fbpx

بطور آرٹسٹ میرا نہ کوئی گھر ہے نہ ٹھکانا صبا قمر

پاکستان کی معروف اداکارہ اورماڈل صبا قمرکا کہنا ہے کہ بطور آرٹسٹ اُن کا کوئی گھر اور ٹھکانا نہیں ہے۔

باغی ٹی وی : اداکارہ و ماڈل صبا قمر نے اپنے تصدیق شدہ انسٹاگرام اکاؤنٹ پر اپنی نئی تصویریں شیئر کی ہیں جن میں وہ تُرکی کے شہر استنبول میں موجود ہیں شئیر کی گئیں تصویروں میں اداکارہ نے مغربی طرز کا لباس زیب تن کیا ہوا ہے اداکارہ خوبصورت لگ رہی ہیں-

صبا قمر نے اپنی تصاویر کے کیپشن میں لکھا کہ ایک آرٹسٹ یارو نہ گھر اور نہ ٹھکانہ ۔

اداکارہ نے لکھا کہ مجھے چلتے جانا ہے بس چلتے جانا –

اداکارہ صبا قمر کی اس پوسٹ کوجہاں اُن کے مداح بہت پسند کررہے ہیں وہیں کرکٹر سدرہ امین نے بھی انہیں خوبصورت انسان قراردیا۔

واضح رہے کہ حال ہی میں صبا قمر کی میوزک ویڈیو ’چنگاریاں‘ جاری ہوئی تھی جس میں مصطفیٰ زاہد نے اپنی آواز کا جادو جگایا تھا۔

خیال رہے کہ خوبرو پاکستانی اداکارہ نے ٹی وی اور ڈراموں میں اپنی اداکاری کا آغاز ’میں عورت ہوں‘ سے کیا تھا۔ صبا قمر پاکستانی فلم انڈسٹری لالی ووڈ کے علاوہ بھارتی فلم انڈسٹری بالی ووڈ میں بھی اداکاری کے جوہر دکھا چکی ہیں۔

ہ گزشتہ برس گلوکار بلال سعید اور اداکارہ صبا قمر کا ایک ساتھ پہلا ویڈیو گانا ‘قبول ہے’ بھی ریلیز ہوا تھا جسے چند ہی گھنٹوں میں 2 لاکھ کے قریب بار دیکھا گیا جبکہ یہ گانا کافی متنازع کا شکار بھی رہا جبکہ بلال سعید اور صبا قمر کو متعدد مقدمات کا بھی سامنا کرنا پڑا-

‘قبول’ کے ذریعے صبا قمر نے میوزک گانوں کی ہدایت کاری میں بھی قدم رکھا تھا اس سے قبل وہ اپنے یوٹیوب چینلز پر مختصر ڈراموں کی ہدایات بھی دیتی رہی ہیں۔

صبا قمر نےاپنی نئی میوزک ویڈیو چنگاریاں کی ریلیز کی تاریخ کا اعلان کردیا

صبا قمر کی 37ویں سالگرہ کی تقریب کے سوشل میڈیا پر چرچے

صبا قمر کو سالگرہ پرمبارکباد اور نیک تمناؤں کی بجائے سوشل میڈیا صارفین کی شدید تنقید کا سامنا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.