fbpx

ٹرمپ کی آوازدبانے والوں کوشکست:ٹرمپ ٹروتھ سوشل ایپ کو پہلے 48 گھنٹوں میں نصف ملین صارفین مل گئے

واشنگٹن :ٹرمپ کی آوازدبانے والوں کوشکست:ٹرمپ ٹروتھ سوشل ایپ کو پہلے 48 گھنٹوں میں نصف ملین صارفین مل گئے ،اطلاعات کے مطابق ٹرمپ کا ٹروتھ سوشل ایپ اسٹور میں بہت سے انتظار کے لمحات کےساتھ لانچ ہوا

ڈونلڈ ٹرمپ کا نیا سوشل میڈیا وینچر، ٹروتھ سوشل، اتوار کو دیر گئے ایپل کے ایپ سٹور میں شروع ہوا، جو کہ ممکنہ طور پر سابق صدر کی سوشل میڈیا پر واپسی کو نشان زد کر رہا ہے جب ان پر گزشتہ سال کئی پلیٹ فارمز سے پابندی لگائی گئی تھی۔

ایک متزلزل آغاز کے باوجود، ڈونلڈ ٹرمپ کی Truth Social ایپ نے اپنے پہلے 48 گھنٹوں میں 500,000 سے زیادہ صارفین کو اپنی طرف متوجہ کیا ہے۔

ٹرمپ میڈیا اینڈ ٹیکنالوجی گروپ کی طرف سے بنائی گئی ایپ ایپل کے ایپ اسٹور پر پیر کے اوائل میں لائیو ہو گئی۔ لانچ کا مطلب یہ تھا کہ جنہوں نے ٹروتھ سوشل کو پہلے سے آرڈر نہیں کیا وہ خود ساختہ "فری اسپیچ” پلیٹ فارم پر اکاؤنٹس قائم کر سکتے ہیں۔

منگل کی شام تک، ٹروتھ سوشل ایپل کی مارکیٹ پلیس پر نصف ملین سے زائد لوگوں کے سائن اپ کرنے کے بعد نمبر ایک مفت ایپ بن گئی تھی، ٹویٹر کے صارفین کے مطابق جنہوں نے اپنی تعداد بڑھتی ہوئی انتظار کی فہرست میں شیئر کی۔

ایپ آدھی رات سے کچھ دیر پہلے دستیاب تھی اور پیر کے اوائل میں ایپ اسٹور پر دستیاب سب سے اوپر مفت ایپ تھی۔ Truth Social خود بخود Apple Inc کے ان صارفین کے آلات پر ڈاؤن لوڈ ہو گیا جنہوں نے ایپ کا پہلے سے آرڈر کیا تھا۔

 

 

 

بہت سے صارفین نے رپورٹ کیا کہ یا تو اکاؤنٹ کے لیے اندراج کرنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑا یا ایک پیغام کے ساتھ انتظار کی فہرست میں شامل کیا گیا: "بڑے پیمانے پر مانگ کی وجہ سے، ہم نے آپ کو اپنی انتظار کی فہرست میں رکھا ہے۔”

خبر رساں ادارے روئٹرز نے پہلے اطلاع دی تھی کہ یہ ایپ آزمائشی مرحلے کے دوران استعمال کرنے کے لیے مدعو کیے گئے لوگوں کے لیے دستیاب ہے۔

ٹرمپ پر 6 جنوری 2021 کو یو ایس کیپیٹل پر ان کے حامیوں کے حملے کے بعد ٹویٹر انکارپوریشن، فیس بک اور الفابیٹ انک کے یوٹیوب پر پابندی عائد کر دی گئی تھی، جب ان پر تشدد پر اکسانے والے پیغامات پوسٹ کرنے کا الزام لگایا گیا تھا۔

 

سابق ریپبلکن امریکی نمائندے کی قیادت میں ڈیوین نونس، ٹرمپ میڈیا اینڈ ٹیکنالوجی گروپ (TMTG)، پیچھے کا منصوبہ سچائی سماجی، ٹیکنالوجی کمپنیوں کے ایک بڑھتے ہوئے پورٹ فولیو میں شامل ہوتا ہے جو خود کو آزاد تقریر کے چیمپئن کے طور پر پوزیشن میں لے رہی ہیں اور امید کرتی ہیں کہ ایسے صارفین کو اپنی طرف متوجہ کریں جو محسوس کرتے ہیں کہ ان کے خیالات کو مزید قائم پلیٹ فارمز پر دبایا گیا ہے۔

ابھی تک کوئی بھی نئی کمپنی، جس میں ٹویٹر کے حریف گیٹر اور پارلر اور ویڈیو سائٹ رمبل شامل ہیں، اپنے مرکزی دھارے کے ہم منصبوں کی مقبولیت کے قریب نہیں پہنچی ہیں۔

"اس ہفتے ہم ایپل ایپ اسٹور پر رول آؤٹ کرنا شروع کر دیں گے۔ یہ بہت اچھا ہونے والا ہے، کیونکہ ہمیں بہت سے لوگ ملنے جا رہے ہیں جو پلیٹ فارم پر آنے والے ہیں،” نونس نے ماریا بارٹیرومو کے ساتھ فاکس نیوز کے سنڈے مارننگ فیوچرز پر اتوار کی پیشی میں کہا۔

"ہمارا مقصد ہے، مجھے لگتا ہے کہ ہم اسے مارنے جا رہے ہیں، مجھے لگتا ہے کہ مارچ کے آخر تک ہم کم از کم امریکہ کے اندر مکمل طور پر کام کرنے جا رہے ہیں،” انہوں نے مزید کہا۔

ٹروتھ سوشل کے ایپ اسٹور کے صفحے نے اس کے ورژن کی تاریخ کی تفصیلات بتاتے ہوئے ایپ کا پہلا عوامی ورژن دکھایا، یا ورژن 1.0 ایک دن پہلے دستیاب تھا، رائٹرز کی خبر رساں ایجنسی کی رپورٹ کی تصدیق۔ صفحہ کے مطابق موجودہ ورژن 1.0.1 میں "بگ فکسز” شامل ہیں۔