ایک کال پر ڈاکٹر آپ کے گھر کی دہلیز پر

0
44

ایک کال پر ڈاکٹر آپ کے گھر کی دہلیز پر

باغی ٹی وی رپورٹ کے مطابق ، اتوار کی دوپہر ہو اور اچانک آپ کے بچے کو کچھ الرجی کی علامات ظاہر ہوجائیں ۔ کیا آپ کوئی کھلا میڈیکل کلینک تلاش کرنے کی کوشش کرتے ہیں یا کورونا کی صورتحال کے تحت ایمرجنسی میں جائیں‌ گے ؟ نہیں! دوسرا آپشن استعمال کریں‌گے ہے کہ اپنے گھر پر بلانے کے لیے کسی سند یافتہ ڈاکٹر کو فون کریں گے .

اس طرح نسخے اب دستیاب ہیں اگر آپ جس ڈاکٹر سے اپنے گھر کی رازداری کے بارے میں صلاح مشورہ کر رہے ہیں تو ، محسوس ہوتا ہے کہ آپ کو اس کی ضرورت ہے۔

ڈاکٹر آن کال ایک حیرت انگیز نیا اقدام ہے جو اپنے سیل فون پر صرف ایک ٹچ کے ذریعے لوگوں کو آسانی اور سکون پہنچانے کے اولین مقصد کے ساتھ متعارف کرایا گیا ہے۔ڈاکٹر آن کال ایک بالکل نیا اقدام ہے جس میں متعارف کرایا گیا ہے لوگوں کے موبائل فون پر صرف ایک کلک کے ساتھ لوگوں کو راحت پہنچانا۔ یہ ایک ایسی خدمت ہے جو حقیقت میں بہت اچھی لگتی ہے لیکن حقیقت میں نہیں ہے۔

آپ کو اپنا سیل فون اٹھانے کی ضرورت ہے ، اپنے آپ کو ڈاکٹر آن کال کے ساتھ رجسٹر کریں ، اور جب بھی ضرورت ہو ڈاکٹر کو کال کریں۔

اس خدمت کی بدولت آپ پاکستان میڈیکل اینڈ ڈینٹل کونسل (پی ایم ڈی سی) کے مصدقہ ڈاکٹروں اور نرس کی سہولت اپنے دہلیز پر حاصل کرسکتے ہیں۔ آپ کو اپنا سیل فون اٹھانے کی ضرورت ہے ، اپنے آپ کو ڈاکٹر آن کال کے ساتھ رجسٹر کریں ، اور جب بھی ضرورت ہو ڈاکٹر کو کال کریں۔ کئی ڈاکٹر آپ کے گھر آئیں‌گے جس میں آپ کے اہل خانہ کے ساتھ ساتھ آپ کے گھر کا عملہ بھی شامل ہوتا ہے جب بھی آپ کی ضرورت ہو۔ یہ مراعات ہمارے ملک کی موجودہ صورتحال پر غور کرتے ہوئے مثبت امید کی کرن ہیں

Leave a reply