برطانیہ میں ہزاروں افراد کے بینک اکاؤنٹس بغیر بتائے بند کر دیئے گئے

ایک اندازے کے مطابق تقریباً 90,000 افراد کو ”سیاسی طور پر بے نقاب افراد“ کے طور پر درجہ بند کیا گیا ہے
0
39

منی لانڈرنگ اور لوگوں کی رقم پر سخت نگرانی کے باعث برطانوی بینکس ہر روز ایک ہزار سے زائد صارفین کے اکاؤنٹس بند کر رہے ہیں، اور اس تعداد میں حیران کن اضافہ دیکھنے میں آیا ہے۔

باغی ٹی وی:"دی گارڈین” کے مطابق معلومات کی آزادی کی درخواست کےذریعےحاصل کیے گئےاعداد و شمار میں انکشاف ہوا ہے کہ 2016 سے 17 میں، بینکوں نے 45 ہزار اکاؤنٹس بند کیے تھے اس کے بعد سے اس تعداد میں ہر سال اضافہ ہوا ہے۔اور یہ تعداد سال 2021-22 میں 343,000 اکاؤنٹس تک پپہنچتے ہوئے یومیہ ہزار اکاؤنٹس تک پہنچ گئی ہے۔

جب لوگوں یا اداروں کےبینک اکاؤنٹس بند ہوتے ہیں تو انہیں اکثراس بارے میں بہت کم یا کوئی وضاحت نہیں ملتی کہ ایسا کیوں ہوا، حالانکہ بینک بعض اوقات کہتے ہیں کہ ایسا منی لانڈرنگ اور دھوکہ دہی جیسے مالی جرائم کے خدشات کی وجہ سے ہوا ہے۔

ایک اندازے کے مطابق تقریباً 90,000 افراد کو ”سیاسی طور پر بے نقاب افراد“ کے طور پر درجہ بند کیا گیا ہے، جس کی وجہ سے کچھ سیاستدانوں یا ان کے خاندانوں کو بینکوں نے مسترد کر دیا ہے۔ ان میں کچھ ایم پیز اور دیگر شخصیات شامل ہیں جن کے حوالے سے ذاتی فائدے کے لیے اپنے عہدوں کا غلط استعمال کرنے کا خدشہ ہے۔

انگلینڈ کے فاسٹ بولراسٹیورٹ براڈ کا ریٹائرمنٹ کا اعلان

جمعہ کو اینٹی بریگزٹ مہم چلانے والی جینا ملر نے ایف سی اے اور حکومت سے مطالبہ کیا کہ وہ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے قدم اٹھائیں کہ نئی پارٹیاں اور ایم پیز بینکنگ سروسز تک رسائی حاصل کر سکیں یہ مطالبہ اس وقت سامنےآیا جب ڈیجیٹل بینک مونزو نے انہیں حال ہی میں مطلع کیا کہ ان کی پارٹی کا اکاؤنٹ ستمبر میں بند ہو جائے گا۔

فاریج نے یہ دریافت کرنے کے لیے موضوع تک رسائی کی درخواست کا استعمال کیا کہ نیٹ ویسٹ کے ذیلی ادارے کاؤٹس کے ابتدائی انکار کے باوجود، اس کے سیاسی خیالات نے اس کے اکاؤنٹ کو بند کرنے میں کردار ادا کیا تھا۔

فاریج کے معاملے سے پہلے ہی بہت بڑا نتیجہ نکلا ہے۔ نیٹ ویسٹ گروپ کی چیف ایگزیکٹیو ڈیم ایلیسن روز آخرکار اس تنازعہ کے نتیجے میں دستبردار ہو گئیں جب اس نے انکشاف کیا کہ وہ بی بی سی کی ایک کہانی کا ذریعہ تھیں جس میں دعویٰ کیا گیا تھا کہ فاریج کا اکاؤنٹ تجارتی وجوہات کی بنا پر بند کر دیا گیا تھا اکاؤنٹس کے چیف ایگزیکٹیو پیٹر فلیول نے جلد ہی دروازے سے اس کا تعاقب کیافاریج نیٹ ویسٹ گروپ کے چیئر، سر ہاورڈ ڈیوس کو بھی ایک طرف رکھنا چاہتے ہیں۔

غلاف کعبہ کی تیاری میں زائرین بھی حصہ لے سکیں گے

ہفتے کے آخر میں توانائی کے سکریٹری گرانٹ شیپس نے انکشاف کیا کہ وہ اور ان کا خاندان ڈیبینکنگ کا شکار ہوئے ہیں کیونکہ وہ سیاسی طور پر بے نقاب شخص ہےدوسرے لوگ جو برطانیہ میں پیدا نہیں ہوئے تھے اور اکثر بیرون ملک سے ادائیگی کرتے یا وصول کرتے تھے اانہوں نے بھی اپنے اکاؤنٹس کو بند پایا ہےاب تک بینک اکثر منی لانڈرنگ کے ضوابط کے پیچھے چھپے رہتے ہیں اور یہ بتانے سے انکار کرتے ہیں کہ اکاؤنٹ کیوں بند کیا گیا ہے۔

اعداد و شمار پر تبصرہ کرتے ہوئے، ایف سی اے نے کہا کہ بینکوں کی طرف سے بڑھتی ہوئی نگرانی اکاؤنٹس کی بندش میں کچھ اضافے کی وضاحت کرسکتی ہےبرطانیہ میں تقریباً 75 ملین اکاؤنٹس ہیں حکومت نےبینک اکاؤنٹس کی بندش کےقوانین کو تبدیل کرنےکےمنصوبوں کا اعلان کیا ہے۔

اتوار کو میڈیا سے بات کرتے ہوئے، فاریج نے کہا کہ وہ اس مسئلے کا جائزہ لینے کے لیے ایک شاہی کمیشن قائم کرنے پر خوش ہوں گے، "بشرطیکہ یہ جلد ہو”۔ دوسرے دائیں بازو کے لوگ اس کے گرد جمع ہوگئے ہیں، اور بینکوں کو اکاؤنٹ میں رکھنے کے لیے اس کی کال میں وزن بڑھا رہے ہیں-

بھارت میں11 سالہ لڑکی سے اجتماعی زیادتی

Leave a reply