"آئی فون 11 پرو” اور "ہواوے پی 30 پرو” کس کا کیمرہ ہے بہتر؟

ٹیک لینڈ میں چھ ماہ ایک طویل وقت ہے۔ جب مئی میں ہواوے نے پی 30 پرو لانچ کیا تو یہ ہمارے رہائشی فوٹوگرافی کے ایک پیشہ، سی این ای ٹی کے اینڈریو ہوئل نے سنبھالا تھا کیوں کہ وہاں موجود کسی بھی فون سے زیادہ بہتر فوٹو کھینچتے تھے۔ ہاں ایپل کے فونوں نے اب بھی بہتر ویڈیوز حاصل کیں۔ لیکن پی 30 پرو کے کواڈ کیمرا سیٹ اپ اور ان خصوصیات کے درمیان جو 5x آپٹیکل زوم پر مشتمل ہیں، گوگل نے اپنے بہترین پکسل فونز کے ساتھ، اسٹیل فوٹو گرافی میں انڈسٹری لیڈر کے طور پر ایپل کو سب سے اوپر کیا تھا۔

لیکن یہ چھ ماہ پہلے کی بات ہے۔ ستمبر میں ایپل نے آئی فون 11، آئی فون 11 پرو اور آئی فون 11 پرو میکس لانچ کیا تھا۔ اگرچہ آئندہ میٹ 30 پرو کے ساتھ چیزیں تبدیل ہوسکتی ہیں، ایپل نے ہواوے اور خود کے مابین فوٹو گرافی کے فرق کو بند کردیا ہے۔ آئی فون 11 پرو میکس اور پی 30 پرو دونوں پر لی گئی درجنوں تصاویر کا موازنہ کرتے ہوئے، زیادہ تر علاقوں میں ایپل کا فون واضح فاتح ہے۔

یہ بے عیب فتح نہیں ہے۔ جب بات خصوصیات کی ہو تو، ہواوے ابھی بھی آگے ہے۔ پی 30 پرو میں حیرت انگیز زوم فعالیت بھی ہے، 5x آپٹیکل- ، 10 ایکس ہائبرڈ- اور 50 ایکس ڈیجیٹل زوم صلاحیتوں کی پیش کش ہے ، جبکہ آئی فون 11 پرو فونز میں صرف 2x آپٹیکل زوم اور 10 ایکس ڈیجیٹل زوم صلاحیتیں ہیں۔ باقاعدہ آئی فون 11، بغیر ٹیلی فوٹو لینس کے، آپٹیکل زوم نہیں رکھتا ہے۔

اور جبکہ ایپل کے نئے فونز کا فوکل پوائنٹ الٹرا وائیڈ اینگل لینس ہے جو تینوں آئی فون 11 ماڈلز پر موجود ہے ، یہ ایک خصوصیت ہے جو ہواوے گذشتہ سال 2018 کے میٹ 20 پرو کے بعد سے کررہی ہے۔ تو ہواوے کو اصلیت کے لئے پوائنٹس ملتے ہیں۔ لیکن ، جیسا کہ ہم ذیل میں دیکھیں گے ، اسی جگہ اس کی فتوحات ختم ہوں گی۔

کیمرہ ٹیسٹ پر نوٹس

1. میں نے آئی فون 11 پرو میکس پر فوٹو شوٹiPلیکن پرو کے ٹیلی فوٹو کیمرے سے فائدہ اٹھانے والے زوم شاٹس کے ایک جوڑے کے باہر تمام تصاویر نظریاتی طور پر آئی فون 11 پر یکساں طور پر نقل کی جاسکتی ہیں کیونکہ یہ فون اسی ٹیلیفون لینس کے باہر ایک ہی کیمرے کے ہارڈویئر کو شریک کرتا ہے۔

