خود ہار کر پاکستان کو ورلڈ کپ سے باہر کرنے والا بھارت مشکلات کا شکار

0
35

جان بوجھ کر ہار کر پاکستان کو ورلڈ کپ سے باہر کرنے والا بھارت خود باہر ہوتا دکھائی دے رہا ہے،20 اوورز میں 64 رنز ہیں اور بھارتی ٹیم کے 4 کھلاڑی آؤٹ ہو چکےہیں.

تفصیلا ت کے مطابق ورلڈ کپ 2019 میں بھارت اور نیوزی لینڈ کے درمیان کھیلے جانے والا پہلے سیمی فائنل میں نیوزی لینڈ نے بھارت کو جیت کے لیے 240 رنز کا ہدف دے دیا، کل ہونے والا سیمی فائنل بارش کے باعث آج کے لیے مؤخر کردیا گیا تھا۔

مطابق آئی سی سی ورلڈ کپ 2019 کا پہلا سیمی فائنل بھارت اور نیوزی لینڈ کے درمیان مانچسٹر میں کھیلا جارہا ہے۔ گزشتہ روز جب مانچسٹر میں بارش شروع ہوئی تو نیوزی لینڈ نے 46.1 اوورز میں 5 وکٹوں کے نقصان پر 211 رنز بنالیے تھے۔

بارش کے باعث میچ کو آج کے لیے مؤخر کردیا گیا تھا۔

گزشتہ روز نیوزی لینڈ کی بیٹنگ لائن بھارتی بولرز کے آگے شروع سے ہی دباؤ میں نظر آئی، صرف ایک رن بنا کر اوپنر مارٹن گپٹل پویلین لوٹ گئے، نکولس 28 رنز بنا کر جڈیجا کا نشانہ بنے۔

کپتان کین ولیمسن نے 67 رنز کی ذمہ دارانہ اننگز کھیلی، انہیں اسپنر چاہل نے آؤٹ کیا۔ جمی نیشام 12 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے، گرینڈ ہوم 16 رنز بنا کر بھونیشور کمار کی گیند پر دھونی کو کیچ دے بیٹھے۔

راس ٹیلر نے 74 اور ٹام لیتھم نے 10 رنز بنائے۔ بھارت کے بھونیشور کمار نے 3 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔

نیوزی لینڈ نے بھارت کو جیت کے لیے 240 رنز کا ہدف دیا ہے، تاہم بارش کے باعث آج بھی میچ نہ ہوسکا تو بھارت زیادہ پوائنٹس ہونے کے سبب فائنل میں پہنچ جائے گا۔

Leave a reply