شکاگو میں ایک ہی دن ایک ہی عمارت سے ٹکرانے سے ایک ہزار پرندے ہلاک

پرندے شیشے کے ذریعے آسمان یا انڈور پودوں کو دیکھتے ہیں
0
94
british

امریکی شہر شکاگو میں ایک ہی عمارت سے ٹکرانے سے ایک ہزار پرندے ہلاک ہوگئے۔

باغی ٹی وی: "دی گارڈین” کی رپورٹ کے مطابق جمعرات، 5 اکتوبر کو شکاگو میں ایک ہی عمارت سے ٹکرانے سے کم از کم 1,000 پرندے ہلاک ہو گئے، جب وہ اپنے موسم سرما کے میدانوں میں جنوب کی طرف ہجرت کر رہے تھے امدادی رضا کار شمالی امریکا کے سب سے بڑے کنونشن سینٹر میک کارمک پلیس کے 1.5 میل کے اندر ہلاک ہونے والے پرندوں کو جمع کر رہے، جو زیادہ تر شیشے سے ڈھکا ہوا ہے۔

شکاگو برڈ کولیشن مانیٹرس کے ڈائریکٹر اینیٹ پرنس کا کہنا ہے کہ ہمیں پرندوں کی بڑی تعداد ملی ہے، جس میں کچھ مردہ اور زخمی بھی ہیں ایک ہی دن میں ہلاک ہونے والے پرندوں کی یہ سب سے بڑی تعداد تھی بدھ، 4 اکتوبر کے آخر سے، جمعرات، 5 اکتوبر کے اوائل تک، شکاگو میٹروپولیٹن علاقے کے گھر، کُک کاؤنٹی میں 1.5 ملین پرندے فضا میں موجود تھے،، hermit thrush، American woodcocks اور songbirds سمیت دیگر اقسام کی لاشیں برآمد کی گئیں۔

افغانستان میں زلزلے سے اموات کی تعداد 1000 ہوگئی

عمارت کا شیشہ قدرتی نہیں بلکہ ٹھوس ہوتا ہے، اسی وجہ پرندے یہ سمجھ نہیں پاتے کہ اس پر نظر آنے والے درخت یا آسمان کا عکس حقیقی نہیں ہیں اسی طرح پرندے شیشے کے ذریعے آسمان یا انڈور پودوں کو دیکھتے ہیں، تو وہ اس تک رسائی حاصل کرنے کی کوشش کرتے ہیں اور یہ نہیں دیکھ سکتے کہ راستے میں ایک رکاوٹ کے طور پرشیشہ بھی موجود ہے۔

یونیورسٹی آف ویسٹرن اونٹاریومیں پرندوں پر تحقیق کرنے والے برینڈن سیموئلز نے کہا کہ متاثرہ پرندوں کی اصل تعداد کچھ دنوں میں معلوم ہوجائےگی کیونکہ لوگ شہر کے آس پاس پرندوں کو اٹھانا جاری رکھتے ہیں،’’درحقیقت، ہم اکثر پرندوں کو شیشے سے ٹکراتے دیکھتے ہیں اور وہ کچھ فاصلے پر اڑتے رہتے ہیں، اس طرح سے شدید زخمی ہوتے ہیں کہ بالآخر وہ چند گھنٹوں کے بعد زندہ نہیں رہ پائیں گے۔

ورلڈ کپ 2023: آج آسٹریلیا اور بھارت کے میچ کے دوران بارش کا …

ایک چھوٹے سے جغرافیائی علاقے میں بڑی تعداد میں مرنے والے پرندے موسم بہار اور خزاں میں ہجرت کے عروج کے دوران ہوتے ہیں مخالف ہوا، بارش اور دھند جیسے موسمی حالات پرندوں کے لیے اپنے آپ کو اپنی طرف متوجہ کرنا مشکل بنا سکتے ہیں، اس کے علاوہ شہروں سے روشنی کی آلودگی جو انھیں اپنی طرف کھینچ سکتی ہے اور انھیں مہلک ڈھانچے میں پھنس سکتی ہے۔

امریکن برڈ کنزروینسی میں برائن لینز نے کہا کہ سالانہ ایک ارب پرندے اسی طرح کے تصادم کی وجہ سے ہلاک ہوجاتے ہیں پرندے زیادہ تر ممکنہ طور پر کینیڈا سے جنوبی اور وسطی امریکا کے راستے سے آرہے تھے۔

21 سال سے کم عمر گھریلو ملازم رکھنے پر پابندی

امریکا کے تمام شہروں کی طرح شکاگو میں عمارتوں میں جلنے والی لائٹس پرندوں کے لیے ایک بڑا خطرہ ہے۔ عمارت کی لائٹس کو بند کرنا اموات کو کم کرنے کا ایک طریقہ ہےمیک کارمک پلیس میں2021 کی ایک تحقیق سے پتا چلا ہے کہ بڑی عمارتوں میں آدھی لائٹس بند کرنے سے چھ سے گیارہ گنا پرندوں کی ہلاکت کو کم کر سکتے ہیں۔

میک کارمک پلیس ’لائٹس آؤٹ شکاگو‘ پروگرام میں بھی شریک ہے۔ جس کے تحت عمارتیں رضاکارانہ طور پر رات کے وقت لائٹیں بند یا مدھم کرتی ہیں، جب تک کہ کوئی اندر موجود نہ ہو۔

بنگلہ دیشی نژاد برطانوی مصنفہ ، ناول نگار اور کالم نگار ،تہمیمہ انعم

Leave a reply