fbpx

سوشل میڈیا پر گلوکار میکا سنگھ کی شادی کی افواہیں

بھارتی معروف گلوکار میکا سنگھ اور اداکارہ آکنشا پوری کے ساتھ ویڈیو سامنے آنے کے بعد ان کی شادی کی افواہیں گردش کر رہی ہیں۔

باغی ٹی وی : بھارتی اداکارہ آکنشا پوری نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر اپریل فول کے موقع پر میکا سنگھ کے ساتھ گردوارے میں بنائی گئی ایک مختصر ویڈیو شیئر کی، جس کے بعد ان دونوں کی شادی اور منگنی کی افواہیں پھیل گئیں۔

مختصر ویڈیو میں آکنشا پوری اور میکا سنگھ کو گردوارے میں عبادت کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے تاہم ویڈیو کے کیپشن میں آکنشا پوری نے میکا سنگھ کو مینشن کرتے ہوئے دل کا ایموجی بنانے سمیت ایک ساتھ رہنے اور شکرانے کے ہیش ٹیگ استعمال کیے، جس وجہ سے ان کی شادی کی افواہیں پھیل گئیں۔

دونوں کے مداحوں نے ان کی ویڈیو پر انہیں مبارک باد پیش کرتے ہوئے ان کے لیے نیک خواہشات کا اظہار بھی کیا اور بعض افراد نے تصحیح کی کہ دونوں کی شادی نہیں بلکہ منگنی ہوئی ہے۔

دونوں کی ایک ساتھ ویڈیو سامنے آنے کے بعد سوشل میڈیا پر ان کی منگنی اور شادی کی افواہیں پھیلنے کے بعد اداکارہ آکنشا پوری نے بھی خاموشی توڑتے ہوئے ایک انٹرویو میں واضح کیا کہ ویڈیو کا کیا معاملہ ہے۔

آکنشا پوری نے ٹائمز آف انڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا کہ ان کے اور میکا سنگھ کے درمیان گزشتہ 12 سال سے تعلقات ہیں اور وہ ایک خاندان کی طرح ہیں۔

آکنشا پوری کا کہنا تھا کہ ان دونوں کے درمیان احترام کا رشتہ ہے اور حال ہی میں دونوں نے گردوارے میں ایک ساتھ عبادت کا پروگرام اس وقت بنایا جب اداکارہ میکا سنگھ کی دعوت پر ان کے گھر گئی تھیں۔

اداکارہ نے واضح کیا کہ انہوں نے نہ تو منگنی کی ہے اور نہ ہی مستقبل قریب میں ان کا ایسا کوئی ارادہ ہے، البتہ وہ پچھلے کئی سال کی طرح آئندہ بھی ساتھ رہیں گے اور انہوں نے اسی بات پر ہی ساتھ رہنے اور شکرانے کے ہیش ٹیگ استعمال کیے۔

اداکارہ آکنشا پوری کو زیادہ تر جنوبی ہندوستان کی شوبز انڈسٹری میں شہرت حاصل ہے اور وہ زیادہ تر تامل، تیلگو، کنڈا اور پنجابی فلموں میں دکھائی دیتی ہیں تاہم وہ بگ باس سمیت دیگر ریئلٹی شوز میں بھی شریک ہو چکی ہیں جب کہ انہوں نے بعض بھارتی ٹی وی ڈراموں میں بھی کام کیا ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.