شوہر دوسری خواتین کو آن لائن کیوں دیکھتا ہے؟ حل اور نکات

0
42

(باغی ٹی وی) شاید آپ نے اسے اپنے ساتھی کے انسٹاگرام پروفائل پر تھوڑی بہت دیر کرتے دیکھا ہو یا اس کے HR کا LinkedIn پروفائل اس کے ڈیسک ٹاپ پر ہمیشہ کھلا رہتا ہے۔ ہو سکتا ہے آپ نے پہلے تو اسے نظر انداز کرنے کی کوشش کی ہو، لیکن جب ڈیٹنگ ایپ کا نوٹیفکیشن اس کے فون پر پاپ اپ ہوتا ہے، تو "میرے شوہر آن لائن دوسری خواتین کو دیکھتا ہے” کا آپ کا رونا مناسب طور پر پریشان کن ہوتا ہے۔

جب آپ کا شوہر دوسری عورتوں کو دیکھتا ہے، تو آپ خود کو غیر محفوظ محسوس کرنے کے پابند ہوتے ہیں، چاہے آپ نہ چاہتے ہوں۔ "یہ صرف اس کا انسٹاگرام ہے، یہ غلط کلک کے طور پر کھلا!” وہ کہہ سکتا ہے، لیکن کیا آپ واقعی دن میں تین بار کسی خاص پروفائل پر غلط کلک کر سکتے ہیں؟

یہاں تک کہ آپ یقین کر سکتے ہیں – یا یقین کرنے پر مجبور کر رہے ہیں – کہ آپ کسی بھی چیز پر شک کرنے کے لئے پاگل ہو رہے ہیں۔ لیکن دن کے اختتام پر، آپ جو محسوس کرتے ہیں وہی آپ محسوس کرتے ہیں۔ آئیے اس سوال کا جواب دیں، "میرا شوہر دوسری عورتوں کو کیوں دیکھتا ہے؟”، اور معلوم کریں کہ ہم اس کے بارے میں کیا کر سکتے ہیں۔

ریلشنینشیپ اکسپرٹ نادیہ ہمیں بتاتی ہیں، "میرے شوہر انسٹاگرام پر دوسری خواتین کو دیکھتے ہیں، اور اس نے مجھے اس سے زیادہ پریشان کیا جتنا میں تسلیم کرنا چاہوں گا۔ سب سے پہلے، میں نے فوری طور پر بدترین فرض کیا. میں نے اپنے ہی بوتل بند جذبات کے ساتھ جدوجہد کی۔ جب میں نے آخر کار اس پر حملہ کیا، تو یہ اس کے لیے ایک مکمل حیرانی کے طور پر آیا۔

"اس نے دعوی کیا کہ "زیادہ مطلب نہیں ہے” اور مجھے بتایا کہ وہ رک جائے گا۔ حقیقت یہ ہے کہ اس کے رکنے نے مجھے بہتر محسوس کیا، لیکن مجھے نہیں لگتا تھا کہ وہ اس کے ذہن میں واقعتا کچھ چلائے بغیر ہی ایسا کر رہا ہوگا۔

نادیہ کی طرح، آپ کے ذہن میں لاکھوں خیالات دوڑ سکتے ہیں، اور آپ کے تعلقات کے بارے میں غیر محفوظ خیالات ان میں سے زیادہ تر ہوسکتے ہیں۔ اس سے پہلے کہ آپ اپنے بہترین دوست کو کچھ ایسا متن بھیجیں، "میرا بوائے فرینڈ دوسری خواتین کو آن لائن دیکھتا ہے، وہ یقینی طور پر مجھ سے بور ہے، ٹھیک ہے؟”، اس کے بارے میں پڑھنے کے لیے تھوڑا وقت نکالیں کہ ممکنہ وجوہات کیا ہو سکتی ہیں۔ آئیے ان میں داخل ہوں:
1. اس کا لازمی مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کا شوہر آپ کو دھوکہ دینے والا ہے۔
آئیے پہلے بڑے کو راستے سے ہٹا دیں۔ مطالعات کے مطابق، پرکشش متبادل کو دیکھنا معمول کی بات ہے اور اس وقت تک تشویش کا باعث نہیں ہے جب تک کہ نظر آنے والا شخص خود پر قابو پانے کا مظاہرہ کرتا ہے اور اس شخص کے ساتھ تعلقات قائم کرنے کے لیے کام نہیں کرتا۔ دوسرے لفظوں میں، اگر وہ ٹھنڈا شاور لے سکتے ہیں اور پریشان نہیں ہو سکتے، تو آپ جانا اچھا ہے۔

