ارمینا خان کا شادی کی پیشکش کرنے والے ٹوئٹر صارف کو دلچسپ جواب

پاکستان شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ ارمینا خان نے شادی کی پیش کش کرنے والے شخص کو دلچسپ جواب دے کر صارفین کو حیران کر دیا۔

باغی ٹی وی : اداکارہ ارمینا خان ان دنوں ڈرامہ سیریل ’محبتیں چاہتیں‘ میں منفی کردار ادا کر رہی ہیں سوشل میڈیا پر کافی متحرک رہتی ہیں یہاں تک کہ مداحوں کی جانب سے ان کی پوسٹ پر کیے گئے ہر کمنٹ کا جواب دینے کی کوشش کرتی ہیں تاہم گزشتہ روز ایک صارف نے اداکارہ سے ایسا سوال کرلیا جس پر انہوں نے غصے اور طنز کا اظہار کرنے کی بجائے عاجزی کے ساتھ جواب دے کرمداحو ں کے دل جیت لئے-

الطاف نامی صارف نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ارمینا خان کو شادی کی آفر کرتے ہوئے لکھا کہ میں آپ سے شادی کرنا چاہتا ہوں جس پر ارمینا خان صارف کی خواہش کا احترام کرتے ہوئے معذرت کی اور کہا کہ سرسوری ، میری شادی ہو چکی ہے۔


ارمینا خان کا انداز جواب سوشل میڈیا صارفین کو ایسے بھایا کہ وہ اداکارہ کی عاجزی کی تعریفیں کئے بنا نہیں رہ سکے-

واضح رہے کہ ارمینا خان پنے فنی کیریئر میں متعدد ڈراموں کے ساتھ ساتھ بن روئے، جانان، یلغار اور شیردل جیسی سپر ہٹ فلموں میں اداکاریہ کر چکی ہیں اوران دنوں ڈرامہ سیریل ’محبتیں چاہتیں‘ میں منفی کردار ادا کر رہی ہیں-

منفی کردار کے بارے میں بات کرتے ہوئے ارمینا خان کا کہنا تھا کہ ’اچھی اور پیاری لڑکی کا کردار تو کوئی بھی کر سکتا ہے۔ میں نے منفی کردار اس لیے چُنا تاکہ لوگوں کی داد سمیٹ سکوں۔ اپنی طرف سے اس کردار میں میں جتنی برائی ڈال سکتی تھی، میں نے ڈالی ہے۔ آگے دیکھنے والوں پر منحصر ہے کہ ان کو میری کارکردگی کیسی لگتی ہے۔

ارمینا خان کا کہنا تھا کہ ارمینا رانا خان کا کہنا ہے کہ تارا کے کردار میں اداکاری کا جو مارجن ہے وہ انھیں بہت کم کرداروں میں ملا ہے، اس سے انھیں یہ بھی پتا چلا کہ معاشرے میں اس قسم کے لوگ بھی ہوتے ہیں جو ہر قیمت پر ہر چیز چاہتے ہیں۔

’اس کردار کو جب آپ کھولتے ہیں تو اس کی ہر تہہ کے نیچے ایک نئی کہانی، ایک نئی وجہ ملتی ہے جس سے شائقین کو پتہ چلے گا کہ تارا ایسی کیوں ہے۔ کوئی بھی انسان اچھا یا برا پیدا نہیں ہوتا، معاشرہ اسے ایسا بنا دیتا ہے۔ تارا کا کردار منفی ضرور ہے مگر اس کو ایسا بنایا گیا ہے، میں سمیرا فضل کو داد دیتی ہوں کہ انھوں نے اتنا مزے کا کردار میرے لیے لکھا۔

ارمینا خان اس وقت سنیپ شاٹ‘ نامی فل میں کام کر رہی ہیں ان کی فلم یہ ترکی کے شہر استنبول میں شوٹ ہوئی ہے اس وقت تکمیل کے مراحل میں ہے۔

اداکارہ کا کہنا تھا کہ ’سنیپ شاٹ‘ بنانے کی سب سے بڑی وجہ اس کہانی کو سامنے لانا تھا جو پاکستان میں بننا تو چاہیے، لیکن بنتی نہیں۔ اس فلم کے ذریعے وہ اپنے مداحوں کو حیران کر دیں گی۔

ترک اداکاروں کے ساتھ شارٹ فلم ’سنیپ شاٹ‘ سب کو حیران کر دے گی ارمینہ خان

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.