ورلڈ ہیڈر ایڈ

واٹس ایپ کی "فنگر پرنٹ انلاک” کی خصوصیت اینڈرائیڈ پر کیسے استعمال کر سکتے ہیں؟

واٹس ایپ نے اعلان کیا ہے کہ اس سال کے اوائل میں اس کے آئی او ایس ورژن میں بائیو میٹرک سیکیورٹی کے اضافے کے بعد اس کی ایپ کو اینڈروئیڈ پر فنگر پرنٹ کے ساتھ لاک کیا جاسکتا ہے۔ خصوصیت کو موڑنے کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنے فون کو غیر مقفل کرنے کے بعد بھی ایپ کو غیر مقفل کرنے کے لئے اپنے فنگر پرنٹ کو استعمال کرنے کی ضرورت ہوگی۔ یہ سیکیورٹی کی ایک اضافی سطح کی طرح ہے جو آپ کو کسی بینکنگ ایپ میں مل سکتا ہے۔

اپ ڈیٹ ابھی ابھی تک تمام خطوں میں دستیاب نہیں دکھائی دیتی ہے لیکن ایک بار اس کے پہنچنے کے بعد واٹس ایپ کا کہنا ہے کہ آپ ایپ کے رازداری کی ترتیبات کے مینو میں سے اضافی سیکیورٹی کو تبدیل کرنے کے قابل ہوجائیں گے۔ آپ کے غیر مقفل ہونے کے بعد ایپ کو ایک یا 30 منٹ تک غیر مقفل رہنے کی اجازت دینے کے اختیارات موجود ہیں اور آپ کے پیغامات کے مندرجات کو اطلاعات میں آنے سے روکنے کے لئے ایک ٹوگل بھی موجود ہے۔

ہم جانتے ہیں کہ یہ خصوصیت اینڈروئیڈ پر آرہی ہے جب سے WABetaInfo نے اطلاع دی ہے کہ یہ اگست میں واپس ایپ کے بیٹا ورژن میں نمودار ہوئی ہے۔ بدقسمتی سے iOS پر یہ خصوصیت ٹچ ID اور فیس ID دونوں کی حمایت کرتی ہے لیکن اینڈرائیڈ کے فنگر پرنٹ انلاک تک محدود نظر آتا ہے کیونکہ واٹس ایپ کے اعلان میں چہرے کے انلاک کا کوئی ذکر نہیں ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.