اسلامی نظریاتی کونسل کا سوشل میڈیا پر شرعی مسائل پر بے جا بحث سے گریز کرنے کی ہدایت

0
62

اسلامی نظریاتی کونسل کے چیئرمین ڈاکٹر محمد راغب حسین نعیمی نے آج ایک اہم بیان جاری کیا ہے۔ انہوں نے سوشل میڈیا پر نکاح، طلاق اور عدت کے مسائل پر ہونے والی بحث پر تشویش کا اظہار کیا ہے۔ڈاکٹر راغب نعیمی نے کہا کہ یہ مسائل قرآن و سنت سے ماخوذ ہیں اور ان کے بارے میں بے جا گفتگو یا تضحیک کسی صورت میں مناسب نہیں ہے۔ انہوں نے تاکید کی کہ اگر کسی کو ان مسائل کے بارے میں کوئی سوال ہو تو وہ علماء یا طبی ماہرین سے رجوع کریں۔چیئرمین نے خبردار کیا کہ سوشل میڈیا کا منفی استعمال نہ صرف غیر اخلاقی اور غیر شرعی ہے، بلکہ یہ ایک قانونی جرم بھی ہے۔ انہوں نے لوگوں سے اپیل کی کہ وہ سوشل میڈیا پر تعصب، تضحیک، نفرت انگیزی اور تشدد پسندانہ رویے سے گریز کریں۔
ڈاکٹر نعیمی کے مطابق، ایسے رویے ملک کی سلامتی کے لیے نقصان دہ ہیں۔ انہوں نے زور دیا کہ شرعی مسائل پر بے جا اور فضول بحث و مباحثہ سے بچنا چاہیے۔
اس بیان کے بعد، سوشل میڈیا پر مختلف ردعمل سامنے آ رہے ہیں۔ بہت سے لوگوں نے ڈاکٹر نعیمی کے موقف کی حمایت کی ہے، جبکہ کچھ نے اس پر تنقید بھی کی ہے۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ یہ بیان سوشل میڈیا پر ہونے والی بحث کو ایک نئی سمت دے سکتا ہے۔حکومتی حکام نے کہا ہے کہ وہ اس معاملے پر نظر رکھے ہوئے ہیں اور ضرورت پڑنے پر مزید اقدامات کیے جا سکتے ہیں۔ یہ خبر آنے والے دنوں میں مزید بحث کا باعث بن سکتی ہے

Leave a reply