fbpx

ہیپاٹائٹس (یرقان ) کا عالمی دن تحریر : ندرت حامد

دنیا بھر میں ہر سال 28 جولائی کو ہیپاٹائٹس کا عالمی دن منایا جاتا ہے۔ اس دن کو منانے کا مقصد لوگوں کے اندر ہے ہیپاٹائٹس جیسے مرض کے بارے میں شعور اجاگر کرنا ہوتا ہے ۔ یہ جگر کی بیماری ہے جگر میں سوزش (زخم ,درد) کو ہیپاٹائٹس کہتے ہیں ۔ ہر سال کی طرح اس سال بھی ہیپاٹائٹس کے دن ایک خاص تھیم رکھا گیا ہے اس سال کا تھیم (theme ) ہے
Hapatites can’t wait
یعنی ہیپاٹائٹس انتظار نہیں کر سکتا ہے ۔ ہیپاٹائٹس کی پانچ اقسام ہیں ۔ ہیپاٹائٹس آۓ بی ,سی ڈی اور ای ۔
ہیپاٹائٹس بی اور سی سب سے زیادہ خطرناک ہیں ۔ ان کی وجہ سے ہر سال دنیا میں 1.1 ملین لوگ جان کی بازی ہار جاتے ہیں ۔ اور ہر سال تین لاکھ سے زائد کیس سامنے آتے ہیں ۔ہیپاٹائٹس کی پہلی قسم میں ہیپاٹائٹس A ہے ۔ HAV کھانے پینے میں ناقص صفائ کی وجہ سے پھیلتا ہے ۔ جنسی عمل سے بھی یہ پھیل سکتا ہے ۔ ویکسین دستیاب ہونے کی وجہ سے عام طور پر متاثرہ افراد صحت یاب ہو جاتے ہیں ۔
دوسری قسم ہیپاٹائٹس B ہے ۔HBV متاثرہ خون , میڈکل ٹریٹمنٹ کے دوران استمعال ہونے والے جراثیم سے آلودہ آلات کے زریعے پھیلتا ہے ۔متاثرہ ماں سے زچگی کےدوران بچے میں منتقل ہوتا ہے ۔ ہیپاٹائٹس بی بہت ہی خطرناک ہے لیکن اسکی ویکسین دستیاب ہے ۔ ہیپاٹائٹس سی HCV زیادہ تر بلڈ ٹرانسمیشن اور غیر صاف آلات جراحی کی وجہ سے پھیلتا ہے بہت کم حد تک جنسی عملHCV کی وجہ بنتا ہے ۔HCV کی اب تک کوئ ویکسین ایجاد نہیں ہوئ ۔ لیکن احتیاطی تعدبیر اختیار کر کے اس وائرس سے بچا جا سکتا ہے ۔
ہیپاٹائٹس D وائرس اکثر اوقات ان لوگوں میں ہوتا ہے جو پہلے سی ایچ بی وی کا شکار ہوتے ہیں ۔ دونوں وائرس مل کہ شدت اختیار کر لیتے ہیں اور مریض نازک کی حالت نازک ہو جاتی ہے۔ تاہم ایچ بی وی کی ویکسین کی وجہ سے علاج ممکن ہے ۔پانچویں قسم ہیپاٹائٹس E ہے ۔ ایچ ای وی ناقص خوراک کھانے اور ناقص پانی پینے کی وجہ سے پھیلتی ہے ۔ ہیپاٹائٹس زیادہ تر ترقی پزیر ممالک میں عام ہے ۔جہاں صحت و صفائ کا بہت کم خیال رکھا جاتا ہے ۔ پاکستان میں ہر سال ایک لاکھ پچاس ہزار ہیپاٹائٹس کی مختلف اقسام خاص طور پر ہیپاٹائٹس بی اور سی کے نئے کیس سامنے آتے ہیں ۔ ایچ ای وی کی ویکسین میسر ہے ۔
اس دن کو منانے کا مقصد لوگوں میں ہیپاٹائٹس اور اسکی مختلف اقسام کے متعلق معلومات دینا ہے تاکہ حفاظتی اقتدام اختیار کر کے خود کو ہیپاٹائٹس سے بچایا جا سکے
@N_Hkhan