2. ایپل بمقابلہ ہواوے سال کے لئے نہیں کیا جاتا ہے۔ ہواوے کے پاس ایک نیا پرچم بردار ، میٹ 30 پرو سامنے آیا ہے۔ ایپل جلد ہی ایک کیمرہ سافٹ وئیر اپ ڈیٹ متعارف کرائے گا جسے ڈیپ فیوژن کہا جاتا ہے جو کم امیج شور کو کم کر کے تصویر کی تفصیل کو بہتر بنائے گا۔

Techn. تکنیکی طور پر آئی فون 11 پرو فونز میں 4x آپٹیکل زوم اور آئی فون 11 2x موجود ہیں کیونکہ اب یہ فون الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا کی بدولت 0.5x زوم زوم آؤٹ کرسکتے ہیں۔ لیکن تمام عملی شرائط میں یہ پیشہ ور افراد کے لئے 2x آپٹیکل زوم اور باقاعدہ آئی فون 11 کے لئے 1x ہے۔

آئی فون کے پورٹریٹ نے آپ کو ایک ساکھ کا نشانہ بنایا

نائٹ موڈ سے پورٹریٹ تک ان دونوں فونز کے مابین بنیادی ڈوکٹوومی یہ ہے کہ آئی فون انسانی آنکھوں کو دوبارہ دیکھنے کی کوشش کرتا ہے اور P30 Pro انسانی آنکھ کی نظروں کو بہتر بنانے کی کوشش کرتا ہے۔ P30 پرو پر لی گئی تصاویر میں اکثر ایسا لگتا ہے جیسے انہیں کسی فلٹر میں ڈال دیا گیا ہو۔

بہت سے واقعات میں، جو آپ ترجیح دیتے ہیں وہ ذائقہ میں آسکتا ہے۔ سافٹ ویئر سے متضاد اور تیز P30 کی تصاویر اکثر انسٹاگرام کے لئے تیار رہتی ہیں۔ لیکن آئی فون 11 پرو میکس کے ذریعہ لی گئی تصاویر میں عام طور پر زندگی سے زیادہ حقیقی رنگ اور زیادہ تفصیل ہوتی ہے۔

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، آئی فون کی تصاویر پہلی نظر میں پی 30 کے ساتھ تھوڑی پھیکھ سکتی ہیں۔ لیکن جب آپ دیکھتے ہیں کہ سوفٹویئر کے ذریعہ ان کی ایڈجسٹمنٹ ہوگئی ہے تو، P30 کی تصاویر کم متاثر کن ہیں۔ ایک لمبی لمبی نظر ڈالیں اور آپ دیکھیں گے کہ آئی فون شاٹ میں ایڈی کا جلد کا لہجہ کہیں زیادہ قدرتی نظر آتا ہے اور وہاں بھی متحرک حدود بہتر نظر آتے ہیں۔

نیچے آپ دیکھ سکتے ہیں کہ ایلیسن کے بالوں سے دونوں فونز کو تھوڑی پریشانی ہوئی تھی، لیکن یہ کہ آئی فون کا شاٹ زیادہ گرم اور قدرتی نظر آتا ہے۔

زوم آؤٹ ، زوم ان

دونوں فونوں میں نفٹی الٹرا وائیڈ اینگل کیمرے ہیں جو اب ایپل کے استعمال کرنے کے قریب آگئے ہیں، تمام فونز میں وہ معیاری بننے جا رہے ہیں۔ دونوں کیمرے بہت اچھے ہیں – آپ کو یا تو آپ کے پاس لے جانے پر خوشی ہوگی، کیونکہ جب آپ تنگ جگہ پر ہوتے ہیں تو، وسٹا پر قبضہ کرنا چاہتے ہیں یا تخلیقی محسوس کر رہے ہو۔ یہاں سڈنی کے وسطی کاروباری ڈسٹرکٹ کا ایک شاٹ ہے جس نے آئی فون کے الٹرا وائیڈ اینگل لینس کا شکریہ ادا کیا ہے۔

