fbpx

کریڈٹ کارڈز میں بھی فنگر پرنٹ سینسرز شامل کئے جائیں گے؟

متعدد اسمارٹ فونز اور سکیورٹی سسٹم میں فنگر پرنٹ سینسرز کا استعمال کیا جاتا ہے جس سے صارفین کی پرائیویسی محفوظ رہتی ہے تاہم اب خبرسامنے آئی ہے کہ معروف کورین ٹیکنالوجی کمپنی اور ماسٹر کارڈ پیمنٹ کارڈز میں بھی بائیو میٹرک سسٹم شامل کرنے والے ہیں۔

باغی ٹی وی : بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق کورین ٹیکنالوجی کمپنی سام سنگ نے ماسٹر کارڈ کے ساتھ ایک ایم او یو (یاداشت) پر دستخط کیے ہیں جس کے تحت دونوں کمپنیاں مل کر پیمنٹ کارڈز میں فنگر پرنٹ سینسرز شامل کریں گی۔

سام سنگ کارڈز میں فنگر پرنٹ سینسر شامل کرنے جارہے ہیں اگرچہ یہ ماسٹر کارڈ کے بائیو میٹرک ادائیگی کارڈ کے مترادف ہے جو کچھ سال پہلے دکھایا گیا تھا ، نئے کارڈز میں سام سنگ کے سسٹم ایل ایس آئی کاروبار سے زیادہ محفوظ چپ سیٹ استعمال ہوگی۔ یہ نئے بائیو میٹرک کارڈ کسی بھی ماسٹر کارڈ چپ یا پی او ایس ٹرمینل پر استعمال کیے جاسکتے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق یہ اقدام اس لیے کیا گیا ہے تاکہ اس سے صارفین کا پیمنٹ کا تجربہ محفوظ اور پیسے نکلوانے والے فرد کا پیمنٹ ٹرمنل سے براہ راست فزیکل رابطہ کم سے کم ہو سکے۔

رپورٹس کے مطابق ان بائیو میٹرک کارڈز پر نئے سکیورٹی چپ سیٹ لگے ہوں گے جو کہ سام سنگ سسٹم ایل ایس آئی بزنس کی جانب سے تیار کیے جائیں گے۔

کمپنی کے مطابق اس سسٹم کے تحت صارفین کو پیمنٹ نکالنے کے لیے پن کوڈ ڈالنے کی ضرورت نہیں پڑے گی۔

کمپنی کا کہنا ہے کہ سام سنگ اس سال کے آخر میں کارڈ متعارف کرائے گا لیکن ابتدائی طور پر اسے جنوبی کوریا میں پیش کیا جائے گا سام مسنگ کارڈ ملک کا ایک اہم کریڈٹ کارڈ کاروبار ہے اور آہستہ آہستہ اس کارپوریٹ کریڈٹ کارڈ کے ساتھ اس ٹیکنالوجی کو اپنانا شروع کردے گا جس میں زیادہ بین الاقوامی لین دین ہوں گے۔

خیال رہے کہ ان نئے کارڈز کو سام سنگ کارڈ کا نام دیا گیا ہے جو کہ ابتدائی طور پر جنوبی کوریا میں صارفین کے لیے میسر ہوں گے تاہم سام مسنگ نے تاحال کارڈ کی عالمی سطح پر دستیابی کے بارے میں کوئی تفصیلات نہیں بتائیں-

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.