fbpx

زارا نور عباس کی پہلی شادی کی ناکامی کی اصل وجہ بتاتے ہوئے جذباتی ہو گئیں

پاکستان شوبز انڈسٹری کی نامور اداکارہ زارا نور عباس نے اپنی پہلی شادی کے بارے بتایا کہ کامیاب کیوں نہیں ہوسکی-

باغی ٹی وی : اداکارہ کی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی جس میں وہ کسی سیمینار میں موجود ہیں اور معاشرے میں طلاق کے اثرات کے حوالے سے سے بات کررہی ہیں اس دوران اداکار نے اپنی طلاق کے راز کو فاش کیا کہ اصل وجہ کیابنی؟

شوبز کی دنیا میں قدم رکھنے پر اپنی پہچان بنانے والی اداکارہ زارا نور عباس نے اپنی پہلی شادی کے ناکام ہونے کی وجہ بتاتے ہوئے کہا کہ میری پہلی شادی اس لئے کامیاب نہیں ہوئی تھی کہ میں شوبز میں کام کرنا چاہتی تھی اور شادی سے پہلے شوہر نے بھی اس بات کا یقین دلایا کہ وہ اجازت دے گا مگر بعد میں سب کچھ اس کے برعکس ہوا،پہلی شادی بیرون ملک ہوئی تھی۔

انہوں نے کہا اداکارہ کی بھانجی اداکارہ کی بیٹی جو خود اداکارہ بننا چاہتی ہے لیکن اس کا شوہر اسے اس کی اجازات نہیں دے رہا تو میں نے طلاق لینے کا سوچا تاہم میرا خاندان ماڈرن ہونے کے باوجود اس چیز سے خوف زدہ تھا کہ معاشرہ یا کہے گا تاہم میں نے اپنے شوبز میں کرئیر کے لئے طلاق لے لی-

زارا نور عباس کا کہنا ہے کہ انہوں نے سوچ رکھا تھا کہ اب وہ اپنے والدین کی مرضی سے شادی کریں گی لہٰذا 2017ء میں اُن کی شادی سب کی رضا مندی سے معروف اداکار اسد قریشی سے ہو گئی۔

ذرائع کے مطابق 2014 ء میں بیرون ملک رہائش پذیر ایک لڑکے سے ہوئی تھی جو کہ صرف 3 سال چل سکی تھی اور زارا نور عباس اپنے پہلے شوہر سے طلاق لے کر وطن واپس اپنی فیملی کے پاس آ گئی تھیں۔

واضح رہے کہ زارا نور عباس پاکستان شوبز کی نامور اور لیجنڈری اداکارہ بشری انصاری کی بھانجی اور اداکارہ اسماء عباس کی بیٹی ہیں-

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.