انسٹاگرام کی ایسی خصوصیات جس کے وٹس ایپ صارفین صرف خواب دیکھ سکتے ہیں

انسٹاگرام کے چاہنے والے اب مقبول ایپ کو بالکل تازہ دم شکل دے سکتے ہیں اور یہ وہ چیز ہے جو واٹس ایپ کے شائقین ابھی بھی صرف خواب دیکھ سکتے ہیں۔

فیس بک کی ملکیت میں سروس نے ابھی ایک تازہ کاری جاری کردی ہے جس کی وجہ سے اب ایک حیرت انگیز تاریک موڈ کو چالو کیا جاسکتا ہے۔

یہ ڈیزائن آئی فون صارفین کے لئے دستیاب ہے جنہوں نے حال ہی میں جدید ترین iOS 13 آپریٹنگ سسٹم کو تبدیل کیا ہے۔

ایک بار انسٹاگرام کا تازہ ترین ورژن ڈاؤن لوڈ ہونے کے بعد مداحوں کو فوری طور پر نئی رنگین اسکیم مل جائے گی جب ان کے پاس ڈارک موڈ آلہ پر اپنے ڈیفالٹ کے طور پر سیٹ ہوجاتا ہے۔

اس کا مطلب ہے کہ آپ صرف ایپ میں ہی اس ترتیب کو تبدیل نہیں کرسکتے ہیں – بجائے اس کے کہ آپ کو ترتیبات> ڈسپلے> کی طرف جانے کی ضرورت ہوگی پھر ٹاگل لائٹ یا ڈارک موڈ میں۔

یہ تازہ کاری کچھ صارفین کے لیے دستیاب ہے جس کے آنے والے دنوں میں عالمی سطح پر توقع کی جارہی ہے۔

انسٹاگرام اب اس تاریک نظر کے ساتھ میسنجر میں شامل ہوتا ہے لیکن فیس بک کی ایک اور ایپ اب بھی اس ترتیب کے بغیر باقی ہے۔

واٹس ایپ صارفین ڈارک موڈ پر ایسی افواہوں کے ساتھ بے خبر انتظار کر رہے ہیں جو تجویز کررہے ہیں کہ اس فیچر کی ترقی ہورہی ہے۔

یہ سوچا گیا ہے کہ ٹیم iOS اور Android دونوں پلیٹ فارمز میں ڈارک موڈ کی حمایت کرنے کے لئے سخت کوشش کر رہی ہے ، بیٹا اپ ڈیٹس میں نئے آپشن کو زیربحث کرنے کے متعدد حوالوں کے ساتھ۔

ڈارک موڈ کو جانے والی پہلی ہلاکتیں گذشتہ سال ستمبر میں نمودار ہوئی تھیں لہذا امید ہے کہ واٹس ایپ ڈیزائن کے موافقت کے ساتھ ساتھ اپنی راہ پر گامزن ہے۔

ابھی تک اس بارے میں کوئی باضابطہ لفظ نہیں ہے کہ یہ تازہ کاری کب جاری ہوگی لیکن انسٹاگرام کے ساتھ ہی اب تاریک پہلو میں شامل ہونے کے بعد یہ واٹس ایپ پر جلد آنے کی بجائے جلد پہنچ سکتا ہے۔

اگرچہ واٹس ایپ کا ڈارک موڈ ایک معمہ بنا ہوا ہے ، ایک اور نئی خصوصیت موجود ہے جو اپنے اربوں صارفین میں مقبول ثابت ہوسکتی ہے۔

ایک حالیہ تازہ کاری میں انکشاف ہوا ہے کہ واٹس ایپ ایسے پیغامات کو لانچ کرنے کا منصوبہ بنا رہا ہے جو مقررہ وقت کے بعد خود تباہ ہوجاتے ہیں۔

آنے والی تمام اچھی خصوصیات کی طرح ، "WappetaInfo” کے ذریعہ "غائب ہونے والے پیغامات” کی آمد کا انکشاف ہوا ، جو واٹس ایپ سے تازہ ترین بیٹا سافٹ ویئر کی ریلیز کے ذریعے ٹراپ کرتا ہے تاکہ اس بات کا پتہ لگ سکے کہ آئندہ کیا ہوسکتا ہے۔

تازہ ترین واٹس ایپ بیٹا میں ملنے والی تازہ ترین معلومات کے مطابق ، یہ فیچر گروپ چیٹس میں دستیاب ہوگا۔

WABetaInfo کے اشتراک کردہ اسکرین شاٹ کی بنیاد پر، گروپ چیٹس غائب ہونے والے پیغامات کے بارے میں ایک کمبل اصول مرتب کرسکیں گے – تاکہ چیٹ میں شریک ہر ٹیکسٹ میسج ، تصویر ، ویڈیو یا آڈیو کلپ 5 سیکنڈ ، یا 1 گھنٹہ کے بعد خود کو حذف کردے۔ ہمارے پاس واٹس ایپ کی تازہ ترین خصوصیات کے اعلان ہوتے ہی ان کے بارے میں مزید خبریں ہوں گی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.