سلمان خان کے مینجر کا بھی کورونا وائرس ٹیسٹ مثبت آ گیا

رواں ماہ سلمان خان کے ڈرائیور اور دیگر 2 ملازمین کا کورونا ٹیسٹ مثبت آنے کی وجہ سے انہیں اسپتال داخل کرا دیا گیا تھا تاہم اب بالہ و سُپر اسٹار کے مینجر میں بھی کورونا کی تشخیص ہوئی ہے-

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق سلمان خان کے ڈرائیور اور دو عملے کے افراد کے بعد ، اداکار کے منیجر جورڈی پٹیل کا کوویڈ 19 کا ٹیسٹ مثبت آیا ہے ۔

حال ہی میں ، جورڈی پٹیل بگ باس کے سیٹ پر سلمان خان کے ساتھ ہی تھے اور کہا جاتا ہے کہ بگ باس کے سیٹ پر بھی کچھ لوگوں میں وائرس کا ٹیسٹ کیا گیا ہے وہ فی الحال گھروں میں قرنطینہ ہیں اور ان میں کوئی علامات نہیں ہیں۔

سلمان خان اور ان کے خاندان کا کورونا وائرس ٹیسٹ نیگیٹو آ گیا

واضح رہے کہ اس سے قبل سلمان خان کے ڈرائیور اشوک اور گھر میں کام کرنے والے 2 افراد میں کورونا وائرس کی تصدیق ہوئی تھی جس کے بعد بالی وڈ کے دبنگ خان اور بگ باس 14 کے میزبان نے بھی احتیاطی تدابیر کے تحت خود کو آئسولیٹ کرنے کا فیصلہ کیا تھا سلمان خان کے علاوہ ان کے اہلخانہ نے بھی خود کو آئسولیٹ کر لیا تھا-

سلمان خان کے اسٹاف ممبرز جوکہ کورونا وائرس میں مبتلا ہوتھے انھیں ممبئی کے ایک اسپتال میں علاج کے لیے داخل کرادیا گیا تھا ۔ بتایا جاتا ہے کہ جیسے ہی سلمان خان کو یہ پتہ چلا کہ انکے اسٹاف ممبرز کا کورونا ٹیسٹ پازیٹو آیا ہے انھوں نے اس بات کو یقینی بنایا تھا کہ اسٹاف ممبرز کو مکمل طبی سہولتیں فراہم ہوں۔

سلمان خان نے کورونا کے خطرے کے پیش نظر خود کو آئسولیٹ کرلیا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.