جناح ہاؤس کیس: پولیس نے اسدعمر اور چئیرمین پی ٹی آئی کی بہنوں کی گرفتاری کی اجازت مانگ لی

مشترکہ تحقیقاتی ٹیم نے تینوں ملزمان کو گنہگار لکھا ہے
0
103
jinnah

لاہور: جناح ہاؤس جلاؤ گھیراؤ کے مقدمے میں پولیس نے اسدعمر اور عمران خان کی بہنوں علیمہ خان اور عظمیٰ خان کی گرفتاری کی اجازت مانگ لی ۔

باغی ٹی وی : انسداد دہشتگردی عدالت لاہور میں کیس کی سماعت ہوئی،دوران سماعت تفتیشی افسر نے عدالت سے گرفتاری کی اجازت مانگتے ہوئے کہا کہ تینوں ملزمان تفتیش میں قصوروار پائے گئے مشترکہ تحقیقاتی ٹیم نے تینوں ملزمان کو گنہگار لکھا ہے، پولیس کوتفتیش کے لیے تینوں کی گرفتاری مطلوب ہے علمیہ خان کی موقع پر موجودگی پائی گئی، وہ اور عظمیٰ خان کیس میں نامزد نہیں۔

وینس میں سیاحوں کی بس پل سے نیچے جاگری، 21 افراد ہلاک، 20 سے زائد …

ملزمان کے وکیل برہان معظم نے نقطہ اعتراض اٹھاتے ہوئے کہاکہ وہ بیان دکھائیں جس پرقصوروار قرار دیا گیا جس پر تفتتیشی افسر نے جواب میں کہا کہ ہم انہیں 161 کے تمام بیان دکھا دیتے ہیں جس پر عدالت نے کارروائی کچھ دیر تک ملتوی کردی بعد ازاں سماعت کے دوبارہ آغاز پرعدالت نے وکلا کو حتمی دلائل کے لیےطلب کرتے ہوئے ملزمان کی عبوری ضمانتوں میں16اکتوبر تک توسیع کردی-

چیئرمین پی ٹی آئی کی بہن علیمہ خان روسٹرم پر آکر کہا کہ، ’ہمیں انصاف دیا جائے روزپیشی پرآتےہیں، اگرجیل میں بھیجنے سے انصاف ہوتا ہے تو بھیج دیں وکیل برہان معظم نے چیئرمین پی ٹی آئی کو مزید گفتگو کرنے سے روکا جس پر ان کا کہنا تھا کہ ہم کیا مانگ رہے ہیں انصاف ہی مانگ رہے ہیں۔

فزکس کا نوبل انعام حاصل کرنے والے سائنسدانوں کے ناموں کا اعلان کر دیا گیا

میڈیا سے گفتگو میں علیمہ خان نے کہا کہ پی ٹی آئی صدر مملکت عارف علوی سے مایوس ہیں کیونکہ وہ آئینی کردارنہیں نبھاسکے۔ صدر نے 90 روز میں انتخابات کروانے تھے لیکن انہوں نے اپنا اختیاراستعمال نہیں کیا چیئر مین پی ٹی آئی کا وزن کم ہو گیاہے لیکن جذبے بلند ہیں، اُن کے پاس ورزش اورواک کے لیے جگہ نہیں جس کے لیے درخواست دائر کردی ہےعمران خان کاکہنا ہے کہ سائفر کیس میں طویل قید کی تیاری ہو رہی ہے، ان سے بات کرنے کوئی نہیں آیا۔

Leave a reply