fbpx

نیویارک میں سعودی ماڈل کے فیشن کے چرچے

سعودی عرب کی ایک ماڈل صوفی الشہری نے امریکا میں نیو یارک فیشن ویک شوز میں کامیابی حاصل کی ہے-

باغی ٹی وی : "العربیہ” کے مطابق صوفی الشہری نے امریکا میں نیو یارک فیشن ویک شوز میں بین الاقوامی ماڈلز کے ماڈلنگ کرتے ہوئے پوری دنیا کی توجہ اپنی جانب مبذول کرانے میں کامیابی حاصل کی ہے۔

ماڈل صوفی الشہری نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ کے ذریعے نیویارک فیشن ویک میں اپنی شرکت کی تصاویر شئیر کیں اور فیشن ویک میں ماڈلنگ پراپنی خوشی کا اظہار کیا۔

انہوں نے مداحوں کی جانب سے کئے جانے والے تبصروں پر بھی خوشگوار حیرت کا اظہار کیا اور کہا کہ اس کا یہ قدم اس کی ترقی اور مملکت کی خواتین کی خود مختاری کا واضح ثبوت ہے۔

100 بااثر شخصیات کی فہرست جاری،کوئی پاکستانی شامل نہیں، ملا عبدالغنی برادر موجود

ین الاقوامی فیشن شوز کے میدان میں مقابلہ ان مشکل مقابلوں میں سے ایک ہے جس کے لیے اس میدان میں داخل ہونے کے لیے فوری خواہش اور ہمت کی ضرورت ہوتی ہے لیکن صوفی نے اپنی صلاحیت اور سعودی فیشن ماڈلز کی طاقت کو ثابت کیا ہے۔ وہ پراعتماد اور مقابلہ کرنے کی صلاحیت رکھتی ہے اور فیشن ماڈلنگ کے عالمی شوز میں حصہ لینے کے لیے پرعزم ہے۔

ایسی کوئی اداکارہ نہیں جو مجھے فیشن میں ٹکر دے سکے نوشین شاہ

یہ بات قابل ذکر ہے کہ ماڈل صوفی الشہری نے ایک سال سےقبل اس شعبے کے لیے اپنے جذبہ اور محبت کی وجہ سے فیشن کی دنیا میں قدم رکھا۔ وہ فیشن کلچر میں سعودی دلچسپی کی نمائندگی کرنے کی خواہاں ہے چاہے وہ فیشن ڈیزائن یا فیشن کی نمائش کی بات ہو۔ الشہری اس میدان سعودی عرب کی نمائندگی رکنا چاہتی ہے۔

جوان رہنے کے لئے انیل کپور پر سانپ کا خون پینے کا الزام