گلشن حدید ای ایف یو لائف کمپنی میں تمام برانچز پر بازی لے گیا

0
33

لراچی : گلشن حدید ای ایف یو لائف کمپنی میں تمام برانچز پر بازی لے گیا۔

تفصیلات کے مطابق گلشن حدید کی ای ایف یو لائف انشورنس کے فلور پر تمام بہترین ٹاپ کلاس میٹنگ کا انعقاد کیا گیا ۔ جس میں ٹاپ زونل منیجر ملک عابد حسین صاحب نے شرکت کی اور کہا کہ ای ایف یو لائف انشورنس واحد کمپنی ہے جو آپ کو زیرو سے ہیرو بناتی پے ۔ خاک سے سونا بنا دیتی ہے ۔ آپ کا رویہ، آپ کی اسکلز ، آپ کو کامیاب بناتی ہیں ۔ آپ کی کامیابی آپ کے اندر ہی ہوتی ہے جو آپ کو نظر نہیں آتی اس لئے جب تک آپ اپنے آپ کو تبدیل نہیں کریں گے کامیابی آپ کا مقدر نہیں بنے گی ۔
ٹاپ گروپ منیجر محمد اخترصاحب کا کہنا تھا کہ مارکیٹنگ کی فیلڈ مکمل طور پر پروفیشنل ازم ہے جب تک آپ کی زندگی میں پلاننگ اور ڈسپلن نہیں ہوگا آپ کا فیوچر تابناک نہیں پو گا ۔
ٹاپ برانچ منیجر نعیم احمد ابڑو صاحب کا کہنا تھا کہ آج سے کل تک کے سفر میں آپ کو راستے کی مشکلات ، چیلنجز اور ہر مشکل مرحلے سے گذرنے کے لئے ہمہ وقت آپ کو تیار رہنا ہے تبھی آپ کامیابی کے آسمانوں کو چھو سکتے ہیں ۔
ٹاپ سیلز بزنس کنسلٹنٹ سجاد شیخ صاحب جو کمپنی میں پورے پاکستان میں ٹاپ 20 اور ریجن میں تیسرے نمبر پر ہیں ان کا کہنا تھا کہ دنیا کا سب سے مشکل کام اپنے آپ سے کئے گئے چیلنجز کو پورا کرنا پے اس لئے سب سے پہلے خود کو چیلنج دیں تبھی آپ کامیاب ہوں گے ۔
یاد رہے حدید فلور کا ای ایف یو لائف انشورنس کمپنی میں ایک خاص مقام ہے اور تمام بہترین منیجرز ، سیلز کنسلٹنٹ یہاں موجود ہیں ۔ جن میں قابل ذکر نام ملک عابد حسین صاحب، محمد اختر صاحب، نعیم ابڑو صاحب، سجاد شیخ صاحب ، بھرت لال صاحب، نواز سومرو صاحب، شریف میرانی صاحب اور بہت سارے ہیں ۔

Leave a reply