ورلڈ کپ 2023: آج آسٹریلیا اور بھارت کے میچ کے دوران بارش کا امکان

آج کے میچ میں بارش کا بھی امکان ہے
0
52
pak v aust

چنئی: انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) ورلڈ کپ 2023 کے پانچویں میچ میں آج آسٹریلیا اور بھارت کی ٹیمیں میدان میں اتریں گی۔

باغی ٹی وی: بھارت اور آسٹریلیا کا میچ ورلڈ کپ کے اہم ترین میچز میں شامل ہے،بھارت کے شہر چنئی میں آسٹریلیا اور بھارت کی ٹیمیں آج مدمقابل ہوں گی بھارت کے سامنے میدان میں آج آسٹریلوی ٹیم ہے جس کے کھلاڑی انتہائی منجھے ہوئے اور بھارتی سرزمین پر کھیلنے کا خاصا تجربہ رکھتے ہیں ورلڈ کپ کے آغاز سے قبل بھی آسٹریلوی ٹیم یہاں 3 ایک روزہ میچوں کی سیریز کھیل چکی ہے۔

دوسری جانب آج کے میچ میں بارش کا بھی امکان ہے، چنئی میں گزشتہ شام موسلا دھار بارش ہوئی تھی، شہر میں گزشتہ ایک ہفتے سے موسم میں خاصی تبدیلی آئی ہے، آج میچ کے روز بادل چھائے رہیں گے،بھارتی میڈیا کے مطابق محکمہ موسمیات کی جانب سے مسلسل بارش کی پیشگوئی نہیں کی گئی، چنئی کے موسم پر بھروسہ نہیں کیا جا سکتا، مختلف اوقات میں بارش کا امکان بھی رد نہیں کیا جا سکتا۔

ورلڈ کپ 2023، جنوبی افریقہ کے خلاف میچ میں سریلنکا کو 102 رنز …

دوسری جانب ڈینگی بخار کی وجہ سے میچ کے لیے بھارتی ٹیم کو شبمن گل کی خدمات حاصل نہ ہونے کا امکان ہے،اگر وہ نہیں کھیلے تو اُن کی جگہ ایشان کشن کپتان روہت شرما کے ساتھ اوپننگ کریں گے، دوسری جانب آسٹریلیا کے آل راؤنڈر مارکوس اسٹوئنس بھی مکمل فٹ نہیں ہو سکے۔

احسان مانی کا پاکستانیوں کو ویزے جاری نہ کرنے پر ٹیم بھارت سے واپس بلانےکا مطالبہ

Leave a reply