واٹس ایپ ہیکرز آپ کے پیغامات پڑھ سکتے ہیں۔ اسے روکنے کا طریقہ یہاں ہے

وٹس ایپ ہیکرز آپ کے اسمارٹ فون تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں – اور یہاں تک کہ آپ کے آلے سے فائلیں بھی چوری کرسکتے ہیں – بس چیٹ ایپ میں GIF بھیج کر۔ اس پریشان کن نئے گھوٹالے میں رکاوٹیں کھڑی کرنے کے لئے آپ کو سب کچھ کرنے کی ضرورت ہے۔

لیکن اب ہیکرز نے آپ کے اسمارٹ فون کو اپنے کنٹرول میں رکھنے کے لیے ان ماننے والے متحرک تصاویر کو فائدہ اٹھانے کا ایک طریقہ تلاش کرلیا ہے۔

یہ بگ جو صرف اینڈرائیڈ ہینڈ سیٹس پر اثر انداز کرتا ہے، ہیکرز کو آپ کے اسمارٹ فون پر محفوظ کردہ فائلوں کو چوری کرنے کے قابل بناتا ہے یا سمجھوتہ کرنے والے اینڈرائڈ ڈیوائسز پر مکمل چیٹ ہسٹری دیکھ سکتا ہے۔

اس مسئلے کو سب سے پہلے سنگاپور میں مقیم سیکیورٹی محقق نے بیدار کیا۔ بیدار کے مطابق، صارفین کو بدنیتی پر مبنی کوڈ بھیجنے کے لئے خصوصی طور پر لیس GIF بنانا ہوگا۔

چونکہ آپ کو GIF کھولنے کے لئے کلک کرنے کی ضرورت نہیں ہے – یہ صرف پیش نظارہ میں خود بخود چلتا ہے – واٹس ایپ صارفین کو بدنصیبی کوڈ کو اسٹارٹ کرنے کے لئے تصویر پر ٹیپ کرنے کی ضرورت بھی نہیں ہوگی لہذا یہ پیش نظارہ کے ساتھ بھری ہو گی۔

وہ لوگ جو اس گھوٹالے سے سب سے زیادہ متاثر ہونے کا امکان رکھتے ہیں وہ اینڈروئیڈ 8.1 اوریو اور اینڈروئیڈ 9.0 پائی چلا رہے ہیں جو اب بھی کل اینڈرائڈ مارکیٹ شیئر کا ایک مضبوط حصہ کی نمائندگی کرتا ہے۔

شکر ہے کہ ، اس اسکام سے اپنے آپ کو محفوظ رکھنے کے لئے کچھ آسان اصلاحات ہیں – اور نتائج کی فکر کیے بغیر اپنے دوستوں کو GIF بھیجنے کے قابل ہیں۔

اینڈروئڈ کا اپنا ورژن اپ ڈیٹ کریں

GIF حملہ صرف اینڈرائیڈ کے پرانے ورژن پر کام کرتا ہے۔ 8.1 اوریئو نے اگست 2017 میں لانچ کیا ، جبکہ ایک سال بعد 9.0 پائی نے ڈیبیو کیا – کیونکہ اس کے لئے واٹس ایپ سافٹ ویئر کے پرانے ورژن کی ضرورت ہے۔ اگر آپ حال ہی میں جاری کردہ اینڈروئڈ 10 کی طرح کے ایک نئے ورژن میں اپ گریڈ کو روک رہے ہیں تو آپ کو ضرورت پڑنے والا یہ دباؤ ہوسکتا ہے۔

اینڈروئیڈ 10 نئی خصوصیات کو پیدا کرتا ہے، جس میں چمکدار نیا اشارہ نیویگیشن سسٹم اور رازداری اور مقام کے ڈیٹا کے آس پاس بہتر کنٹرول شامل ہیں بلکہ سیکیورٹی کے متعدد مواقع پر بھی فخر کرتا ہے۔

اور سب سے اہم بات، یہ عمر رسیدہ ایپلی کیشنز کے لئے سپورٹ چھوڑ دیتا ہے جیسے واٹس ایپ کے پرانے ورژن جو ابھی بھی اس GIF حملے کا خطرہ ہیں۔

لہذا اگر آپ اپنے اینڈروئڈ ہینڈسیٹ کو اینڈروئڈ کے تازہ ترین ورژن میں اپ ڈیٹ کرتے ہیں اور پھر گوگل پلے سٹور کو اپنے سبھی ایپس کو اپ ڈیٹ کرنے دیں… تو آپ سنہری ہیں۔

اپنا واٹس ایپ اپ ڈیٹ کریں

لیکن اگر آپ خود ہی اپنے اینڈروئڈ اسمارٹ فون کو اپ ڈیٹ نہیں کرسکتے ہیں تو کیا ہوگا؟ ٹھیک ہے، شکر ہے کہ آپ کے اسمارٹ فون پر ہیکرز کو کنٹرول کرنے سے بچنے کا ایک طریقہ ابھی باقی ہے (اور فکر نہ کریں ، اس میں آپ کے گروپ چیٹ سے تمام GIFs پر پابندی عائد نہیں ہے)۔

واٹس ایپ نے خطرہ 2.19.244 یا اس سے بھی جدید ورژن میں خطرہ پیدا کیا ہے۔

لہذا اگر آپ ایپ کا ایک پرانا ورژن چلا رہے ہیں (آپ اپنے گوگل پلے سٹور ایپ میں کون سا ورژن چھڑارہے ہیں اس کا پتہ لگاسکتے ہیں) تو پھر یہ یقینی طور پر 2.19.244 کے مقابلے میں کچھ نیا ڈاؤن لوڈ کرنے کے قابل ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.