fbpx

اکشے کمار نے اپنی بہنوں کو لکھنئو میں کروائی شاپنگ

اکشے کمارآج کل اپنی فلم ”رکشا بندھن ” کی پرموشنز میں مصروف ہیں۔ آنند ایل رائے کی ہدایت کاری میں بننے والی اس فلم میں بھومی پیڈنیکر، سہجمین کور، دیپیکا کھنہ، سعدیہ خطیب، اسمرتی سری کانت نے اہم کردار ادا کئے ہیں کہانی ایک بھائی اور اس کی بہنوں کے درمیان غیر مشروط بندھن کے گرد گھومتی ہے۔بالی وڈ کے کھلاڑی نے اپنی آن سکرین بہنوں کو کروائی شاپنگ۔ اکشے کمار اپنی آن اسکرین بہنوں کو نوابوں کے شہر میں خریداری کے لیے لے گئے، اکشے کمار نے اس حوالے سے اپنے انسٹاگرام اکائونٹ پر ایک وڈیو شئیرکی جس کا کیپشن انہوں نے یہ لکھا کہ
"آج لے آیا اپنی بہنوں کو نوابوں کے شہر، لکھنؤ شاپنگ کرنے۔ اکشے کمار کی وڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ اکشے کمار اپنی آن سکرین بہنوں کے ساتھ کھڑے ہیں اور وہ کپڑوں کی خریداری کررہی ہیں۔

اکشے کمار کا اپنی فلم کی تشہیر کا یہ اندازان کے مداھوں کو کافی بھایا۔ رکشا بندھن کے ٹریلر میں، اکشے کو اپنی بہنوں کی وجہ سے اپنی گرل فرینڈ (بھومی پیڈنیکر) سے جھگڑتے دیکھا جا سکتا ہے۔ وہ چاہتا ہے کہ پہلے اس کی چار بہنوں کی شادی ہو جائے اور پھروہ شادی کے بندھن میں بندھے،اس کے آگے کیا ہوتا ہے یقینا اسکے لئے فلم دیکھنا ہو گی۔ یاد رہے کہ فلم رکشا بندھن گیاراں اگست کو ریلیز ہو رہی ہے اس فلم کے ساتھ عامر خان کی فلم لال سنگھ چڈھا بھی ریلیز ہورہی ہے۔