اینڈروئیڈ فون "ایس ایم ایس” کو جلد ہی وٹس ایپ میں کس طرح تبدیل کرسکتا ہے؟

عاجز پیغام واپسی ہوسکتی ہے اور اسے پوری طرح مردہ نہیں سمجھا جانا چاہئے کیونکہ چار بڑے امریکی کیریئر – اے ٹی اینڈ ٹی، سپرنٹ ٹی موبائیل اور ویریزون نے میسجنگ کی بنیاد پر اہل بنانے کیلئے باہم شراکت کی ہے. آر سی ایس ماحولیاتی نظام آر سی ایس کا مطلب امیچ کمیونی کیشن سروسز ہے اور یہ ایس ایم ایس حاصل کرنے کے لئے موبائل ڈیٹا یا وائی فائی کا استعمال کرتا ہے۔ دوسرے الفاظ میں، آر سی ایس کے ساتھ، شائستہ ایس ایم ایس ایپ اصل میں پسندیداروں کے لئے ایک طاقتور حریف بن سکتا ہے

واٹس ایپ جبکہ ریاستہائے متحدہ میں اور کچھ عرصہ سے آر ٹی ایس پر مبنی ٹیکسٹنگ متعارف کرانے کا پورا منصوبہ تیار کیا گیا ہے گوگل ابھی تک کوئی خاص کام نہیں کیا گیا ہے۔ تاہم "آر سی ایس” کے لئے پہلا قدم اب اے ٹی اینڈ ٹی، اسپرٹ، ٹی موبائل اور ویریزون نے مشترکہ منصوبہ تیار کیا ہے – کراس کیریئر میسجنگ انیشیٹو (سی سی ایم آئی) – پیغام رسانی کی اگلی نسل کی فراہمی کے لئے۔ سی سی ایم آئی وعدہ کرتا ہے کہ اگلے سال اینڈرائیڈ ڈیوائسز کے لئے آر سی ایس پر مبنی پیغام رسانی متعارف کروائے گا۔

اگر صارف کی پرائیویسی کی بات کی جائے تو واٹس ایپ کے پیرنٹ فیس بک کی اچھی شہرت نہیں ہوتی ہے اور اگر وہ کچھ ایسا ہی آر سی ایس پر مبنی ایس ایم ایس کی شکل میں فراہم کیا جاتا ہے تو واٹس ایپ صارفین کو سوئچ بنانے میں زیادہ وقت نہیں لگے گا۔

یہاں ہے کہ آر سی ایس کیسے شائستہ ایس ایم ایس کو بہتر بناتا ہے

آر سی ایس لوگوں کو 160 حرف کی حد کی بجائے 8000 حروف تک پیغامات بھیجنے کے قابل بناتا ہے۔

صارفین پڑھیں رسیدیں دیکھتے ہیں اور یہ بھی جان لیں گے کہ دوسرا شخص ٹائپنگ کر رہا ہے۔

تصاویر اور ویڈیوز کا تبادلہ آر سی ایس چیٹ ایپ پر کیا جاسکتا ہے۔

یہ صارفین کو 100 افراد تک کے گروپ چیٹ بنانے کے اہل بناتا ہے۔

آر سی ایس ٹیکسٹ سروس وائی فائی اور موبائل ڈیٹا پر کام کرتی ہے۔

لیکن اس کو حاصل کرنے کے لیے تمام کیریئرز کو ایک ساتھ آکر آر سی ایس چیٹ ایپ بنانا ہوگا۔ امریکہ میں یہ ہو رہا ہے لیکن بھارت میں اس پر کوئی لفظ نہیں ہے۔ دریں اثنا اس میں کوئی لفظ نہیں ہے کہ آیا یہ اختتام سے آخر میں خفیہ کاری (E2E) پیش کرے گا یا واٹس ایپ کو پسند نہیں کرے گا اور ہم ابھی تک نہیں جانتے کہ ٹیلی کام آپریٹرز لوگوں کو کیسے راضی کریں گے کہ آر سی ایس بہتر پرائیویسی پیش کرے گا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.