تاہم، اگر آپ کا شوہر دوسری خواتین کو آن لائن دیکھتا ہے اور اکثر ان سے بات چیت کرتا ہے، تو آپ کے لیے تشویش کا کوئی سبب ہو سکتا ہے۔ کیا وہ عام طور پر خود پر قابو نہیں رکھتا؟ کیا وہ اس شخص کے ساتھ تعلقات کی پیروی کر رہا ہے؟ اگر نہیں، تو آپ سکون کی سانس لے سکتے ہیں اور اپنے ساتھی سے کہہ سکتے ہیں کہ وہ اسے بند کر دے۔

2. یہ عام طور پر عارضی جنسی کشش یا تجسس کی علامت ہے۔
"میرا بوائے فرینڈ انسٹاگرام پر دوسری خواتین کو دیکھتا ہے، اور میں اس کی وجہ نہیں جان سکتا۔” "میرا شوہر دوسری عورتوں کو کیوں دیکھتا ہے؟” اگر آپ اس طرح کے سوالات کے ساتھ جدوجہد کر رہے ہیں، تو جواب آسان ہے: آپ کا آدمی ان سے عارضی طور پر مشغول ہو سکتا ہے۔ پرکشش فرد کی طرف جنسی کشش معمول کی بات ہے۔
زیادہ تر معاملات میں، آپ کا شوہر یا بوائے فرینڈ دوسری عورت کے بارے میں اس وقت تک سوچے گا جب تک کہ نظر باقی رہے گی: چند سیکنڈ۔ عام طور پر، یہ عارضی جنسی کشش کی ایک شکل ہے جو دور دیکھنے کے بعد ختم ہو جاتی ہے۔ اس رات کے بعد اس سے پوچھیں کہ اس نے اس عورت کو کیوں گھورا، اسے شاید یاد بھی نہ ہو کہ تم کس کے بارے میں بات کر رہے ہو۔

تاہم، اگر آپ کو پتا ہے کہ آپ کا شوہر متعدد مواقع پر کسی خاص عورت سے دور رہنے کی کوشش کر رہا ہے، تو یہ بات چیت کرنے کا وقت ہے۔ ذہن میں رکھیں کہ ایک لمحاتی نظر ٹھیک ہے، لیکن ایک سے زیادہ خوفناک گھورنا بالکل نہیں ہے۔

3. اعتراض کا نظریہ
یہ ایک بدقسمت دنیا ہے جس میں ہم رہتے ہیں، لیکن سچائی سے بچنے کا کوئی فائدہ نہیں ہے جو کبھی کبھی ہمارے کچھ فیصلوں کو متاثر کر سکتا ہے۔ مطالعات کے مطابق، مرد (اور بعض اوقات عورتیں بھی) دوسری عورتوں کو دیکھ سکتے ہیں کیونکہ انہوں نے ان پر اعتراض کیا ہے، جس سے ان کے جنسی جسمانی اعضاء میں ان کی اہمیت کم ہو جاتی ہے۔
یہ کسی بھی طرح سے اس بات کی نشاندہی نہیں کرتا ہے کہ ایک مرد طویل عرصے میں خواتین کے بارے میں کس طرح سوچتا ہے، اور یہ کسی بھی طرح سے خواتین کو دور کرنے کو ٹھیک نہیں کرتا ہے۔ یہ ایک لمحاتی اعتراض ہو سکتا ہے کہ کوئی یہ بحث کر سکتا ہے کہ حیاتیاتی طور پر مردوں کی نفسیات میں جڑی ہوئی ہے۔

تاہم، دل دہلا دینے والی بات یہ ہے کہ اعتراض صرف خواتین کے ساتھ کیا جاتا ہے۔ مرد ایسا کر سکتے ہیں کیونکہ وہ حیاتیاتی طور پر ممکنہ ملن پارٹنر کی تعریف کرنے کی کوشش کر رہے ہیں، خواتین دوسری خواتین کو موازنہ کی شکل میں اعتراض کر سکتی ہیں۔

