ورلڈ ہیڈر ایڈ

پیغام رسانی کا بہترین تجربہ رکھنے کیلئے واٹس ایپ ٹرکس

واٹس ایپ پر کچھ ایسی خصوصیات ہیں جو میسجنگ کے تجربے کو قابل قدر بناتی ہیں۔

واٹس ایپ اب تک کا ایک بہترین میسجنگ ایپ ہے اور استعمال کی قسم پر منحصر ہے ، کوئی بھی اس پلیٹ فارم کا زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھا سکتا ہے۔

کسٹم نوٹیفکیشنز

خاص طور پر رابطوں کے لئے کسٹم کی اطلاعات ہوسکتی ہیں ، مثال کے طور پر ، آپ کسی شخص کے پروفائل پر ٹیپ کرکے اور ’اپنی مرضی کے مطابق اطلاعات‘ کے آپشن کو منتخب کرکے ایپ پر انفرادی اور گروپ چیٹس کا انتخاب کرسکتے ہیں۔

کوئی بھی فرد یا کسی گروپ کے لئے نوٹیفکیشن ٹون ، پاپ اپ ، لائٹ ، کمپن سیٹنگس وغیرہ تبدیل کرسکتا ہے۔

نامعلوم کونٹیکٹس دیکھیں۔

پروفائل پر ٹیپ کرکے اور تفصیلات چیک کرکے بھی واٹس ایپ پر نامعلوم نمبر دیکھنے کو مل سکتا ہے۔ ایک گروپ چیٹ میں ، آپ لمبے لمبے نمبر کے لئے دبائیں اور پھر یہ ایک چیٹ باکس کو پاپ اپ کرے گا جس میں آپ آسانی سے رابطے کی تفصیلات دیکھ سکتے ہیں۔

ٹو سٹیپ ویریفکیشن

سیکیورٹی انتہائی ضروری ہے اور واٹس ایپ آپ کے چیٹس اور اکاؤنٹ کی تفصیلات کو محفوظ رکھنے کو یقینی بنانے کا ایک طریقہ فراہم کرتا ہے۔

صارفین ای میل کی ترتیبات کی طرح اپنے اکاؤنٹس پر بھی دوطرفہ توثیق کا اہل بن سکتے ہیں۔ آپ ترتیبات کے ذریعہ اس خصوصیت تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں۔

فری اپ سپیس

واٹس ایپ صارفین اپنے اکاؤنٹس پر بہت زیادہ ڈیٹا اسٹور کرتے ہیں اور ایپ کی ڈیٹا اسٹوریج کی خصوصیت صارفین کو اپنے ڈیٹا کو دستی طور پر چیک اور ان کا نظم کرنے کی سہولت فراہم کرسکتی ہے۔ صارف یہ بھی دیکھ سکتے ہیں کہ اس خصوصیت کے استعمال سے کسی خاص صارف کے ساتھ کتنا ڈیٹا تبادلہ ہوا ہے اور غیر ضروری ڈیٹا کو حذف کیا جاسکتا ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.