ورلڈ ہیڈر ایڈ

وٹس ایپ اپنے تمام صارفین کے لیے کون سے نئے فیچرز لا رہا ہے؟

واٹس ایپ اپنے صارفین کے لئے بہت ساری نئی خصوصیات پر کام کر رہا ہے۔ انسٹنٹ میسجنگ پلیٹ فارم پر آنے والی دو انتہائی منتظر خصوصیات جو ڈارک موڈ اور خود ساختہ پیغامات ہیں۔ نوٹ کریں کہ ان خصوصیات نے واٹس ایپ کے حتمی ورژن میں جگہ نہیں بنائی ہے لیکن حالیہ بیٹا ورژن میں مستقل پیشی کی ہے۔

واٹس ایپ ڈارک موڈ

گوگل نقشہ ہو یا انسٹاگرام، آپ کے فون پر زیادہ تر مقبول ایپس پہلے ہی ڈارک موڈ کو سپورٹ کرتی ہیں۔ اس فہرست میں واٹس ایپ کا ایک بڑا گمشدہ نام رہا ہے۔ واٹس ایپ پر ایک ڈارک موڈ، تاہم کسی سرکاری لانچ کے بالکل قریب نظر آتا ہے۔ حالیہ بیٹا ورژن کے مطابق اسٹائل ان ان میکنگ واٹس ایپ کی ڈارک تھیم صارفین کے لئے لائٹ تھیم اور سسٹم ڈیفالٹ کے ساتھ ایک نیا آپشن ہوگا۔ ڈارک تھیم، تاہم انسٹاگرام سے قدرے مختلف ہوگا۔ گہرے سیاہ رنگ کے بجائے واٹس ایپ الٹی رنگ کی کم شدت کی پیش کش کرے گا۔

سیلف ڈسٹرکٹنگ فیچر

واٹس ایپ جلد ہی اسنیپ چیٹ طرز کی خود ساختہ پیغام رسانی کی خصوصیت پیش کرے گا۔ نئی خصوصیت واٹس ایپ کی سب کے لئے حذف کریں” کی خصوصیت سے مختلف ہوگی۔ اسنیپ چیٹ کی خود ساختہ خصوصیت سے متاثر ہوکر، واٹس ایپ صارفین کو ایک مخصوص مدت کے بعد کسی پیغام کو پیچھے ہٹانے کی سہولت دے گا۔ صارفین کو ان خود ساختہ پیغامات کے لئے 5 سیکنڈ، 1 گھنٹہ، 1 دن، 7 دن اور 30 ​​دن کے درمیان بھی انتخاب کرنے کا اختیار ہوگا۔

بونس

واٹس ایپ نے حال ہی میں آئی فون صارفین کے لئے بہت سی نئی خصوصیات پیش کی ہیں۔ ان میں سے کچھ خصوصیات کچھ عرصے سے اینڈرائڈ ورژن کا حصہ رہی ہیں۔ واٹس ایپ برائے آئی او ایس نے چیٹس میں اب میڈیا کے لئے ایک نیا ترمیمی آلہ شامل کیا ہے۔ آئی فون صارفین کے لئے ایک اور بڑی خصوصیت خود اطلاعات میں ہی واٹس ایپ کے صوتی پیغامات کو چلانے کی صلاحیت ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.