حریم شاہ باز نہ آئی، وفاقی وزیر کی ویڈیو لیک کرکے شرمناک الزامات عائد کر دیئے

0
84

حریم شاہ باز نہ آئی، وفاقی وزیر کی ویڈیو لیک کرکے شرمناک الزامات عائد کر دیئے

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پاکستانی ٹک ٹاک سٹار حریم شاہ نے وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید احمد کی مبینہ ویڈیو لیک کردی،حریم شاہ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں وہ شیخ رشید کے ساتھ ویڈیو کال کر رہی ہیں۔ ویڈیو کے حوالے سے حریم شاہ نے ٹویٹر پر لکھا کہ رات کے پچھلے پہر ان کی وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کے ساتھ ویڈیو کال پر بات ہوئی، شیخ صاحب بڑے…. موڈ میں لگ رہے تھے، شیخ رشید بہت شرارتی ہیں.

https://twitter.com/_Hareem_Shah/status/1209904978367827968

ایک صارف نے کمنٹ میں لکھا کہ اس ویڈیو کو اصلی تب مانیں گے جب شیخ رشید کے ساتھ کی گئی بات چیت کی آڈیو بھی دکھاؤ گی.

حریم شاہ نے ایک اور ٹویٹ میں لکھا کہ منسٹر صاحب لڑکیوں سے وڈیو کال کرتے ہیں، ٹرین حادثے ہورہے ہیں لوگ مر رہے ہیں، کام کرنا ہے نہیں بس رنگینیوں میں مصروف ہیں۔

https://twitter.com/_Hareem_Shah/status/1209930780438339587

حریم شاہ نے ایک اور ٹویٹ میں کہا کہ ان منسٹروں کا کام پارٹیوں میں لڑکیوں کو بلانا اوران کے ساتھ گندی حرکات کرنا، منسٹر بننے کے بعد پاور کا نشہ چڑجاتا ہے، عوام کے پیسے اپنے شوق پورے کرنے پر بہاتے ہیں۔

https://twitter.com/_Hareem_Shah/status/1209932491202666498

حریم شاہ نے ایک اور ٹویٹ میں لکھا کہ حریم شاہ آپ کے لیے جیسے بھی عورت ہو، لیکن کیا منسٹر سے سوال نہیں ہو گا؟ کہ وہ وڈیو کال پر کیا کررہے تھے؟ ہر بار تنقید کا نشانہ عورت ہی کیوں؟

https://twitter.com/_Hareem_Shah/status/1209932982137561095

حریم شاہ نے ایک اور ٹویٹ میں کہا کہ حریم شاہ کو فیم کی ضرورت نہیں۔ بہت فیم ہے میرے پاس۔ آج کی وڈیو لگانے کا مقصد عوام کو گندے سیاستدان سے آگاہ کرنا تھا۔ آگے آپ کی مرضی۔

حریم شاہ کی جانب سے وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کی جو ویڈیو ریلیز کی گئی وہ صرف 15 سیکنڈ کی ہے، ویڈیو میں اصل آواز کو چھپا کر گانا لگایا گیا ہے جس کی وجہ سے یہ معلوم نہیں ہو سکتا کہ حریم شاہ اور شیخ رشید کے درمیان کیا بات چیت ہوئی،

حریم شاہ کی ویڈیو پر باغی ٹی وی نے وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید احمد سے ان کا موقف لینے کے لئے رابطہ کی کوشش کی تاہم ان سے رابطہ نہ ہو سکا.

 

سینئر صحافی و اینکر پرسن مبشر لقمان کے طیارے سے چوری کرنے اور بعد میں معافی مانگنے والی ٹک ٹاک گرل حریم شاہ دفتر خارجہ کے کمیٹی روم میں پہنچ گئی تھی جس کا سوشل میڈیا پر چرچاہوا، ٹویٹر پر ویڈیو جاری ہونے کے بعد وزیراعظم ہاؤس نے نوٹس لیا ہے اور تحقیقات کا حکم دیا تھا تا ہم تحقیقاتی رپورٹ ابھی تک سامنے نہیں آ سکی

مبشرلقمان کےخلاف حکومتی شخصیت نےحریم شاہ اورصندل خٹک کےذریعےسازشی کھیل کھیلا، بھرپور مذمت کرتے ہیں ، رانا عظمیم ، شہزاد حسین بٹ ود یگر

غیر سنجیدہ خاتون حریم شاہ وزارت خارجہ کے اہم کمیٹی روم میں کیسے پہنچیں ؟ کس کے ساتھ گئیں ؟ اس کا ذمہ دار کون ہے سوالات اٹھ گئے، وزیراعظم ہاؤس کے نوٹس لینے کے بعد تحقیقات کا آغاز کیا گیا تھا تا ہم کیا تحقیقات ہوئیں اور کس کو ذمہ دار ٹھہرایا گیا کچھ معلوم نہ ہو سکا

حریم شاہ، صندل خٹک نےمشبر لقمان کے خلاف سازش رچانےکا اعتراف کرتے ہوئے معافی کی درخواست کردی

حریم شاہ کی ویڈیو جاری ہونے کے بعد سوشل میڈیا پر تحریک انصاف کے رہنما نعیم الحق پر انگلیاں اٹھی تھیں،صارفین کا کہنا ہے کہ وزارت خارجہ کمیٹی روم میں حریم شاہ کو لے جانے میں نعیم الحق کا ہاتھ ہو سکتا ہے تاہم تحقیقات کے بعد سب سامنے آئے گا.

معروف اینکر مبشر لقمان کے خلاف سازشی عناصر ننگے ہوگئے ، سازش فیاض الحسن چوہان نے تیار کی ، سازشی کرداروں نے راز اگل دیئے

سوشل میڈیا ایکٹوسٹ فرحان ورک نے ٹویٹر پر کہا کہ جو بھی حریم شاہ کو ایسی حساس جگہوں پر لے کر گیا اس کی تفتیش کی ضرورت ہے۔ اگر حریم شاہ جا سکتی ہے تو معلوم نہیں کہ کون کون پہلے بھی ایسے جا چکا ہے؟ حریم شاہ کی تو ٹک ٹاک سے پتہ چلا۔ یہ انتہائی حساس نوعیت کا مسلہ ہے۔ اس کی مکمل چیکنگ کی ضرورت ہے.

Leave a reply