fbpx

این سی بی کا شاہ رخ خان کے گھر چھاپہ مارنے کی خبر کی تردید

بالی ووڈ اداکار شاہ رخ خان کے گھر پر بھارت نارکوٹکس کنٹرول بیورو کے چھاپہ مارنے کی خبریں میڈیا پر گردش کر رہی ہیں جس کی ایجنسی نے تردید کی ہے-

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق شاہ رخ خان کے گھر چھاپے سے متعلق بھارتی نارکوٹکس کنٹرول بیورو کے زونل ڈائریکٹر نے بیان جاری کیا ہے ڈائریکٹر این سی بی کے مطابق شاہ رخ خان کے گھر پر سرچ آپریشن نہیں کیا گیا، ٹیم شاہ رخ خان کی بیٹے سے جیل میں ملاقات کے بعد ان کےگھر آریان خان سے متعلق کاغذات لینے گئی تھی۔


بھارتی نارکوٹکس کنٹرول بیورو کے ڈی ڈی جی اشوک مہتا جائیں نے کہا کہ این سی بی ٹیم کا شاہ رخ خان کے گھر جانا دفتری ضروریات کا حصہ تھا این سی بی کی ایک ٹیم نے کاغذی کارروائی مکمل کرنے کے لیے شاہ رخ کے گھر ’منّت‘ کا دورہ کیا نا کہ کسی قسم کی تلاشی لینے کے لیے چھاپہ مارا ہے۔

واضح رہے کہ ممبئی کروز شِپ کیس میں گرفتار بالی ووڈ کنگ شاہ رخ خان کے بیٹے آریان خان کی ضمانت کی درخواست پر ممبئی ہائی کورٹ میں 26 اکتوبر بروز منگل کو سماعت ہوگی ممبئی کی عدالت کی جانب سے آریان خان کی درخواستِ ضمانت چار بار مسترد کی گئی ہے اور اسی وجہ سے اب اُن کے وکیل نے ممبئی ہائی کورٹ سے رجوع کیا ہے۔

گزشتہ روزممبئی کی خصوصی عدالت کی جانب سے آریان خان کی ضمانت کی درخواست مسترد کرنے کے بعد شاہ رخ خان نے آج صبح آرتھر روڈ جیل میں اپنے بیٹے سے ملاقات کی شاہ رخ خان نے آریان خان سے جیل میں انٹر کوم سے 18 منٹ تک بات کی۔

ادھر بھارت کے انسدادِ منشیات ادارے نارکوٹکس کنٹرول بیورو (این سی بی) کی جانب سے بالی ووڈ اداکارہ اننیا پانڈے کے گھر بھی چھاپہ مارا گیا ہے جس کے بعد چنکی پانڈے کی بیٹی کو بھی منشیات کیس میں طلب کر لیا گیا ہے۔