4. نہیں، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ وہ سوچتا ہے کہ وہ سب کچھ ہے جو اس کے پاس نہیں ہے۔
ایک لمحہ بہ لمحہ جھلک زیادہ تر معاملات میں صرف یہ ہے – ایک لمحاتی خلفشار۔ اس کا یہ مطلب نہیں کہ وہ آپ سے محبت نہیں کرتا، اس کا یہ مطلب نہیں کہ وہ سوچتا ہے کہ دوسری عورت آپ سے زیادہ پرکشش ہے۔ اس سے آپ کے لیے اس کے جذبات پر کوئی اثر نہیں پڑتا۔
لیکن اگر یہ آپ کی پسند سے زیادہ ہوتا ہے، اور یہ ایک عام نگاہ کی طرح محسوس نہیں ہوتا ہے، تو یہ یقینی طور پر ایک انتہائی نادان اور غیر حساس چیز ہے۔ زیادہ تر معاملات میں، یہ دھوکہ دہی والے بوائے فرینڈ کی علامت نہیں ہے، لیکن یہ ایسی چیز ہے جو کسی کو بھی اپنے رشتے سے نمٹنے کی ضرورت نہیں ہے۔

چونکہ یہ کہنا سب سے اچھی بات نہیں ہے، "میرا شوہر دوسری خواتین کو آن لائن دیکھتا ہے۔ میں نہیں جانتا کہ اس کے بارے میں مزید کیا کرنا ہے”، آئیے اس بارے میں تھوڑی بات کرتے ہیں کہ آپ اس کے بارے میں کیا کر سکتے ہیں۔

1. اپنے جذبات کو تسلیم کریں۔
اگر یہ آپ کو پریشان کرتا ہے، تو یہ آپ کو پریشان کرتا ہے۔ اگر آپ چاہتے ہیں کہ یہ آپ کو پریشان نہ کرے، تو سب سے پہلے آپ کو اپنے آپ سے جھوٹ نہ بولنا ہے کہ آپ کیا محسوس کر رہے ہیں۔ اب جب کہ آپ نے اس حقیقت کو قبول کر لیا ہے کہ جب آپ کا شوہر دوسری خواتین کو آن لائن دیکھتا ہے، تو آپ اپنے رشتے میں حسد کی وجہ سے اس کے فون کو ٹکڑے ٹکڑے کر دینا چاہتے ہیں، آپ ان جذبات پر کارروائی کرنے کے طریقے پر کام کر سکتے ہیں۔

ان جذبات کو لکھنا جو آپ محسوس کر رہے ہیں اور آپ ان کو کیوں محسوس کر رہے ہیں یہ ایک اچھا خیال ہے۔ کیا یہ غصہ ہے؟ کیا آپ ناراضگی محسوس کر رہے ہیں؟ شاید آپ کے فیصلے پر بہت زیادہ عدم تحفظ ہے۔ ان میں سے کسی بھی جذبات کی تہہ تک پہنچنے کا ایک مختلف عمل ہے، اور آپ اپنے بارے میں ایک یا دو چیزیں سیکھ سکتے ہیں۔

2. بات چیت کریں اور سنیں۔
"میرا بوائے فرینڈ دوسری خواتین کو آن لائن دیکھتا ہے، اور میں نے اسے طویل عرصے تک اپنے پاس رکھا۔ میں نے فرض کیا کہ وہ مجھے دھوکہ دے رہا ہے، لیکن اسے کبھی سامنے نہیں لایا۔ جب میں آخر کار اسے روک نہیں سکا اور اس پر طنز کیا، تو اس نے مجھے ایک متاثر کن شخص کا پروفائل بتایا جس کے لیے اس کی فرم مارکیٹنگ کر رہی تھی۔ کاش میں اس سے پہلے اس کے بارے میں بات کرتا،” جین نے ہمیں لکھا۔

ایک بار جب آپ ان جذبات کو جان لیں جو آپ محسوس کر رہے ہیں، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ ان کو دبانے سے گریز کریں۔ آواز کا نرم لہجہ استعمال کریں اور بتائیں کہ یہ آپ کو کیوں پریشان کرتا ہے اور آپ اس کے بارے میں کیا کرنا چاہتے ہیں۔

