ورلڈ ہیڈر ایڈ

"نسان” کا پاکستان میں اپنی کاروں پر نیا منصوبہ

"گندھارا نسان لمیٹڈ” نے اپنے براؤن فیلڈ پروجیکٹ کے بارے میں اپنی تازہ ترین پیشرفت رپورٹ جاری کی۔ رپورٹ جمعہ کے دن جاری کی گئی ہے.

مقامی معاشی حالات، خصوصا آٹوموبائل مارکیٹ کی صورتحال کی وجہ سے وہ اس منصوبے کے استحکام پر نظر ثانی کرنے پر مجبور ہوگئے ہیں۔ گندھارا نسان نے یہ بھی بتایا کہ ملک میں اس طرح کی غیر یقینی صورتحال کے حامل اس شدت کے کسی منصوبے پر جانے کا متحمل نہیں ہوسکتا۔

حکومت نے پاکستان میں ڈاتسن کاریں تیار کرنے کے لئے کمپنی کی موجودہ اسمبلی کی بحالی کے لئے "براؤن فیلڈ انویسٹمنٹ اسٹیٹس” سے نوازا تھا۔

تاہم نسان موٹر کمپنی لمیٹڈ اور گندھارا نسان کی ٹیمیں مندرجہ بالا امور کو دور کرنے کے لئے دن رات کوششیں کر رہی ہے اور امید ہے کہ جلد ہی ہماری مصنوعات کو لانچ کرنے کے لئے ان چیلنجوں کا سامنا کرنے میں کامیاب ہوجائیں گی کیونکہ دونوں شراکت دار اس موقع سے محروم رہنا نہیں چاہتے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق امریکی ڈالر کے مقابلے میں پاکستانی روپے کی کافی قدر میں کمی ہے جس کی وجہ سے اس منصوبے کو کارآمد بنانے کے لئے حصوں کی لوکلائزیشن لازمی ہوگئی ہے۔ تاہم تکنیکی تشخیص کے مطالعے میں بتایا گیا ہے کہ کچھ حصوں کی لوکلائزیشن یا تو ممکن نہیں ہے یا مقامی مارکیٹ میں ٹکنالوجی اور مہارت کی کمی کی وجہ سے اہم وقت اور وسائل کی ضرورت ہوگی۔

لہذا نسان موٹر کمپنی لمیٹڈ عالمی فروخت کنندگان کے ذریعہ کم سے کم قیمت پر ان حصوں کو تیار کرنے کے لئے اختیارات کی تلاش کر رہی ہے تاکہ سی کے ڈی کے ایک حصے کے طور پر ان کو درآمد کیا جاسکے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.