بھارت اور امریکا نے پاکستان کے خلاف خوفناک معاہدہ کر لیا

بھارت اور امریکا نے پاکستان کے خلاف خوفناک معاہدہ کر لیا

باغی ٹی و ی : بھارت اور امریکا نے پاکستان کے خلاف خوفناک معاہدہ کر لیا . جس کے تحت امریکا بھارت کو پاکستان کے خلاف جنگ میں ہر قسم کی معاوت فراہم کرے گا. خصوصا انٹیلی جنس معلومات کے حوالے سے بھارت کو اپ ڈیٹ‌کیا جائے گا. بھارت اور امریکہ خطے کے ممالک کے ساتھ ایک دوسرے کے ساتھ صلاحیت پیدا کرنے اور مشترکہ فوجی تعاون کی تلاش کر رہے ہیں ، اس بات کا اشارہ ہے کہ منگل کے روز بنیادی تبادلہ اور تعاون کے معاہدے (بیکا) سمیت دیگر اہم معاہدوں پر دستخط کرنے کے بعد یہ تعلقات اگلی سطح پر پہنچ گئے ہیںِ

مشترکہ تعاون کے شعبوں میں افریقہ اور وسطی ایشیاء شامل ہوسکتے ہیں۔ دلچسپی رکھنے والے ممالک میں استعداد کار کی تعمیر کے لئے مشترکہ نقطہ نظر سے توسیع پانے والے چینی زیر اثر کا مقابلہ کیا جاسکے. جو طاقت کا درجہ رکھتا ہے۔

بیکا تیسرا اور آخری بنیادی معاہدہ ہے جو امریکی خفیہ شراکت داروں کے ساتھ خفیہ معلومات کے تبادلے اور افواج کے باہمی تعاون پر مشتمل ہے۔ مشترکہ بیان میں انہوں نے اسے تعاون بڑھانے کی سمت ایک اہم قدم قرار دیا۔

انہوں نے بحریہ کے مابین بحری معلومات میں اضافہ اور سمندری حدود کا بھی خیرمقدم کیا اور مشترکہ خدمات اور ان خدمات سے خدمات کی سطحوں پر دفاعی معلومات کی موجودہ شیئرنگ کو مزید فروغ دینے کے اپنے عزم کی تصدیق کی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.