زرداری کی مبینہ طور پر زبان کاٹے جانے میں ملوث نجف مرزا اب کہاں تعینات؟ پی پی ہوئی پریشان

نجف مرزا کی نیب میں تعیناتی سے پیپلز پارٹی پریشان ہو گئی، نجف مرزا کو سندھ میں تعینات کئے جانے کا امکان ہے

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق نجف مرزا کو وفاقی حکومت نے نیب میں تعینات کر دیا ہے، نجف مرزا اور پیپلز پارٹی کی ماضی میں جنگ رہی، سابق صدر آصف زرداری کی جب جیل میں مبینہ طور پر زبان کاٹی گئی تو سنٹرل جیل کے سپریڈنٹ ڈاکٹر نجف مرزا تھے، 2008 میں جب پیپلز پارٹی کی حکومت آئی تو انہوں نے نجف مرزا کا تبادلہ نہیں کیا لیکن ن لیگ کی حکومت آئی تو انہوں نے نجف مرزا کو ڈائریکٹر ایف آئی اے سندھ لگا دیا لیکن پیپلزپارٹی کی صوبائی حکومت سے ان کے تعلقات اچھے نہ ہونے کی وجہ سے نجف مرزا کو تين سال تک پورٹ قاسم ميں تعينات کرديا گيا۔

نجف مرزا سابق وزیر داخلہ سندھ ذوالفقار مرزا کے قریبی رشتے دار ہیں ،نجف مرزا گزشتہ عرصے میں سندھ میں پولیس کے مختلف عہدوں پر بھی کام کرتے رہے۔ آصف زرداری میں جیل میں تشدد کرکے زخمی کرنے کے مقدمے میں نامزد بھی رہے

ڈاکٹر نجف مرزا کو ايک سال قبل دوبارہ ايف آئی اے ميں ايڈيشنل ڈائريکٹرجنرل ساؤتھ تعينات کیا گیا ، نجف مرزا اپني ايمانداری اور ديانت داری کی وجہ سے اچھے افسر کے طور پرمشہور ہيں۔ جعلی اکاؤنٹس کیس میں آصف زرداری اور فریال تالپور کے خلاف تحقیقات کے لئے بننے والی جے آئی ٹی کے سربراہ بھی نجف مرزا تھے،نجف مرزاکی سربراہی میں بنی جےآئی ٹی نےآصف زرداری،فریال تالپورکوملوث قراردیاتھا

جے آئی ٹی کی تحقیقات کے دوران فریال تالپور نے ایف آئی اے کی تحقیقاتی ٹیم کے سربراہ نجف مرزا کو تبدیل کرنے کا مطالبہ بھی کیا تھا اور کہا تھا تحقیقات کے لیے ٹیم کا نیا سربراہ تعینات کیاجائے ۔ فریال تالپور نے ایف آئی اے کو خط لکھا تھا جس میں موقف اختیار کیا کہ 2005 میں آصف زرداری نے نجف مرزا کے خلاف ایف آئی آر درج کرائی تھی، ان کی موجودگی میں صاف شفاف تحقیقات نہیں ہوسکتیں لہذا شفاف ٹرائل کے لیے شفاف تحقیقات ضروری ہیں۔

ڈاکٹر نجف مرزا کرپشن کے خلا ف پہلے بھی سخت اور بے رحمانہ آپریشن کرچکے ہیں اور اب نیب میں تعیناتی کے بعد کرپشن پر کنٹرول کیلئے غیر جانب دارانہ مگر سخت احتساب جاری رکھیں گے ۔

واضح رہے کہ سابق صدر آصف زرداری بھی جعلی اکاؤنٹس کیس میں گرفتار ہیں، عدالت سے ضمانت کی درخواست مسترد ہونے پر انہیں گرفتار کیا گیا تھا، وہ جسمانی ریمانڈ پر نیب کے حوالے ہیں، زرداری کی ہمشیرہ فریال تالپور کوبھی نیب نے گرفتار کر رکھا ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.