وزیرِ اعظم کا ٹیکس کیسز التوا کا نوٹس ،متعلقہ تمام افسران کو معطل کرکے انکوائری کا حکم

اسلام آباد ہائیکورٹ میں ایف آئی اے افسر کی طبیعت خراب، اسپتال میں دم توڑ گئے
0
101
Shehbaz Sharif

اسلام آباد: وزیرِ اعظم شہباز شریف نے ٹیکس کیسز میں دانستہ التوا کا نوٹس لیتے ہوئے چیف کمشنر ان لینڈ ریونیو اسلام آباد اور ان کے ساتھ متعلقہ تمام افسران کو معطل کرکے انکوائری کا حکم دے دیا۔

باغی ٹی وی :وزیر اعظم شہباز شریف نے کہا ہے کہ قومی خزانے کا اربوں روپے قانونی تنازعات کا شکار ہے، کسی بھی قسم کی لاپرو ا ہی اور کوتاہی قبول نہیں کروں گا، ٹیکس نظام میں اصلاحات کی خود نگرانی کر رہا ہوں، ایک ایک پائی بچانے اور محصولات میں اضا فے کیلئے محنت کرنی ہو گی، واضح رہے کہ ٹیکس ٹربیونلز میں سینکڑوں ارب روپے کے کیسز زیر سماعت ہیں۔ وزیراعظم نے چیف جسٹس سے ان کیسز کو جلد نمٹانے کی درخواست کی تھی۔وزیراعظم شہباز شریف نے افسران کو معطل کرنے کے ساتھ انکوائری کا حکم بھی دیا ہے۔

6 ججز کا کو خط ، چیف جسٹس اسلام آباد ہائیکورٹ کی زیرصدارت فل …

دوسری جانب اسلام آباد ہائی کورٹ میں ایف آئی اے انسپکٹر عمران کی طبیعت خراب ہوئی جس پر انہیں ایمبولینس کے ذریعے پولی کلینک اسپتال منتقل کیا گیا، جہاں وہ دم توڑ گئےپولیس کے مطابق انسپکٹر عمران کی طبعیت اس وقت خراب ہوئی جب وہ جسٹس طارق محمود جہانگیری کی عدالت میں تھے، جاں بحق ایف آئی اے انسپکٹر عمران کارپوریٹ کرائم سرکل میں بطور ایس ایچ او تعینات تھے۔

آرمی چیف سے ایرانی صدر کی ملاقات،دوطرفہ تعاون کو فروغ دینے کی ضرورت پر اتفاق

Leave a reply