fbpx

مریم نواز اور کیپٹن ر صفدر میں ہونے لگی ہے جلد جدائی،خبر سے کھلبلی مچ گئی

مریم نواز اور کیپٹن ر صفدر میں ہونے لگی ہے جلد جدائی،خبر سے کھلبلی مچ گئی

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق نواشریف کے داماد کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کی جانب سے ریاستی اداروں کے خلاف میڈیا ٹاک کرنے کا معاملہ ،پنجاب حکومت نے کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کی ضمانت منسوخی کے لئے لاہور ہائی کورٹ سے رجوع کر لیا، عدالت نے کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کی ضمانت منسوخی پر نوٹس جاری کر دئیے ،عدالت نے کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کو نوٹس جاری کرتے ہوئے 13 جنوری کو جواب طلب کرلیا

جسٹس فاروق حیدر نے پنجاب حکومت کی جانب سے محکمہ پراسیکیوشن کی درخواست پر سماعت کی ،ڈپٹی پراسیکوٹر محمد اخلاق سلہری پیش ہوئے ،ڈپٹی پراسیکیوٹر جنرل نے کہا کہ کیپٹن ر صفدر نے سیشن کورٹ میں ریاستی اداروں کے خلاف میڈیا ٹاک کی ۔کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کی میڈیا ٹاک قابل اعتراض اور مواد غداری کے زمرے میں آتا یے۔ کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کے خلاف درج مقدمے میں دفعہ 124 اے لگائی گئی جو قابل ضمانت نہیں ۔ملزم کے خلاف جرم کی نوعیت سزا سے زیادہ اہمیت کی حامل ہے ۔ملزم کی گفتگو کا متن انتہائی سنگین اور اہمیت کا حامل ہے ۔

سرکاری وکیل نے کہا کہ سیشن کورٹ نے حکومتی مؤقف کو نظرانداز کرکے ملزم کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کی ضمانت منظور کی ۔عدالت سیشن کورٹ کے کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کی ضمانت منظور کرنے کے فیصلے کو کالعدم قرار دے .

نوازشریف سزا معطلی کی درخواست، عدالت نے بڑا حکم دے دیا

لیگی رہنما اور سابق وزیراعظم نواز شریف کے داماد پر الزام ہے کہ نواز شریف کی صحت کی خرابی پر اشتعال انگیز تقریر کی اور لوگوں کو بھڑکاتے رہے جس پر انہیں حراست میں لیا گیا ہے،سیشن عدالت نے اُنہیں ضمانت پر رہا کرنے کا حکم دیا تھا۔عدالت نے اُنہیں 2 لاکھ روپے کے ضمانتی مچلکےجمع کرانے کا بھی حکم دیا تھا۔

شہباز شریف کو وزارت عظمیٰ کی پیشکش……..ملکی سیاست میں کھلبلی مچ گئی

جیل جا کر بڑے بڑے سیدھے ہو جاتے ہیں، مریم نواز بھی جیل جا کر”شریف” بن گئیں

مریم نواز کی تاریخ پیدائش کیا ہے؟ عدالت نے پوچھا تو مریم نے کیا جواب دیا؟

واضح رہے کہ لاہور پولیس نے محمد صفدر کو راوی ٹول پلازہ سے گرفتار کیا تھا اور ان کے خلاف تھانہ اسلام پورہ میں 16 ایم پی او کے تحت مقدمہ درج کیا گیا تھا۔گرفتاری کے اگلے روز جب انہیں عدالت میں پیش کیا گیا تو پولیس نے ان پر مزید دو مقدمات درج کرلیے تھے۔

نواز کی ضمانت، ہسپتال میں مریم نواز کو کس نے دیا بوسہ؟