تین لاکھ لو،چند گھنٹے گزارو، مریم کو جسم فروشی کی پیشکش

0
78

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پاکستان کی اہم خاتون کو جسم فروشی کی پیشکش کی گئی ہے جس پر خاتون نے کھری کھری سنا دیں

پاکستانی اداکارہ مریم نفیس کو جسم فروشی کی پیشکش کی گئی، مریم نواز نے اس حوالہ سے انسٹا گرام پر ایک پوسٹ کی ہے جس میں واقعہ کی تفصیلات سے آگاہ کیا، مریم نفیس نے بتایا کہ انہیں جسم فروشی کی پیشکش کی گئی تھی۔ مریم نفیس کو جسم فروشی کا میسج فہد خان نامی شخص نے کیا اور کہا کہ اگر آپ میرے دوست کے ساتھ چند گھنٹوں کیلئے ملتی ہیں تو میں آپ کو تین لاکھ روپے دوں گا وہ اچھا آدمی ہے اور بیرون ملک سے آیا ہے۔

مریم نفیس نے فہد خان کی جانب سے کئے گئے میسج کا سکرین شاٹ شیئر کرتے ہوئے کہا کہ ایک بار پھر، یہ سب سامنے لانے کا مقصد یہ ہے کہ میں اس چیز کو روکنا چاہتی ہیں میں نہیں جانتی کہ لوگوں کی ان بچگانہ حرکتوں کا ذمہ دار کون ہے لیکن نہیں ہر گز نہیں، میں اور میری ساتھی اداکارائیں روزانہ 12 گھنٹے تک کام کرتی ہیں بعض اوقات اس سے بھی زیادہ وقت کام کرتی ہیں اور ہم ایسی ذہنیت کو برداشت نہیں کرسکتے۔

مریم نفیس کا مزید کہنا تھا کہ اکثر اداکارائیں پڑھے لکھے گھروں کی ہوتی ہیں اور وہ اپنا خود کا نام بنانا چاہتی ہیں، کسی بھی شخص کو ہماری بے عزتی کا حق نہیں ہے، اداکارائیں جسم فروش نہیں ہیں

واضح رہے کہ مریم نفیس نے’دیار دل، ʼعشق بے نام، ʼحیا کے دامن میں، فطرت اور ʼکچھ نہ کہو‘ جیسے ڈراموں میں شاندار اداکاری کے جوہر دکھائے ہیں۔

Leave a reply