ایک اور جوان بیٹا ملک پے قربان

ٹریفک حادثے میں زخمی ہونے والا ایلیٹ پولیس کا جوان محمد یسین جان کی بازی ہار گیا

ننکانہ صاحب: رپورٹ بائے عبدالرحمان یوسف
باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق ننکانہ پولیس کے ایک اور جوان نے فرائض کی ادائیگی کے دوران اپنی جان کی قربانی دے دی۔ ٹریفک حادثے میں زخمی ہونے والا ایلیٹ پولیس کا جوان محمد یسین جان کی بازی ہار گیا۔شہید محمدیسین میو ہسپتال لاہور میں زیر علاج تھا۔ شہید کی نماز جنازہ ڈسٹرکٹ پولیس لائن ننکانہ میں ادا کی گئی۔نماز جنازہ میں ڈی پی او اسماعیل کھاڑک ،ضلعی پولیس کے افسران و جوانوں اور اہل علاقہ نے شرکت کی۔ضلعی پولیس کے چاق و چوبند دستے نے شہید کو سلامی پیش کی۔
شہید ہونیوالے کنسٹیبل ایلیٹ ٹیم شاہکوٹ میں تعینات تھا۔ شہید کنسٹیبل دوران ڈیوٹی پنواں شاہکوٹ فیصل آباد روڈ پر حادثے کا شکار ہوا تھا۔
حادثہ میں ایلیٹ کے دو جوان فخر اور خضر بھی جام شہادت نوش کر چکے ہیں۔ ڈی پی او اسماعیل کھاڑک کا کہنا تھا شہید محمد یسین کے لواحقین کے ساتھ غم میں برابر کے شریک ہیں۔شہید کے اہل خانہ کے ساتھ تمام ممکنہ تعاون یقینی بنائیں گے۔
فرض کی ادائیگی کے دوران شہید ہونے والے کنسٹیبل محکمہ کے لیے قابل رشک ہیں۔بطور کمانڈر ایسی فورس پہ فخر ہے جس نے عوامی جان و مال کے تحفظ کے لیے قربانیاں دیں۔ شہید ہونے والے افسران و جوان ہمارا قیمتی اثاثہ ہیں۔
ترجمان ننکانہ پولیس

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.