قومی سینئر ہاکی چیمپین شپ ميں واپڈا، پی اے ايف ، آرمی ، نیشنل بینک ، سوئی سدرن کی ٹيموں کی کاميابی۔

ماڑی پیٹرولیم آسٹروٹرف ہاکی سٹیڈیم ایوب پارک راولپنڈی میں جاری چمپين شپ کے دوسرے دن کے پہلے میچ ميں واپڈا نے پولیس کو دو کے مقابلے ميں سات گول سے شکست دی. واپڈا کے سمیع اللہ نے تین ,علیم بلال نے دو ,اعجاز احمد اور عمر بھٹہ نے ایک ایک گول سکور کیا پولیس کے دونوں گول حمزہ نے اسکورکئيے. دوسرے میچ ميں پي اے ايف نے پورٹ قاسم کوايک کے مقابلے ميں دو گول سے ہرا ديا۔ پاکستان ایئر فورس کی جانب سے احمر علی اور کپتان شہباز نے ایک ایک گول سکور کیا ۔ پورٹ قاسم کا واحد گول ابوزر نے سکور کیا ۔

تیسرے میچ ميں آرمی نے سخت مقابلے کے بعد نیوی کو دو کے مقابلے ميں تين گول سے ہراديا ۔ آرمی کے محمد عباس نے دو ,ارسلان نے ایک گول سکور کیا. نیوی کے محمد سویر اور ذوالقرنین نے ایک ایک گول سکور کیا ۔چوتھے میچ ميں نیشنل بینک نے سخت مقابلے کے بعد ماڑي پٹروليم کو ايک صفر سے شکست دي میچ کا واحد گول ابوبکر نے اسکور کیا۔

پانچويں میچ ميں سوئی سدرن نے1 پنجاب کو باآساني ايک کے مقابلے ميں چھ گو سے ہراديا ۔ سوئی سدرن کی جانب سے ذیشان اور مبشر نے دو ،دو علی شان اور احمد ندیم نے ايک ايک گول اسکور کيا جبکہ پنجاب کا واحد گول حنان نے اسکور کیا.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.