جتنا اہم اس کے بارے میں بات کرنا ہے، اتنا ہی ضروری ہے کہ سننے کے قابل ہو۔ اگر آپ اس بات پر یقین رکھتے ہوئے کہ وہ آپ کو دھوکہ دے رہا ہے تو گفتگو کا کوئی فائدہ نہیں ہوگا۔ اس سے پہلے کہ آپ ایسی باتیں کہیں، "میرا شوہر دوسری خواتین کو آن لائن دیکھتا ہے، میں جانتا ہوں کہ وہ میرے ساتھ دھوکہ کر رہا ہے”، اس کی بات سننے کی کوشش کریں۔ درحقیقت، آپ اپنے تعلقات میں مواصلت کو بھی بہتر کر رہے ہوں گے۔

3. اسے کچھ بھی نہ سمجھ کر کھیلنے دیں۔
"میرا بوائے فرینڈ انسٹاگرام پر دوسری خواتین کو دیکھتا ہے، اور اس نے مجھے واقعی پریشان کیا۔ جب میں نے اس سے اس کے بارے میں بات کی تو اس نے مجھے ایسا محسوس کرایا کہ میں اس کے بارے میں فکر مند ہونے کی وجہ سے بھی پاگل تھا۔ "کیا تم مجھ پر اتنا بھروسہ کرتے ہو؟ کیا تم پاگل ہو؟ اس کا کوئی مطلب نہیں، ایماندار ہونا؛ آپ کو اپنے آپ کو دیکھنا چاہئے اور یہ معلوم کرنا چاہئے کہ آپ اس طرح کیوں محسوس کر رہے ہیں،” وہ کہے گا،” شارلٹ نے اس بات کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ اس کے بوائے فرینڈ نے اسے کیسے غلط محسوس کیا۔

"میں نے سوچا کہ میں اس طرح محسوس کرنے کے لئے پاگل ہوں. لیکن یہ جتنا لمبا چلا، اتنا ہی مجھے پریشان کرتا رہا۔ آخرکار، میں اس حقیقت کو برداشت نہیں کر سکا کہ تنازعات کے حل کا اس کا واحد ذریعہ مجھے اس کے لیے پاگل کہہ رہا تھا،‘‘ وہ مزید کہتی ہیں۔

شارلٹ نے جو تجربہ کیا وہ بنیادی طور پر رشتے میں گیس لائٹنگ کی ایک شکل ہے۔ اگر یہ ایسی چیز ہے جو آپ کو پریشان کرتی ہے اور آپ اس کے ارد گرد ایک مہذب گفتگو کرنے کے خواہاں ہیں، تو اپنے ساتھی کو اسے کچھ بھی نہیں کہہ کر مسترد کرنے دیں۔

4. پیشہ ورانہ مدد حاصل کریں۔
آپ اپنے دوستوں کو صرف ان شکایات کے ساتھ مار سکتے ہیں جیسے، "میرا شوہر دوسری خواتین کو آن لائن دیکھتا ہے!” اس سے پہلے کہ وہ ناراض ہو جائیں محدود وقت کے لیے۔ مزید یہ کہ، اگر اس کے بارے میں آپ کی ہر بات چیت لڑائی کا باعث بنتی ہے، تو بہتر ہے کہ کسی غیر جانبدار تیسرے فریق سے مدد لیں۔

ایک مشیر یا معالج آپ کو یہ جاننے میں مدد کرے گا کہ آپ کے متحرک ہونے میں کیا غلط ہے اور آپ مسائل سے کیسے نمٹ سکتے ہیں۔ کونسلر آپ کو ایک پلیٹ فارم دینے میں مدد کرے گا کہ آپ اپنی بات کے بارے میں کہہ سکیں، "میرا شوہر دوسری خواتین کو آن لائن دیکھتا ہے”، اور ساتھ ہی آپ کے شوہر اور آپ کو ایک سول بحث کرنے کا موقع فراہم کرے گا، یہ سب تنازعات کے حل اور ہم آہنگی کے مقصد کی طرف ہے۔ .

Leave a reply