ورلڈ ہیڈر ایڈ

"اوپو موبائل” کی ایسی حقیقت جو شاید آپ نہ جانتے ہوں

لیگ آف لیجنڈس ایسپورٹس ایونٹس کو عالمی سطح پر لاکھوں ناظرین کا اعزاز حاصل ہے۔ ہر سال ، ایل او ایل کے پبلشر ریوٹ گیمز کے زیر اہتمام بین الاقوامی مقابلوں میں سیکڑوں کھلاڑی حصہ لیتے ہیں۔ اس سال فساد ایل او ایل او کے لئے اپنے پہلے عالمی اسمارٹ فون شراکت دار کے طور پر او پی پی او پر دستخط کررہا ہے۔

اسپیس ایونٹس جہاں اوپو اسمارٹ فون پارٹنر ہے ورلڈ چیمپیئن شپ، مڈ سیزن انویٹیشنل اور آل اسٹار ایونٹ ہیں۔ یہ ایک کثیر سالہ شراکت ہے جو 2019 سے شروع ہوکر 2024 تک جاری رہے گی۔ یہ کمپنی کے شراکت اور سرمایہ کاری کے قلمدان کو متنوع بناتے ہوئے، اسپورٹس میں اوپو کی پہلی منزل ہے۔

ایل او ایسپورٹس ایونٹس کے لئے پہلے عالمی اسمارٹ فون شراکت دار کی حیثیت سے، "اوپو” ان واقعات پر احسان کرے گا:

"اوپو” کے ذریعہ پیش کردہ ایم وی پی: کمپنی سیزن کے انتہائی نازک میچوں کے لئے انتہائی قیمتی پلیئر ایوارڈ کے لئے پیش کن شراکت دار ہوگی۔

اوپو کیم: یہ کمپنی عالمی چیمپین شپ کو لاکھوں شائقین کے ساتھ ٹیوننگ کریگی۔

رِفٹ میں خوش آمدید: اوپو ورلڈ چیمپینشپ میں افتتاحی طور پر دکھائی دینے والی ٹیموں کو نمایاں کرے گی، جس کے ذریعے شائقین کو اگلی لیگ آف لیجنڈ پروجیز، ٹاپ انڈیگ ڈگ مینڈیڈیشنس اور انتہائی خطرناک سیاہ گھوڑوں کی نظر ہوگی۔

ایونٹس کے دوران اوپو صارفین کی تشہیر کا ایک سلسلہ بھی چلائے گا جو کھلاڑیوں کو ورلڈ چیمپین شپ، آل اسٹار ایونٹ یا وسط سیزن دعوت نامے تک پردے کے پیچھے رسائی کے ساتھ سفر جیتنے کا موقع فراہم کرے گا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.