﮦ ﺩﻟﯽ ﺑﮭﻮﻝ ﮔﺌﯽ
ﭘﺮ ﺗﺮﯼ ﺷﮑﻞ ﺑﮭﻼﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺠﮭﮯ ﺩﯾﺮ ﻟﮕﯽ
ﭘﻮﺭﯼ ﺍﮎ ﻋﻤﺮ ﮐﯽ ﺩﯾﺮ
ﻋﻤﺮ۔۔۔
ﺟﻮ ﻟﻤﺤﮧٔ ﺟﺎﮞ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﮐﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﻧﮧ ﺗﮭﯽ
ﻋﻤﺮ۔۔۔ ﺟﻮ ﺗﯿﺮﯼ ﺗﻤﻨﺎ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﮐﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﻧﮧ ﺗﮭﯽ
ﺑﺲ ﻭﮨﯽ ﻋﻤﺮ ﺑﺘﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ۔۔۔ ﻣﺠﮭﮯ ﺩﯾﺮ ﻟﮕﯽ
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ﺳﻤﻨﺪﺭ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﺒﻮ
ﮐﮩﯿﮟ ﺩﻭﺭ ﺳﮯ ﺁ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ،
ﺳﻤﻨﺪﺭ ﮐﯽ ﺑﻮ ﺳﮯ ﮨﯿﮟ ﺑﻮﺟﮭﻞ۔۔۔ ﻧﺸﯿﻠﯽ ﮨﻮﺍﺋﯿﮟ
ﮨﻮﺍﺋﯿﮟ
ﺟﻮ ﺳﺎﺣﻞ ﮐﯽ ﺧﺴﺘﮧ ﺗﻤﻨﺎ ﺳﮯ ﭨﮑﺮﺍ ﺭﮨﯽ ﮨﯿﮟ
ﮨﻮﺍﺋﯿﮟ ﭘﺮﺍﻧﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﮐﭽﮫ ﺭﺍﺯ ﺩﮨﺮﺍ ﺭﮨﯽ ﮨﯿﮟ
ﯾﮩﺎﮞ ﺳﮯ ﺫﺭﺍ ﻓﺎﺻﻠﮯ ﭘﺮ ﻧﮕﺮ ﮨﮯ
ﺟﮩﺎﮞ ﻟﻮﮒ ﺑﺴﺘﮯ ﮨﯿﮟ
ﺍﭘﻨﯽ ﺧﻤﻮﺷﯽ ﻣﯿﮟ ﮈﻭﺑﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮ۔۔۔ ﺳﮩﺎﺭﺍ
ﺩﯾﮯ
ﻟﻮﮒ ﺭﻭﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔۔۔ ﮨﻨﺴﺘﮯ ﮨﯿﮟ
ﺍﭘﻨﮯ ﭘﺮﺍﻧﮯ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ
ﮨﻮﺍﺋﯿﮟ
ﭘﺮﺍﻧﮯ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﻣﻨﮉﯾﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﭨﮑﺮﺍ ﺭﮨﯽ ﮨﯿﮟ
ﭘﺮﺍﻧﮯ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﭼﮭﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ۔۔۔ ﺣﺪﻭﮞ ﻣﯿﮟ
ﭘﺮﺍﻧﮯ ﭘﺮﻧﺪﻭﮞ ﮐﯽ ﮨﯿﮟ ﺁﺷﯿﺎﻧﮯ
ﭘﺮﺍﻧﮯ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﻣﮑﯿﻨﻮﮞ ﮐﮯ
ﺍﭘﻨﮯ ﻓﺴﺮﺩﮦ ﻓﺴﺎﻧﮯ،
ﮐﻮﺋﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻝ ﮐﺎ ﻓﺴﺎﻧﮧ
ﭘﺮﻧﺪﻭﮞ ﺳﮯ ﮐﮩﺘﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ
ﻧﺸﯿﻠﯽ ﮨﻮﺍﺅﮞ ﮐﯽ ﺩﯾﻮﺍﻧﮕﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﮩﺘﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ
ﺳﻤﻨﺪﺭ ﮐﯽ ﺷﻮﺭﯾﺪﮦ ﺧﻮ ﮔﺮﻡ ﻣﻮﺟﻮﮞ ﭘﮧ ﺑﮩﺘﺎ ﻧﮩﯿﮟ
ﮨﮯ
ﺳﻤﻨﺪﺭ
ﻧﮕﺮ ﮐﯽ ﺑﮩﺖ ﺗﻨﮓ ﮔﻠﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ
ﻣﯿﺮﮮ ﺗﻦ ﮐﮯ ﺗﭙﯿﺪﮦ ﺟﺰﯾﺮﮮ ﺗﻠﮏ ﺁ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ
ﺳﻤﻨﺪﺭ۔۔۔ ﻣﯿﺮﯼ ﺁﻧﮑﮫ ﮐﮯ ﺭﻭﺯﻥ ﯾﺎﺩ ﺳﮯ
ﺭﻭﺡ ﮐﮯ ﺩﺷﺖ ﻣﯿﮟ ﺟﮭﺎﻧﮑﺘﺎ ﮨﮯ
ﺳﻤﻨﺪﺭ۔۔۔ ﻣﺮﮮ ﺧﻮﻥ ﮐﮯ ﺳﺮﺥ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﺰﻥ
ﻧﯿﻨﺪ ﮐﮯ ﺯﺭﺩ ﻣﯿﮟ ﻧﻌﺮﮦ ﺯﻥ ﮨﮯ
ﺳﻤﻨﺪﺭ
ﻣﯿﺮﮮ ﺧﻮﺍﺏ ﮐﮯ ﺳﺒﺰ ﭘﺮ ﺧﻨﺪﮦ ﺯﻥ ﮨﮯ
ﻣﺮﮮ ﺟﺴﻢ ﭘﺮ۔۔۔ ﺍﭘﻨﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﮐﯽ ﺑﻮﺳﯿﺪﮔﯽ ﮐﯽ
ﺭﺩﺍﺋﯿﮟ
ﻣﺮﮮ ﺟﺴﻢ ﭘﺮ ﺧﻨﺪﮦ ﺯﻥ ﮨﯿﮟ۔۔۔ ﯾﮧ ﺗﺎﺯﮦ ﻧﺸﯿﻠﯽ
ﮨﻮﺍﺋﯿﮟ
ﺍﺯﻝ ﮐﺎ ﺳﻤﻨﺪﺭ۔۔۔ ﻣﺮﯼ ﺁﻧﮑﮫ ﺳﮯ ﺑﮩﮧ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ
ﺍﺑﺪ ﮐﮯ ﺳﻤﻨﺪﺭ ﮐﺎ ﺟﺎﺩﻭ
ﻣﺮﮮ ﺩﻝ ﺳﮯ ﮐﭽﮫ ﮐﮩﮧ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ
منقول