جوبائیڈن 273 ووٹ لے کرامریکہ کے 46 ویں صدربن گئے ، امریکی میڈیا کا دعویٰ

واشنگٹن :جوبائیڈن 273 ووٹ لے کرامریکہ کے 46 ویں صدربن گئے ، امریکی میڈیا کا دعویٰ ،اطلاعات کے مطابق امریکی میڈیا نے دعویٰ کیا ہے کہ امریکہ کے صدارتی انتخابات کے نتائج آخری مراحل میں اورتازہ ترین اطلاعات میں کہا گیا ہےکہ صدارتی امیدوار جوبائیڈن 273 ووٹ لے کرکامیاب ہوگئے ہیں

 

دوسری طرف امریکی میڈیا کا کہنا ہےکہ ویسے تو 270 ووٹ لینے والا امریکی صدر بن جاتا ہے لیکن جوبائیڈن 273 ووٹ لے لئے

ریاست پنسلوینا کے حکام نے ابھی تازہ ترین گنتی کا اعلان کیا ہے اور جو بائیڈن کو صدر ٹرمپ پر 5587 ووٹوں کی برتری ہے جبکہ 95 فیصد حلقوں سے نتائج آئے ہیں۔

امریکہ میں صدارتی انتخاب کے بعد مختلف شہروں میں مظاہروں کا سلسلہ جاری ہے، متعد د افراد گرفتار کر لیے گئے۔ ٹرمپ کمپین کی طرف سے ووٹوں کی گنتی رکوانے کی درخواستیں مسترد کر دی گئیں۔

دوسری طرف ڈونلڈ ٹرمپ کے حامیوں کی طرف سے سخت احتجاج شروع کیا گیا ہےصدارتی انتخابات کے بعد امریکا بھر میں احتجاج ہو رہا ہے، شہر فلاڈیلفیا میں ڈیموکریٹس اور رپبلیکنز کارکن آمنے سامنے آ گئے، مظاہرین اپنے اپنے امیدواروں کے حق میں نعرے لگاتے رہے۔ ٹرمپ کے حامیوں کا کہنا تھا کہ وہ امریکا کے لیے بہترین صدر ہیں جبکہ بائیڈن کے حامی ہر ووٹ گننے کا نعرہ لگاتے رہے۔ شرکا نے بائیڈن اور ٹرمپ کے پلے کارڈز اٹھا رکھے تھے۔

 

 

ریاست فلوریڈ ا کے شہر میامی میں ٹرمپ کے حامیوں نے سڑک کنارے مظاہرہ کیا، شرکا نے صدر کی تصاویر بھی اٹھا رکھی تھی۔ صدر ٹرمپ کے سپوٹرز سڑک کنارے کھڑے ہو کر مزید چار سال، مزید چار سال کے نعرے لگاتے رہے۔ سیاسی کارکنوں کا کہنا تھا کہ صدر ٹرمپ ٹھیک کہہ رہے کہ ڈیموکریٹس الیکشن چوری کر رہے ہیں۔

پنسلوینیا، مشی گن اور جارجیا میں امریکی عدالتوں نے ٹرمپ کمپین کی طرف کی ووٹوں کی گنتی رکوانے کی درخواستیں مسترد کر دیں تھیں۔ ٹرمپ مہم کی ان شکایات کا جواب دیتے ہوئے جج نے کہا ہے کہ دونوں جماعتوں رپبلکن اور ڈیموکریٹس کو نگرانی کے لیے 60 نمائندے بھیجنے کی اجازت نہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.