fbpx

عالمی سروس’پے پال‘ کے ادارے ’وینمو‘ نے کرپٹو کرنسی کی خریدو فروخت شروع کر دی

سلیکان ویلی: رقم منتقلی کی مشہور عالمی سروس ’’پے پال‘‘ کے ماتحت ادارے ’’وینمو‘‘موبائل ادائیگی ایپ اب صارفین کو بٹ کوائن اور دیگر ڈیجیٹل ٹوکن کی خریدوفروخت کر ے گی’’وینمو‘‘ سروس اور ایپ کا مقصد افراد کے درمیان رقم کے تبادلے کو آسان اور تیز رفتار بنانا ہے۔

باغی ٹی وی :غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق اب منگل سےوینمو نے کرپٹو کرنسیز کا لین دین بھی اپنی خدمات میں شامل کرلیا ہے جس کے تحت عام صارفین بھی کم از کم ایک ڈالر کے عوض بٹ کوائن، ایتھریئم، لائٹ کوائن اور بٹ کوائن کیش جیسی کرنسیز کی خرید و فروخت کرسکیں گے؛ جس کے بعد انہیں اپنی ٹرانزیکشنز کو ایپ کی فیڈ میں پبلش کرنا ہوگا اس میں کم از کم اخراجات کی ضرورت ہو گی۔

یہی نہیں بلکہ کرپٹو کرنسی خرچ کرکے ’’وینمو‘‘ کے ذریعے آن لائن خریداری بھی کی جاسکتی ہے ابھی حال ہی میں ، کمپنی نے عالمی سطح پر لاکھوں آن لائن تاجروں کو ادائیگی کے لئے لوگوں کو اپنی کرپٹو ہولڈنگز کا استعمال کرنے دینا شروع کردیا۔

یہ ترقی پے پال کے ابتدائی اقدام پر توسیع کرتی ہے تاکہ صارفین اس کے مرکزی پلیٹ فارم کے ذریعے کرپٹو خریدیں۔

70 ملین سے زیادہ صارفین کے ساتھ ، وینمو امریکہ میں سب سے مشہور ڈیجیٹل ادائیگی کی خدمات میں سے ایک ہے جو خاص طور پر نوجوان امریکیوں میں مشہور ہے جو دوستوں اور خاندان کے ساتھ ادائیگی کرنے یا تقسیم کی خریداری کے لئے اس ایپ کا استعمال کرتے ہیں۔ اس کا مقابلہ اسکوائر کی کیش ایپ سے ہے۔

پچھلے سال کورونا وبا کے باوجود بھی اس سروس کے ذریعے 159 ارب ڈالر کی رقم منتقل کی گئی۔

اس کے سینئر نائب صدر اور جنرل منیجر ڈیرل ایسچ نے کہا ، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ اپنے سفر میں جہاں بھی ہوں ، وینمو پر موجود کریپٹو ہماری ایک قابل اعتماد پلیٹ فارم پر اور براہ راست جس ایپ پر چاہیں آپ کرنسیوں کی خریدو فروخت کر سکتے ہیں –

کرپٹو کرنسی کے ماہرین کا کہنا ہے کہ پے پال کی ذیلی کمپنی کا بڑے پیمانے پر کرپٹو کرنسی کے لین دین کو ممکن بنانا اس بات کی طرف اشارہ ہے کہ دیگر مالیاتی ادارے بھی اس جانب توجہ دیئے بغیر نہیں رہ سکیں گے۔

ادارہ جاتی سرمایہ کاروں کی دلچسپی میں اضافے کے نتیجے میں بٹ کوائن اور دیگر ڈیجیٹل کرنسیوں نے 2021 میں قیمت میں اضافہ کیا ہے ، جبکہ ٹیسلا اور پے پال جیسی بڑی کمپنیوں نے بھی اس میں نمایاں دلچسپی لی۔ ٹیسلا نے رواں سال کے شروع میں 1.5 بلین ڈالر کا بٹ کوائن خریدا تھا اور اب اسے اپنی کاروں کی ادائیگی کے طور پر قبول کیا ہے۔

وینمو ایک موبائل ادائیگی کی خدمت ہے جس کی ملکیت پے پال کی ہے۔ وینمو اکاؤنٹ رکھنے والے ایک موبائل فون ایپ کے ذریعہ دوسروں کو فنڈ منتقل کرسکتے ہیں۔ اس نے امریکہ میں2018 کی پہلی سہ ماہی میں 159 بلین ٹرانزیکشنز کیں-

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.