عام طور پر ، اگرچہ ، آئی فون کا الٹرا وائیڈ اینگل کیمرا زیادہ رنگین ہوتا ہے اور اس کی نمائش میں دشواری کا امکان کم ہوتا ہے۔ ذیل کی مثال لیں: P30 پرو نے بہت زیادہ روشنی حاصل کی۔ آپ کو بائیں طرف کے پودوں کے بارے میں مزید تفصیل نظر آئے گی۔ لیکن اس کے بعد ہی آپ تصویر کے مرکز میں طاقتور چکاچوند دیکھیں گے۔ دریں اثنا، آئی فون 11 کے ذریعہ لیا ہوا نیلے آسمان آسمانی نظر آتا ہے۔

نائٹ موڈ

پچھلے سال کے پی 20 پرو کے ساتھ، ہواوے ایک نائٹ موڈ کو مربوط کرنے والی پہلی کمپنی بن گئی ، جو ایک فون میں کم روشنی والی تصویر کو روشن کرنے کے لئے سافٹ ویئر استعمال کرتی ہے۔ تب سے ،گوگل، سیمسنگ اور اب ایپل کے ذریعہ اس کو اٹھا لیا گیا ہے۔

یہ ایک عجیب سی بات ہے۔ آئی فون 11 فونز رات کے وقت کے اصل حالات کو دوبارہ بنانے میں بہت اچھا کام کرتے ہیں۔ ہواوے فون کا نائٹ موڈ حد سے زیادہ شرمندہ ہوسکتا ہے، شاٹ کو تھوڑا بہت ہلکا کرتا ہے۔ اگرچہ یہ ایک پریشانی ہے، اس حقیقت سے غیر جانبدار ہو گیا ہے کہ P30 پرو پر لی گئی کم روشنی والی تصویریں اب بھی حد سے زیادہ روشنی کو حاصل کرنے میں کامیاب ہیں۔

مذکورہ بالا شاٹس دونوں نائٹ موڈ آف ہونے کے ساتھ ہی لئے گئے ہیں۔ ہواوے فاتح ہے جس میں سڑک پر بہت زیادہ تفصیل ہے اور شاٹ میں بہت زیادہ روشنی ہے۔ اس کے علاوہ سڑک پر آئی فون کی آواز میں کمی یہاں سے کچھ دور جا چکی ہے اور پھر اچھی پیمائش کے لیے ایک دو یا اضافی قدم اٹھایا۔ لیکن یہاں تک کہ فتح میں بھی ، آپ کو کچھ ایسے مقامات نظر آسکتے ہیں جہاں پی 30 پرو گڑھ گیا، رات کے سیاہ کو ایک دھند دار سبز رنگ میں بدل گیا۔ پی 30 پرو کے ذریعہ لی گئی کم روشنی والی تصاویر ، وہ معیاری ہوں یا نائٹ موڈ میں، آرٹیکٹیکٹنگ اور ڈیجیٹل شور کا شکار بھی رہتی ہیں۔

آئی فون 11 ایک بہتر کیمرہ ہے

یہاں دو سوالات ہیں: کون سا فون بہتر تصاویر لے گا ، اور کون سا فون آپ کی تصاویر کو زیادہ پسند کرے گا۔ P30 پرو ، آپ کے ذائقہ پر منحصر ہے ، آپ کو زیادہ پسند کی تصاویر لے سکتا ہے۔ اس کی بھاری شبیہہ پروسیسنگ کی وجہ سے ہے جو مصنوعی طور پر تفصیلات کو تیز کرتا ہے، روشنی میں سیلاب آتا ہے اور رنگوں میں زبردست تبدیلیاں کرتا ہے۔

لیکن آئی فون 11 پرو میکس بلا شبہ بہتر تصویروں کو اس معنی میں لےتا ہے کہ وہ زندگی میں خوش گوار ہیں ، ان کے رنگ زیادہ تر اچھ .ے ہوتے ہیں اور حقیقت پسندانہ تفصیل پر مشتمل ہوتا ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.